Side 31 af 36 FørsteFørste ... 212930313233 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 310 af 358

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Hauge har virkelig ikke fået noget der minder om en reel chance endnu. Ikke at jeg tror han bliver en der brænder igennem, men de korte indhop han har fået, har han knap nok haft tid til at få pulsen op før kampen var forbi.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Sjældent har jeg været så frustreret efter en kamp på trods at vi reddede et point. Den kamp var jo på grænsen til det sorte magi, vi var jo forheksede!

Det er svært at klandre defensiven for de to mål, det er bare pisse uheldigt.

Synes præstationerne var gode over hele linken fraset Calhanoglu der spillede en utrolig anonym kamp og vel ikke satte en fod rigtig i hele kampen. Leao tilgengæld gjorde det rigtigt godt. Jeg håber at Diaz får chancen fra start mod Napoli og at Rebic starter på Saelemakers plads. Med alt respekt for Saelemakers der gør det fint og fungerer som en slags fuge imellem murstenene der binder holdet sammen og samtidig har en defensiv kontribution man ikke kan negligere, men Rebic viste idag at han bringer den fandenindvolskhed, aggressivitet og farlighed vi har brug for, samtidig med at også han er vores første forsvarssvarsspiller og presser fra modstanderens målmand til sit eget hjørneflag.

Bennacer spiller en sublim kamp og Kessie ser også rigtig stærk ud igen igen.

Ibra brænder igen straffe og selv dem han scorer på bliver også ofte læst af målmanden. Jeg er indforstået med at han er stjernen, men hvor jeg dog håber at han overlader den rolle til Kessie igen, eller Calhanoglu for den sags skyld.

Mod Napoli håber jeg at vi ser følgende angrebskonstellation:
    ————Ibra————
    Leao—Brahim—Rebic

Den perfekte kombinatio. af styrke, aggressivitet, speed og teknik.

Standard

Hauge skal vi ikke forvente noget af før til næste sæson. Det er et helt nyt land med en anderledes kultur og sprog. Det er en storby i forhold til den lille stad han kommer fra. Og derudover er det en større og anderledes liga. Han skal lige falde til.

Standard

I øvrigt god moral at komme tilbage når de er bagude med 2 mål og det endda mod et defensivt stærkt hold. Stadigvæk nummer 1 i ligaen men det er et mærkeligt år hvor alle kan slå alle i de store ligaer. Det er nærmest kun Bayern München som bliver ved med at levere ellers er alle andre større hold ret svingende.

Standard

Og så kan det godt være at der er nogle som er kritiske overfor Zlatan men ingen er mere kritisk eller irriteret end ham selv. Han har også selv sagt at han overlader næste spark til Kessie.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af jonasgr Se meddelelser
    Og så kan det godt være at der er nogle som er kritiske overfor Zlatan men ingen er mere kritisk eller irriteret end ham selv. Han har også selv sagt at han overlader næste spark til Kessie.
    Det er virkelig også godt han har den selvindsigt. Han er vores stjerne, men dødboldene skal han simpelthen lade andre om.

I år har han jo været vild på trods af hans straffe, hvor han selvfølgelig, som så mange andre stjerner/angribere, har forsøgt at bruge straffe til at pumpe hans stats/give nogle nemme mål, men har haft modsatte effekt.

Standard

Det er så også fordelen med Zlatan at der ikke er så meget pis og dårlige undskyldninger. Kan se han igår også selv erkendte, han bare ikke var på sit normale niveau og mangler pause nu. Men man kan nu stadig frygte den dag Zlatan stopper, hvad der lige skal ske med det her hold, selvom det måske hvis vi er heldige er endnu en sæson ud i fremtiden
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Fantastisk udmelding fra Zlatan, jeg havde ikke troet han var i stand til at sluge sin egen stolthed og lade Kessie sparke, men ingen er over holdet og det er fantastisk han er enig.

Jeg har også tænkt tanken at vores billet til lykken kom igennem ham, og på trods af at vi har et meget ungt hold så er det er skrøbeligt koncept der hviler på en 39 årig spiller. Jeg tror dog at Gazidis, Maldini og co. arbejder så systematisk at de udemærket er klar over dette, særligt Maldini, og at man allerede nu er ved at tegne nogle planer for hvordan dette hold skal løftes. Vi må dog ikke glemme at de unge spillere, kommer til at have gradvist større og større roller.
    Kunne være vanvittigt hvis vi lykkedes os at hente Icardi hjem til Italien, selvom ham og hans heks af en kone ikke just er de mest sympatiske mennesker.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Fantastisk udmelding fra Zlatan, jeg havde ikke troet han var i stand til at sluge sin egen stolthed og lade Kessie sparke, men ingen er over holdet og det er fantastisk han er enig.

Jeg har også tænkt tanken at vores billet til lykken kom igennem ham, og på trods af at vi har et meget ungt hold så er det er skrøbeligt koncept der hviler på en 39 årig spiller. Jeg tror dog at Gazidis, Maldini og co. arbejder så systematisk at de udemærket er klar over dette, særligt Maldini, og at man allerede nu er ved at tegne nogle planer for hvordan dette hold skal løftes. Vi må dog ikke glemme at de unge spillere, kommer til at have gradvist større og større roller.
    Kunne være vanvittigt hvis vi lykkedes os at hente Icardi hjem til Italien, selvom ham og hans heks af en kone ikke just er de mest sympatiske mennesker.
    Enig. Kunne være lækkert - han er heller ikke min kop te. Men der er ingen tvivl om hans kompetencer. Kender ligaen og vil sikkert tørste efter at vise Inter og hele fodbold Italien, hvem han er og hvad han kan.

Næste kamp: 22. november ude mod Napoli. Det positive er, at vores meget brugte spillere som ikke er udtaget til landholdstjeneste, kan få en god hvile og tænkepause. Op med moralen og musklerne tilbage på 100 %. De mindre brugte spillere kan - hvis de er udtaget - få en masse min. i benene og god kamptræning der giver god erfaring. Det negative er, at man spiller lidt russisk roulette med coronaen og man aner ikke hvem eller hvad der er smittede op til Napoli kampen. Det kan svække os, det kan svække Napoli osv. Lige nu gad jeg godt have en skrivebordssejr, som Juve fik. Men ja. Kunne man bare gå 100 % efter Koulibaly til vinter som eneste transfer, så er jeg lykkelig.
    Forza Milan!

Standard

Er jeg den eneste der tænker en Eriksen på lån med købsoption?
    Samt en kramaric fra hoffenheim?
    Kroatisk frontduo er ikke tosset.

Regler for meddelelser