Side 108 af 121 FørsteFørste ... 85898106107108109110118 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,071 til 1,080 af 1209

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Fantastisk med 3 point i dag.
    Uagtet resultatet i Inter-Atalanta, vil vi stå stærkere. Enten tættere på 1. Pladsen eller tættere på CL kval.

God kamp af drengene i dag og lidt sjovt, at Saelemaekers igen fik lov til at gå ind i banen og pludselig sprudlede. Han er lidt som brumbassen for mig: får succes det sted, det ikke er muligt.

Men god kamp af flere, og vi har nu to torsdagskampe mod United med en endnu vigtigere kamp mod Napoli på søndag.

Håber reserverne får spilletid torsdag, eller i hvert fald de spillere, der har småskavanker, står over.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Fin kamp mod United, hvor vi dog sikkert som United kommer med et halv hold, men vi egentlig gør det overordnet godt i store perioder af kampen. Kendetegnende er vores offensiv fortsat er ikke eksisterende. Vi kommer til rigtig mange gode opspil, men foran felt og deres mål, løber alt bare i sandet med forkerte beslutninger og dårlige afslutninger. Det er svært at finde ord hvor ude af form Leao er og hvor ringe en afslutter han er. Det er virkelig helt grotesk, hvor har han absolut intet at byde på mere.
    Men fortjent vi fik scoret, selvom United sikkert havde den største chance i kampen i første halveg - den kunne Leao dog nok heller ikke have scoret på med nuværende form
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Fin kamp mod United, hvor vi dog sikkert som United kommer med et halv hold, men vi egentlig gør det overordnet godt i store perioder af kampen. Kendetegnende er vores offensiv fortsat er ikke eksisterende. Vi kommer til rigtig mange gode opspil, men foran felt og deres mål, løber alt bare i sandet med forkerte beslutninger og dårlige afslutninger. Det er svært at finde ord hvor ude af form Leao er og hvor ringe en afslutter han er. Det er virkelig helt grotesk, hvor har han absolut intet at byde på mere.
    Men fortjent vi fik scoret, selvom United sikkert havde den største chance i kampen i første halveg - den kunne Leao dog nok heller ikke have scoret på med nuværende form
    Vi har ventet i umindelige tider på at blive taget seriøs som klub igen. Nu får vi uafgjort på Old Trafford og fortjener en sejr. Ville næsten have tænkt det var i dag, der ville være stolte og glade Milan fans herinde, men der skal åbenbart mere til
    Medlem nr. 2

Standard

Det er ret tydeligt at bredden ikke er stor, men det kan vi heller ikke regne med i forhold til de seneste sæsoner. Spillerne gør hvad de kan og det som Pioli har formået indtil videre med dette hold og med alle de skader vi har haft er fænomenalt.

Man United har langt bedre forudsætninger for at kunne skabe et slagkraftigt hold. Det er vel stadigvæk den rigeste klub i verden. Nu er serie A selvfølgelig hovedprioritet en, men det betyder naturligvis ikke at de ikke skal forsøge at gå videre med det hold de nu spiller med, men holdet siger næsten sig selv med skader vi har.

Standard

Synes det er endnu en flot præstation. Man er amputeret og også mere amputeret end United var det.

Det er nu ganske godt for moralen at man kommer sådan fra Old Trafford. Jeg ved ikke om jeg forstår prioriteringen, men omvendt så er de fleste af de bærende spillere allerede skadet. Der er nok bare en dynamik om sådan et type opgør der gør at kampene skal tages seriøst. Det bliver den også på San Siro torsdag.

Fint at se at den største krise virker til at være afværget. Præstationerne er generelt forbedret.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Egholm Se meddelelser
    Vi har ventet i umindelige tider på at blive taget seriøs som klub igen. Nu får vi uafgjort på Old Trafford og fortjener en sejr. Ville næsten have tænkt det var i dag, der ville være stolte og glade Milan fans herinde, men der skal åbenbart mere til
    Bestemt mere end en godkendt kamp! Vi kontrollerer kampen og spiller sgu flot udenom United med et amputeret hold. Fedt at Kjær scorer et yderst fortjent mål efter Kessie`s af en eller anden latterlig grund blev annulleret. Uden Theo, Romagnioli, Calhan, Mandzukic, Ibra og Rebic kan man ikke være andet end imponeret. Leao er desværre ikke et reference punkt oppe foran, men i det mindste havde han indstillingen idag.

Kampen på søndag er vel vigtigere, så jeg håber vi kan keep it up. Hjemmebane fordelen er dog, desværre, næsten blevet en hæmsko fremfor fordel.

Standard

Fin kamp var det jo som jeg skrev, men lige frem stolt er nu måske lidt stort ord imod et så reservespækket hold de kom med ligesom os .

Vi kan da sikkert være stolte hvis vi går videre i EL med det unge hold vi har. Men forhåbentlig et resultat der kan give et boost, så vi i Serie A igen finder troen på at vi kan.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Virkelig flot præstation af gutterne overordnet set. Jeg har dog endnu ikke set en god vinkel på om der var handball på kessies mål. Nogen der har en video, hvor det er tydeligt at se?

Standard

Syntes den er rigtig svært at blive klog på og uanset hvor mange vinkler man ser den fra, så syntes jeg ikke der er en vinkel der siger der er hånd på. Den bevægelse han gør med retningsskiftet da han modtager bolden, ser ud til armen hjælper, men det kan meget vel være hoften bolden egentlig rammer, men armen bare er i en position meget tæt på.
    Men VAR må jo kun bruges når der er klar bevis, men det har jeg godt nok svært ved at se der på de billeder jeg har set
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Fantastisk udebane resultat af gutterne! Leao er vel eneste mand der "dumper", og der kan muligvis argumenteres for at Donna er en smule medskyldig i Uniteds 1-0 mål. Han er langt væk fra målet. Jeg mener bestemt at VAR fejler ved Kessies mål. Men vi må vel erkende at VAR desværre ikke har givet den ønskede effekt, da der stadig begåes fejl. Et argument er at der står en 3-4 United spillere i nærheden af Kessie, og har øjnene direkte rettet imod ham. INGEN appellerer for hånd på bolden. INGEN. Det er næsten det stærkeste argument, da spillere i moderne fodbold ikke laver andet end at fare op til dommeren når de mener, at der skal dømmes noget. Tyveri. Men igen, et fantastisk resultat, som helt bestemt bør give noget selvtillid. Det er også tydeligt at se at Milan har vundet noget respekt på de sociale medier. Det synes jeg er lækkert. Jeg vælger at være positiv. I mine øjne fik vi en stor sejr i går. Vi spiller godt. Vi udfordrer et engelsk hold som ligger på 2. pladsen i PL, og som lige har slået City med 2-0. De har godt nok en del skader. Men det har vi også. Krunic har en stor afbrænder på et tidspunkt i kampen, hvor jeg næsten tør vædde på at Zlatan havde headed den ind i kassen. Men fedt med selvtillid til Krunic. Han laver også en flot assist til Kjær, på hjørnesparket. Kald mig hvad i vil, men lige pt. foretrækker jeg Krunic fremfor Hakan. Han kan noget med de dødbolde. FORZA MILAN!
    Forza Milan!

Regler for meddelelser