Side 116 af 121 FørsteFørste ... 1666106114115116117118 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,151 til 1,160 af 1209

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Jeg ved ikke nødvendigvis, om han er overvurderet. Jeg tror næppe, han er nogen fremtidig verdensstjerne, men jeg tror da, at potentialet er til et niveau lige under det. Jeg kan i hvert fald nemt forestille mig ham på et af de bedre hold i Europa, hvis han bygger lidt på sit spil. Men det er selvfølgelig på ingen måde sikkert, at det sker.

Men jeg fornemmer nu heller ikke, at det er fordi, han bare er vanvittigt god, at folk fremhæver ham som vigtig for os. Det er vel mere fordi, at han som type bare rigtig vigtigt, hvis vores spil på bolden virkelig skal flyde. Tonali har i min optik været udemærket, men han er en lidt anden type, end mange havde forventet. Vi har ikke andre end Bennacer, der kan tage den der dybe position og fordele spillet, når vi skal holde ordentligt gang i bolden.

Kessie gør et fantastisk stykke arbejde stort set lige meget hvad, han bliver bedt om, men han er ingen naturlig playmaker, og det begrænser os lidt, hvis han bliver bedt om at udfylde den rolle. Selvom han sådan set ikke laver de store fejl, så er han bare ikke den slags spiller.
    Synes Bennacer er rigtig spændende, men han mangler lidt kontinuitet. Med ham, Kessie og Tonali har vi 3 super kvalificerede midtbanespillere til de næste par år (såfremt vi kan holde på dem).

Med mere erfaring og selvtillid, så har jeg en tro på Tonali godt kan svinge taktstokken. Han tog en del initiativ og var vel en af dem resten af Brescia holdet lænede sig lidt op af? Mit grundlag for min mening er ikke voldsomt stort, men synes han udviser en ro på bolden og i sit kropssprog, som fortæller mig han har det i sig. Om vi så kan faciliterer det i vores forfatning, må tiden vise.

Er så super spændt på afslutningen af sæsonen og den kommende sommer, kan vi fortsætte det fundament vi så småt har fået lagt? Der er så mange gode spørgsmål som forhåbentligt bliver besvaret indenfor det næste halve år!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af auge Se meddelelser
    Synes Bennacer er rigtig spændende, men han mangler lidt kontinuitet. Med ham, Kessie og Tonali har vi 3 super kvalificerede midtbanespillere til de næste par år (såfremt vi kan holde på dem).

Med mere erfaring og selvtillid, så har jeg en tro på Tonali godt kan svinge taktstokken. Han tog en del initiativ og var vel en af dem resten af Brescia holdet lænede sig lidt op af? Mit grundlag for min mening er ikke voldsomt stort, men synes han udviser en ro på bolden og i sit kropssprog, som fortæller mig han har det i sig. Om vi så kan faciliterer det i vores forfatning, må tiden vise.

Er så super spændt på afslutningen af sæsonen og den kommende sommer, kan vi fortsætte det fundament vi så småt har fået lagt? Der er så mange gode spørgsmål som forhåbentligt bliver besvaret indenfor det næste halve år!
    Helt enig i Bennacer. Men han er også stadig ung, og som type er han bare vigtig for den bold, Pioli gerne vil spille. Om han helt rammer dagen eller ej, så påvirker det vores spil, hvis vi har en som ham liggende til at fordele bolden i stedet for Kessie, der er aller bedst i en lidt anden rolle (misforstå mig ikke, Kessie har efter min mening været bedste mand på holdet meget længe. Højt topniveau, og så kan man - i modsætning til de mere offensive kort som Zlatan og Hakan - næsten altid regne med ham).

Jeg kan også godt lide Tonali, og jeg er enig i, at der er en mere naturlig playmaker gemt i ham end der for eksempel er i Kessie. Men han er ikke den Pirlo, som mange udråbte ham til (den købte jeg dog heller aldrig selv ind på).

