Side 1 af 35 12311 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 343

Emner: Kamptråden 2020/21

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste enme Næste enme

Standard Kamptråden 2020/21

Ny sæson og ny tråd

I aften gælder det Bologna og første kamp er jo altid svær i en sæson, men har dog den fordel at vi har været i EL kamp, selvom modstanderen var svag.
    De første kampe i Serie A bør give os rigtig god mulighed for at komme godt igang, men det har vi dog før sagt og det hele er blevet en pinlig omgang med ringe resultater.
    Dertil lidt underlig at vi igen starter fra nul igen og vi altså ikke er håbløs bagefter alt og alle i stillingen.

Gætter på en 3-1
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Virkelig vigtigt vi kommer godt fra start i år.

Vi sluttede fantastisk af, og spilede fremragende fodbold under corona pausen, hvilket bør give disse spillere selvtillid og den skal der køres videre på.
    Vi har for første gang i mange år satset på kontinuitet, så ikke de helt store ændringer i truppen. Hvis vi får en dårlig start vil pressen nok også hurtigt begynde, at snakke om Ragniack/Pioli igen.
    Defensiven er jeg lidt nervøs for, da jeg slet ikke stoler på Gabbia, nogle der ved noget om hvornår Romagnioli er klar igen? Offensiven er jeg optimistisk omkring, og synes Hakan ser skarp ud fra start, hvilket er ekstremt vigtigt.

Jeg hopper på @Rossoneros vogn og gætter på 3-1.

2*Zlatan og Hakan.

Standard

Ja jeg er også én af dem der mener at den gode start er afgørende. Det er den vel altid, men særligt i Milan hvor man ofte efter fine sæsonafslutninger kommer godt og grundigt ned på jorden ved sæsonstart.

Jeg tror det bliver uskønt, men i et år hvor man på den korte bane har gjort det rigtige, omend jeg ikke vil gøre Pioli så dygtig som andre gør ham til, så tror jeg på en smal 1-0 sejr i aften.

Standard

Det bliver spændende at se hvordan vi reagerer når vi ikke skal jage i tabellen uden pres, men nu har vi pres på. Jeg savner godt nok stadig kvalitet ind i truppen, da vi har brugt ressourcerne pt. på at holde på Kjær, Zlatan, Rebic og samtidig hente spillere til fremtiden. Det dur bare ikke at vi skal stille med Gabbia, Zlatans reserve er Colombo og Kessies back up er Krunic samtidig med Samu og Saelemaekers er vores offensive indslag i højre side. Der er lidt mere pondus over Inter der henter til start 11eren i Vidal, Kolarov og Hakimi.

Forhåbentligt rammer vi momentum og har medvind og marginaler som efter corona pausen så vores sæson ikke slutter til nytår. Jeg tænker 4. pladsen er til at kæmpe med om mod Lazio, Roma, Atalanta mens Inter, Juve og Napoli trods alt har bedre trupper. Det kan også være Napoli og Atalanta bytter rundt afhængigt af hvor langt Gattuso er med dem.

Men det kræver en god start og vi skal vinde første kamp, selvom man med ca. 30 års baggrund som Milan fan får tics over de her åbningskampe.

Standard

Det her er det mest seriøse bud på en tilbagevenden til Champions League i mange år. Det kan blive rigtig rigtig godt.

Standard

Synes vi har haft fint styr på kampen indtil videre, men savner meget mere kvalitet når Rebic og Samu har bolden. Selvom Rebic giver en helt anden dimension i vores spil med hans dybdeløb, så er det altså ikke meget vi får ud af ham i opspillet. Samu har været decideret dårlig, og håber vi ser Diaz og ikke Sælen når han skal skiftes.

Theo og Zlatan er en fornøjelse som altid.

Standard

Ja, synes også at Rebic og Samu hænger lidt. Førstnævnte er nok lidt ude af kampform, mens Samu gør alt rigtigt defensivt, men hold da op han mangler fysikken og gennemslagskraft i det offensive..Er det bare mig, eller er Donnarumma også langsom/dårlig i sine igangsætninger? Anyways, fortjent at vi fører. Flot flot må mål af Zlatan og god kamp af Calabria og Hernandez. Keep it up Milan

Standard

Er enig. Samu klart dårligste på banen med Hakan og Rebic efter. Virker som om de ikke har fattet det er point vi spiller om. Pioli måtte også lige råbe Rebic retur da han bare dovent gik hjemme. Ikke en super kamp dog men stabilt udtryk. Men de lurer på chancen og spiller frisk til så vi skal selv lukke den i angrebet for at sikre sejren.

Standard

Koncentrationen røg og bekræftede den manglende bredde på det her hold. Især defensivt. En højre kant kan vi også godt bruge.

Når det er sagt så har vi med det bedste CL bud at gøre i årevis. Rigtig meget fungerer. Især offensivt. Også med stammen defensivt. Milan ligner det hold de er når der ikke er noget at spille for.

Det bliver en spændende sæson.

Standard

Solid 2-0, selvom Bologna kom alt for tæt på en reducering med 3 store chancer i de sidste 10 min. Fornuftigt spil de første 75 min og fortjent sejr. Gabbia slipper godt fra det i dag men bliver godt med Romagnoli igen.

Vigtigt og dejligt med 3 point fra start! MoM Ibrahimovic samt Calabria som var helt forrygende. Theo spillede også super. Saelemakers og Diaz slipper ok fra det, mens Tonalli ser langsom ud i det min. han fik. Banens ringeste må være Rebic

Regler for meddelelser