Side 109 af 121 FørsteFørste ... 95999107108109110111119 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,081 til 1,090 af 1209

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Jeg så den ikke men det er vel nærmest den perfekte EL kamp. Masser af spilletid til reserverne. Ingen skader udover Calabria der stadig har nogle problemer. Et vigtigt koefficent point der gør at vi tangerer vores point antal fra 2 år siden og dermed den bedste Europa sæson i lang tid (ikke at der er et højt benchmark). Og så selvtillid til spillerne mod en stærk klub.

Nu gælder det så en lidt sværere kamp mod Napoli med et anderledes pres og en anden type fodbold som ikke nødvendigvis passer os lige så godt. Det skulle eftersigende være Roma, Theo og Rebic der har en chance for at blive klar. Hakan og Mandzukic er tvivlsomme mens Bennacer og Zlatan er et stykke vej fra comeback endnu. Zlatan ville nu have været guld at få klar også med henblik på hvor vigtig han var i første kamp hvor det hovedstød han scorer på var kampafgørende og tippede kampen til os. Han skal i hvert fald ikke have lov til at rejse til Sverige med landsholdet når han er så skadesramt.

Standard

Napoli venter i aften. Igen en Head to Head ligesom mod Roma.

Vi kan åbenbart ikke spille en kamp uden at mangle et halvt hold. Romagnoli, Calabria og nu også Kjær meldes ude. Så den hedder Gabbia og Dalot fra start mod en varm Insigne.

Det er efterhånden hovedrystende hvor mange skavanker og skader vores spillere har? Vi har Serie A’s yngste trup og spiller ikke decideret fysisk betonet fodbold. Det mig en gåde, at vi har skade nr. 30-35 vel, mens f. eks Inter og Atalanta spiller med de samme 12-13 spillere en hel sæson og går praktisk talt fri. Fuldstændigt. Og meget mere fysisk betonet fodbold.

Det er ikke en tilfældighed efterhånden. Det tror jeg ikke på. Hvad sker der med vores træning? Opvarming whatever..

NÃ¥, men vi ha før gjort det fint når det har set håbløst ud, men jeg tvivler snart på hvad vi kan trylle op ad hatten.

Standard

Skidt med Kjær men det er som om vi faktisk fungerer bedst eller ihverfald skaffer gods reSultater når vi kommer med et halvt hold.

Napoli mangler lozano, hvilket er et stort tab.
    Men en tror det bliver en god kamp men god fodbold

Standard

Man ved snart ikke hvad man skal sige til alle de skader. Vores forsvar i dag består af 3 reserver og tilmed 4 spillere der intet taktisk flair har i det defensive. Det kan blive ren indianer bold dernede hvis ikke Kessie formår at vinde midtbanen.

Alt andet end et nederlag er brugbart. Efter Romas nederlag er det vigtigt vi stadig holder afstanden til Napoli.

Næste uge venter en tricky kamp mod Viola inden vi forhåbentligt bruger landskampspausen til at få spillerne helt klar til en slutspurt.

Men vores statistik mod Napoli er ikke ligefrem med os og med de skader vi har så er et kryds mere end godkendt.

Standard

Er først tunet ind på kampen nu.

Det er en fed prøve vi står overfor i aften, bredden bliver virkelig testet!

Endnu engang ser jeg frem til at se Tonali i aktion, som Kessie performer for tiden håber jeg lidt det kan tage presset af ham og han kan spille lidt mere frit.

Hakan tilbage i start-elleveren, forhåbentligt kan han støbe en bold eller to til Leao som virkeligt skal være mere fremtrædende i dag.

Edit; Castillejo må også ha' lidt at bevise i dag mod en stærk modstander, ser frem til at se hvad han kan byde ind med!
    Sidst redigeret af auge : 4 Uger siden kl. 20:06

Standard

Velspillet første halvleg fra begge hold synes jeg. Størst chance til Napoli, men ellers ligeligt fordelt synes jeg.

Leao har virket frisk og haft et par fine aktioner, tror der er mål i ham i anden halvleg!

Standard

Taktisk fin tilgang vi har. Napoli er kamikaze på godt og ondt, men desværre kan jeg ikke se hvem der skal scorer mål på de omstillinger. Havde vi haft en giftig angriber så ville vi sikkert score før eller siden, men tro Leao kan sparke den ind virker nærmest uvirkelig.
    Defensiv alt i alt fint taget opstillingen i betragtning. Vi spiller yderst defensiv men Krunic og castu som kanter der intet kan offensiv men kan arbejde.
    Men gå frem og presse skal vi ikke med den defensiv vi kommer med

Standard

Meget enig. Det er svært med de skader. Det var flot resultat mod United og for selvforståelsen måske også vigtig.

Alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke om der har været fejlpriotering. Jeg savner ihvertfald Saelemakers Istedet for Samu eller evt. På venstrefløjen Istedet for krunic. Hvis vi kan holde nullet indtil 60 min og så smide Rebic og Saelemakers ind kan det dog give noget.

Holdet skal dog igen roses for at blive ved med at kunne klare så mange skader. Leao har også været rigtig fin. Hakan er tydeligt rusten, men skal spilles i form.

Gabbia også med en ok tilbagekomst. Kun en enkelt kommunikationsfejl og den ligger mere mellem Dalot og Tomori.

Kom så drenge!

Standard

For fanden.. opspilsfejl nr. 5 af Dalot idag og så koster det når man har begge backer med højt oppe. Theo’s side er også blevet en dejlig nem side at angribe i for modstanderen.

Dumt mål ovenpå en udemærket første halvleg.

Standard

Hvordan er reglerne om indbyrdes kampe ved pointlighed? Er vi stadig foran da vi fører 3-2 samlet eller er det samlet målscorer hvis begge hold vinder 1 hver?

Regler for meddelelser