Oprindeligt indsendt af
Capocannonieri
Jeg ved ikke nødvendigvis, om han er overvurderet. Jeg tror næppe, han er nogen fremtidig verdensstjerne, men jeg tror da, at potentialet er til et niveau lige under det. Jeg kan i hvert fald nemt forestille mig ham på et af de bedre hold i Europa, hvis han bygger lidt på sit spil. Men det er selvfølgelig på ingen måde sikkert, at det sker.
Men jeg fornemmer nu heller ikke, at det er fordi, han bare er vanvittigt god, at folk fremhæver ham som vigtig for os. Det er vel mere fordi, at han som type bare rigtig vigtigt, hvis vores spil på bolden virkelig skal flyde. Tonali har i min optik været udemærket, men han er en lidt anden type, end mange havde forventet. Vi har ikke andre end Bennacer, der kan tage den der dybe position og fordele spillet, når vi skal holde ordentligt gang i bolden.
Kessie gør et fantastisk stykke arbejde stort set lige meget hvad, han bliver bedt om, men han er ingen naturlig playmaker, og det begrænser os lidt, hvis han bliver bedt om at udfylde den rolle. Selvom han sådan set ikke laver de store fejl, så er han bare ikke den slags spiller.