Han kan måske sammenlignes lidt med en Højbjerg, selvom jeg fortsat har langt højere forhåbninger til Tonali. Ligesom Højbjerg blev han udpeget til fremtidens nye, store regista-type. Mener at kunne huske, at Højbjerg blev kaldt Pep's nye Xavi på samme måde, som Tonali var udråbt til den nye Pirlo. De sammenligninger er meget langt væk fra virkeligheden. Der er ikke samme finesse, teknik og kølighed over hverken Højbjerg eller Tonali. Men det er helt fint - til gengæld er der langt mere fight, fysik og robusthed i dem begge. Så det er et trade-off, jeg nemt kan leve med.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Helt enig i Bennacer. Men han er også stadig ung, og som type er han bare vigtig for den bold, Pioli gerne vil spille. Om han helt rammer dagen eller ej, så påvirker det vores spil, hvis vi har en som ham liggende til at fordele bolden i stedet for Kessie, der er aller bedst i en lidt anden rolle (misforstå mig ikke, Kessie har efter min mening været bedste mand på holdet meget længe. Højt topniveau, og så kan man - i modsætning til de mere offensive kort som Zlatan og Hakan - næsten altid regne med ham).

Jeg kan også godt lide Tonali, og jeg er enig i, at der er en mere naturlig playmaker gemt i ham end der for eksempel er i Kessie. Men han er ikke den Pirlo, som mange udråbte ham til (den købte jeg dog heller aldrig selv ind på).

Han kan måske sammenlignes lidt med en Højbjerg, selvom jeg fortsat har langt højere forhåbninger til Tonali. Ligesom Højbjerg blev han udpeget til fremtidens nye, store regista-type. Mener at kunne huske, at Højbjerg blev kaldt Pep's nye Xavi på samme måde, som Tonali var udråbt til den nye Pirlo. De sammenligninger er meget langt væk fra virkeligheden. Der er ikke samme finesse, teknik og kølighed over hverken Højbjerg eller Tonali. Men det er helt fint - til gengæld er der langt mere fight, fysik og robusthed i dem begge. Så det er et trade-off, jeg nemt kan leve med.
    Det er sgu ikke en helt dumt sammenligning du er ude i. Husker godt Højbjerg da han kom ind på førsteholdet omkring Bayern hvor jeg også var ganske imponeret til trods for at der var et par punkter hvor han manglede kvalitet.

Det er en mere moderne type regista, hvor det fysiske aspekt og antal kraftudladninger, bare er mere vigtigt i nutidens fodbold.

Standard

Vi må heller ikke forglemme HVOR ung Tonali er. Han kan stadigvæk sagtens nå at blive verdens bedste playmaker. Den position han spiller er måske den sværeste på banen, og kræver mest erfaring. Hvordan var Xavi, Iniesta og Modric da de var 20 år? De viste lovende ting, men det var ikke fordi man var nødvendigvis overbevist om at de ville have det niveau de fik. Nu siger jeg ikke at Tonali har den helt samme kvalitet, men jeg ser mere playmaker flair, finesse og vision i ham end Højbjerg, men der er ingen tvivl om at han stadig er på et meget råslebent niveau.

Det samme gælder Bennacer. Fantastisk spiller. Men stadigvæk utrolig ung til at spille den position han gør på en mere eller mindre fejlfri måde, som vi fodboldfans ofte kan forvente når vi ser på sådanne spillere, fordi vi har en tendens til at sammenligne dem med topspillere der spiller på samme position men er 5 år ældre.
    Zorro per sempre!

Standard

Jeg snakker ikke nødvendigvis om kvalitet. Jeg tror, der er langt mere potentiale i Tonali, end der nogensinde har været i Højbjerg. Men som type er han bare tættere på ham, end han er på de spillere, du nævner der. Der synes jeg, at det er mere lige til at sammenligne med Benncaer, der også er lille og væver. Tonali skal klart have en karriere som den der dybe spilfordeler, men det er på en lidt anden måde. Han kan trods alt nogle ting, som hverken Xavi, Iniesta, Modric eller Pirlo for den sags skyld nogensinde har kunnet. Og der synes jeg, at Højbjerg-sammenligningen er meget fin. Selvom der, som du siger, er meget mere bold i Tonali. Og formodentlig også kvalitet.

