Side 110 af 121 FørsteFørste ... 1060100108109110111112120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,091 til 1,100 af 1209

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Ja, virkelig ærgerligt det koster.

Leao får i hvert fald ikke den plads i bagrummet nu hvor Napoli kan spille lidt mere afventende.

Med Krunic og Castillejo er det altså op ad bakke at jagte en scoring! I det åbne spil, med 0-0 synes jeg sgu egentligt de gør det fint og er farlige fra distancen, men at skulle nå frem til at spille chancerne store nok til Leao, der mangler de lidt kvalitet.

Standard

Saelemakers med god energi i sit indhop! Men en tendens jeg er ved at være træt af (især fra Leao) - når vi er oppe omkring feltet, så står der 3 mand og glor uden at opsøge heldet og de 'tilfældige' bolde..

Standard

Kæmpe chance til Niang, undskyld Leao.. Kom nu da.

Standard

Det lader til at det er indbyrdes målforskel først. Dog uden udebanemål. Så hvis Napoli vinder 2-0 så er det samlet målscorer og der fører de og vil dermed i realitet men have taget 4 point på os. 1-0 og så er vi reelt 7 point foran.

Standard

Var Kessie skadet? Det ligner et uheldigt billede hvis det passer at Calabria og Kjær kunne have spillet men man ville spare dem til united. Hvis man gambler med top 4 på den måde er det sgu fyringsgrundlag.

Standard

Jae, prioriteringen er sgu svær når den står på United ude. Om det så er Europa League eller CL, så er det rent markedsføringsmæssigt vel lidt af en gigant - mon ikke der har været pres på Pioli fra andre steder end os fans.

Uagtet resultatet i dag, så er jeg mere positivt stemt over for afslutningen af sæsonen. Spillemæssig fremgang og en OK attitude tegner på at den 'krise' vi lidt var havnet i, så småt er afværget.

Napoli er simpelthen bare et bedre hold.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af auge Se meddelelser
    Jae, prioriteringen er sgu svær når den står på United ude. Om det så er Europa League eller CL, så er det rent markedsføringsmæssigt vel lidt af en gigant - mon ikke der har været pres på Pioli fra andre steder end os fans.

Uagtet resultatet i dag, så er jeg mere positivt stemt over for afslutningen af sæsonen. Spillemæssig fremgang og en OK attitude tegner på at den 'krise' vi lidt var havnet i, så småt er afværget.

Napoli er simpelthen bare et bedre hold.
    Vi spiller da en ærlig kamp.

Bliver fanget på en omstilling med begge backs fremme er godt nok naivt.

Men man kan ikke undgå at have tudefjæs over alle de skader. Leao har bare slet ikke leveret i Zlatan’s fravær. Hauge og Diaz ligeledes en tynd øl.
    Cahanoglu, Zlatan, Rebic, Bennacer, Kjær og Mandzukic har jo slet ikke været i nærheden af topform i 2021. Helt vildt. Og det koster mange point.
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 4 Uger siden kl. 21:36

Standard

Theo med karantæne til næste kamp nu, det er jeg lidt lunken ved sådan som han har præsteret i dag. Så bliver det endnu sværere at kreere noget offensivt..

I min optik har vi med præstationen i dag vist at vi igen er svære at slå. Vi spiller måske ikke fremragende men synes det ser solidt ud rent defensivt - og det er altså med Gabbia & Tomori.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Vi spiller da en ærlig kamp.

Bliver fanget på en omstilling med begge backs fremme er godt nok naivt.

Men man kan ikke undgå at have tudefjæs over alle de skader. Leao har bare slet ikke leveret i Zlatan’s fravær. Hauge og Diaz ligeledes en tynd øl.
    Cahanoglu, Zlatan, Rebic, Bennacer, Kjær og Mandzukic har jo slet ikke været i nærheden af topform i 2021. Helt vildt. Og det koster mange point.
    Enig i det med at vi spiller en fin kamp og har en OK atttitude, men det er klart (for mig) at se vi mangler noget kvalitet rent offensivt, før vi kan byde de andre tophold som eks. Napoli, Inter & Juve (Atalanta måske også) op til dans for alvor.

Standard

Nu rødt til Rebic.. Det går strygende. Glem min positive stemning frem mod Fiorentina, det kan godt blive op af bakke nu..

Regler for meddelelser