Side 113 af 120 FørsteFørste ... 1363103111112113114115 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,121 til 1,130 af 1199

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Dagens offensiv kommer til at bestå af Tonin eller Zlatan.

Det er absurd, at vi kan blive ved med at have så mange skader. Er det træningen, den er gal med, eller har vores spillere bare en vanvittig skadesfrekvens?

Standard

Ja man må virkelig spørge hvad der sker. Og Zlatan skal næppe spille med en 60 minutter, så det er Milan når det er bedst i den her sæson med uendelig mange skader og det virker som om spillerne næsten aldrig når at komme tilbage på fuld styrke før de igen er skadet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Rebic evalueres dag til til dag. Men han har karantæne de næste to serie A kampen så whatever. Romagnoli og Leao meldes ude i 2-3 uger. Calabria skal åbenbart opereres og er uden en måned.

Jeg ved snart ikke hvad man skal sige. Hvis Pioli kører den her sæson hjem med en CL plads, så er det et sandt mesterstykke på niveau da Atalanta kvalificerede sig for første gang til CL.

Standard

Efter en fin halvleg, som vi dominerer størstedelen af, kommer vi bagud på et kluntet mål, hvor bolden bare skal cleares.

Lidt ærgerligt, men det er nok også et billede på, at vi stiller så reservespækket, som vi gør.

Standard

Syntes sku skæbnen er hård ved Milan, men typisk nederlag som den stime vi er inde i nu. United havde vel idag ikke en reel chance, men får så alligevel scoret på en blanding af tilfældighed og dårlig clearing og tildels målmands spil tænker jeg. Vi havde i første halveg et par gode chancer og her i anden halveg Zlatan, men generelt er det bare fortsat op ad bakke. Over 2 kampe er vi vel som sådan ikke et dårligere hold, men vi mangler bare kvaliteten ikke mindst pga. skader.

Det er tungt det her, men sæsonen er desværre blev mere og mere det mareridt man frygtede efter fantastisk form inden jul og man nu bare er i et dyb hul, som man ikke kan komme ud af både pga skader, men også pga. niveauet ikke er der

Det store gamle problem med Milan er vendt tilbage med ingen kan score mål og så er det altså svært at vinde fodbold kampe
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg har det nu ikke så dårligt med at klubben ryger nu, hvilket både skyldes at Europa League ikke er meget værd i mine øjne og så har målet også hele tiden været ligaen.

Vi spillede to fine kampe hvor vi spillede lige op med dem. Det jeg kan godt lide er at de allesammen er på samme linie i forhold til målet, nemlig at kvalificere os til CL. Det er medier og fans som har snakket om ligatitlen og triumf i Europa.

Heldigvis er forfølgerne i serie A også ret ustabile, så det kommer til at blive tæt. Vi er desværre ret uheldige med skader og med en i forvejen tynd trup er det ikke blevet nemmere. Vi savner desværre flere målscorere når Zlatan og Rebic er ude.

Standard

Ikke fortjent vi ryger ud, dog tror jeg det kan redde vores top 4, hvilket er langt vigtigere end videre avancement. Synes vi overordnet set spiller en rigtig fin kamp.

Vi skal dog have løst problemet med manglende målscorere snarest. Derfor er det selvfølgelig ekstremt vigtigt Ibra får nogle minutter idag. Saelemakers mangler det sidste, selvom jeg efterhånden ret godt kan lide ham, Rebic er enten skadet eller får hjerneblødninger p.t og Samu vil jeg ikke engang kommentere på.

Hakan og Zlatan skal løfte os igennem den sidste halvdel der kommer nu i offensiven, og så skal defensiven og midtbanen fortsætte.

Standard

Nu er der ikke flere distraktioner for holdet og nu handler det om at kæmpe til det sidste for den 4. plads.

I første omgang gælder det en farlig kamp mod Viola med et amputeret hold. Vi er virkelig et skrøbeligt sted. Vi har spillere ude i en måned som Roma, Calabria, Leao og Rebic. Zlatan, Bennacer er lige vendt tilbage mens Hakan slet ikke er i form og ikke har været det i 2021. Og så er Theo ude med karantæne.

Får vi ikke et godt resultat mod Fiorentina kan man godt frygte for holdets tilstand inden de sidste 10 kampe og om vi overhovedet kan komme ud af vores krise. Vi kan håbe at Roma og Napoli deler point om ikke andet så der stadig er mere end 3 point til 5. pladsen. Og så kommer landskampspausen nok ikke på et helt dumt tidspunkt heller. I hvert fald ikke for de spillere der kan blive i Milano og pleje skaderne eller restituere.

Vi møder til gengæld et Fiorentina hold med en dugfrisk sejr i bagagen og med fuldt mandskab. Der skal kæmpes for at komme ud af vores krise som kickstartede mod Spexzia. 2 sejre i 10 kampe og 13 mål lukket ind og kun scoret 8. Og spillet har været mildest talt forfærdeligt.

Standard

Set over to kampe var det ikke det bedste hold der røg ud, og det gør altid ondt at tabe til arrogante englændere, særligt United, men mon ikke det var vores eget bedste da vi er ved at ramle helt sammen med skader. Enten skal vi have en eller anden til at inspicere drikkevandet på Milanello, eller også skal vi inspicere om vores fysiske trænere og fysioterapeuter skal have sparket.

Pioli kom vidst med nogle meget grimme ord til Solskjaer efter kampen:
    Pioli(Milan' coach) to Solskjaer in Italian/broken english: "Good team un cazzo, coglione che non sei altro, somaro! tua sorella good team, tua sorella"

English: "Good team, a cock. You're just an asshole, donkey! Your sister, good team, your sister."

https://twitter.com/Crimsonking1232/...89784553025540

Det er simpelthen for pinligt og lavt. Èn ting er at en yngre fandenindvolsk spiller som Rebic siger sådan noget til dommeren, hvilket han dog stadig fortjener at blive straffet for, men at en gammel ræv som Pioli der er vores træner og skal være holdets forbillede efter en overstået kamp gør noget lignende, det er 3 gange værre.
    Zorro per sempre!

Standard

Jeg er meget ærgerlig over at ryge ud på den måde. Havde vi tabt 4-1 eller lignende samlet, havde den været lettere at sluge. Vi får på forkert vis annulleret et mål på udebane (det holder jeg stadig fast i). Og så brænder Krunic en giga chance i overtiden af 1. halveg. De scorer et skod mål i går, og vi formår ikke at true helt. Zlatan med et farligt hovedstød på et tidspunkt. United har netop trukket Granada. Jeg havde gerne set os gå hele vejen. Jeg læste et sted, at vinderen af EL ikke bare får en billet til CL, men også bliver seedet i "1. pot", dvs. vi ville med en sejr i EL: Tjene lidt flere penge i år. Magtdemonstration om at vi "stadig er i live". Få direkte adgang til CL. Og så endda undgå de store hold. Nu risikerer vi at komme i 3. eller 4. pot, og jeg er lidt i tvivl om, det måske er fedest bare at blive væk, end at få bank efter bank fra september til december 2021, af hold som City, Bayern, Real, Barca osv. Øv. ......... Og typisk at United får Granada. den semifinale havde været indenfor rækkevide, var vi gået videre i går.
    Forza Milan!

Regler for meddelelser