Hvis Tonali bliver lidt en fattig mands Modric eller Pirlo på bolden, men med noget af Højbjergs råstyrke og fight oveni, så bør vi prise os lykkelige for, at vi fik ham til 15 millioner euro - det er helt sikkert!
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 2 Uger siden kl. 21:38

Standard

Så er det tilbage med kampe og en ekstrem vigtig kamp mod Doria venter. Det lysner på skadesfronten hvor de mest mærkbare skader er Calabria, Romagnoli og Leao. Det er nok mest Calabria vi kommer til at savne i dag, men vi mangler også noget at skyde med offensivt fra bænken nu Diaz, Leao og Mandzukic også er ude. Der er kun Hauge så det det er start 11eren der skal skabe kampen for os. Lidt risky med en Rebic der lige er blevet klar og en Zlatan der skulle være kommet noget slidt tilbage fra landskampene.

Det ser ud til at vi ryster posen med Alexis på højre back. Det er lige til den vovede side efter min mening da han vitterligt ikke har noget taktisk sans defensivt og flagrer rundt. Jeg er med på at Dalot har været en katastrofe og senest mod Fiorentina, men så prøv da Kalulu i stedet.

Slutspurten mod 4. pladsen starter dog nu og det her en kamp hvor vi skal have et resultat. Vi er dog forfærdelige på hjemmebane når vi selv skal skabe kampene, så vi skal passe rigtig meget på deres omstillinger. Det skal vi have løst i dag hvis.

Spændende at se hvor meget landskampene har slidt på især Hakan, Zlatan og Kjær, mens Bennacer dog fik lidt kamptræning og burde være i bedre forfatning. Theo burde også have nydt godt af lidt pause.

Bliver dog aldrig fan af kampe kl 1230.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Så er det tilbage med kampe og en ekstrem vigtig kamp mod Doria venter. Det lysner på skadesfronten hvor de mest mærkbare skader er Calabria, Romagnoli og Leao. Det er nok mest Calabria vi kommer til at savne i dag, men vi mangler også noget at skyde med offensivt fra bænken nu Diaz, Leao og Mandzukic også er ude. Der er kun Hauge så det det er start 11eren der skal skabe kampen for os. Lidt risky med en Rebic der lige er blevet klar og en Zlatan der skulle være kommet noget slidt tilbage fra landskampene.

Det ser ud til at vi ryster posen med Alexis på højre back. Det er lige til den vovede side efter min mening da han vitterligt ikke har noget taktisk sans defensivt og flagrer rundt. Jeg er med på at Dalot har været en katastrofe og senest mod Fiorentina, men så prøv da Kalulu i stedet.

Slutspurten mod 4. pladsen starter dog nu og det her en kamp hvor vi skal have et resultat. Vi er dog forfærdelige på hjemmebane når vi selv skal skabe kampene, så vi skal passe rigtig meget på deres omstillinger. Det skal vi have løst i dag hvis.

Spændende at se hvor meget landskampene har slidt på især Hakan, Zlatan og Kjær, mens Bennacer dog fik lidt kamptræning og burde være i bedre forfatning. Theo burde også have nydt godt af lidt pause.

Bliver dog aldrig fan af kampe kl 1230.
    Fuldstændig enig omkring Saelemakers på backen. Der ville jeg med længder foretrække Dalot eller Kalulu. Og hvad værre er at det giver plads til Samu på kanten.

Ham og Krunic på hver sin kant.... Det er godt kollektivet har båret os gennem meget allerede i sæsonen, for det er altså ikke en skræmmende offensiv. Forhåbentlig Hakan og Zlatan er storspillende

Standard

Hold kæft vi er startet ringe mand. Ingen energi, ingen vilje og ingen kvalitet i det vi foretager os.

Vågn nu op!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Hold kæft vi er startet ringe mand. Ingen energi, ingen vilje og ingen kvalitet i det vi foretager os.

Vågn nu op!
    Helt igennem horribel indsats over hele linjen i første halvleg. Burde være bagud, taber samtlige dueller og skaber intet. Ikke første gang vi ser disse intetsigende kampe på San Siro - selv mod middelmådige hold som Sampdoria. Men venter bare på at Sampdoria scorer på en dødbold og så er den kamp igen “tabte point”, ligesom mod Spezia, Udinese osv.

Standard

Pinlig indsats so far. Havde vi bare haft en tilstrækkelig bænk, så kunne man flå 3 stk. ud i pausen. Kessie, Calhanoglu og Krunic. Vi kommer ingen vegne med sådan en jammerlig energi.

Regler for meddelelser