Side 55 af 83 FørsteFørste ... 545535455565765 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 550 af 826

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Selvom vi har fået resultater syntes jeg godt nok VAR faktisk var været ekstrem hård for os med nogle helt utrolige marginaler. Så på det punkt kan man sige at vi ihvertfald ikke har haft det lettere med VAR og det kun er derfor vi har vundet vores kampe. VAR skal skabe retfærdighed og en kendelse skulle jo gerne være rigtig så, men syntes straffesparket igår var helt hen i vejret.

Standard

Bestemt. Jovist har vi fået vores andel af straffespark, men vi har fået næsten ligemange imod os, tror jeg næsten. Mange 50/50’er, men Kalulu’s var godt nok tyndt. Havde bolden ikke været ved Correa så var det nok ikke dømt, men når han ser den på VAR så skal han vel dømme den. Vores annullerede mod Parma, Sassuolo var jo tale om 0,5 cm.. nej tak, jeg er ikke til VAR.

Mht. 98/99, sÃ¥ ja.. det minder meget om det. Det kom ogsÃ¥ ret uventet efter en fantastisk slutspurt, hvor vi havde tur og kæmpe gejst i den- ligesom nu. Men vi havde Rossi, Costacurta, Maldini, Weah, Albertini, Boban osv.. Det her ville være en større overraskelse. Selvfølgelig skal vi gÃ¥ efter den, ville være fantastisk. Vi stoppede InterÂ’s stime i 10/11, sÃ¥ nu mÃ¥ JuveÂ’s vel stoppes 😊 Men en medalje plads vil ogsÃ¥ være fint med henblik pÃ¥ vores vækstplan. Lige pt vil selv en 4. plads være en lettere skuffelse. Det er utroligt hvad vi hiver hjem.. Winning helps winning.

Lad os se. Vi slutter bedre af en forventet med de to sejre over Sassuolo og Lazio. Lad os fÃ¥ Zlatan, Bennacer og Kjær tilbage til Juve-kampen, sÃ¥ tager vi den derfra🤞🏻

Standard

Vanvittig kamp, og vanvittig måde at slutte året af på. Tænk på at det kun er 367 dage siden at vi fik en ordentlig røvfuld i Bergamo på 5-0. De seneste 4 kampe i ligaen har vi overordnet ikke været i samme defensiv kontrol, som vi var i foregående kamp. Der er også lukket 7 mål ind, hvor vi i de foregående 10 kampe kun havde lukket 9 mål ind. Vi mangler Bennacer til at beskytte holdet, Kjær til at holde sammen på 4 kæden og Zlatan til at holde i bolden så holdet kan få noget luft.

Dog har vi i alle kampe skabt flest chancer, også i går. Det ses også på xG'en.

Kalulu spiller jo en rigtig god kamp i går, hvis man ser bort fra Lazios to scoringer hvilket desværre gør han spiller en halv skidt kamp. Men han er god med bolden, hurtig, læser spillet fint. Så her ligger nok en portion plusvalenza at hente.

Standard

Fænomenal afslutning - dette hold kan jo nærmest gå på vandet i øjeblikket. Havde med glæde solgt kampen som uafgjort, taget vores amputerede hold i betragtning. Forsvarsmæssigt manglede vi vores klart vigtigste spiller, og blev nødt til at stille med reserven (Kalulu) af reserven (Gabbia) af reserven (Mussachio).
    Midtbanemæssigt, hvor vi nærmest er tyndest besat uden vores playmaker Bennacer og vores midtbanedynamo Kessie.
    Angrebsmæssigt uden vores største leder og eminente Zlatan.
    Det bevidner at vi har et helt fantastisk sammenhold, og at vores reserver grundet dette sammenhold alligevel kan præstere. Vi har dog ikke kun sammenholdet, vi har altså også noget X-faktor i mange spillere, og det kræver bare at én af disse rammer dagen, om de så hedder Theo, Rebic, Leao eller Calhanoglu. Det er hemmeligheden bag vores succes.

Kjærs skade har kostet os 4 point, det tør jeg godt sige. Ingen af de to seneste uafgjorte ville have endt sådan med ham. Pointtabene skyldtes primært at vi var tvungne til at spille med Kalulu, en teenager og B-holdsspiller, som jeg ikke kan klandre for noget og som sine nuværende evner taget i betragtning har gjort det godt. Men i nøglesituationer er han blevet udstillet, både igår, og særligt mod Genoas Destro der virkelig lukrerede på Kalulus manglende erfaring.

Derfor må prioriten nu her til vinter være at hente en centerback, hvor vi ikke mister for meget højde, hvis Kjær eller Romagnoli skulle gå hen og blive langtidsskadede. Først derefter handler det om at hente en boksspiller (Milik), og ev.t. en backup til midtbanen. Hvis vi gør det, så begynder jeg at tro på at vi kan gå hen og vinde Scudettoen.
    Zorro per sempre!

Standard

Men kan dog undrer sig ved at Pioli ikke giver Duarte chancen fremfor Kalalu. Helt ærlig - han kan næppe være dårligere til at markerer og det er vel det væsentligste. At Kalalu er lidt bedre med bolden er underordnet, når kvaliteterne defensiv er så dårlig. Musacchio er også i truppen og han har da ihvertfald også kvaliteterne og fysikken i forsvaret Ja, det undrer mig faktisk en del at han bliver ved med at få chancen, da han vel også mentalt lider hårdt når han gang på gang koster et mål.
    Men der må jo være noget at se i træning som er grund til de valg
    Sidst redigeret af Rossonero : 4 Uger siden kl. 12:38
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Men kan dog undrer sig ved at Pioli ikke giver Duarte chancen fremfor Kalalu. Helt ærlig - han kan næppe være dårligere til at markerer og det er vel det væsentligste. At Kalalu er lidt bedre med bolden er underordnet, når kvaliteterne defensiv er så dårlig. Musacchio er også i truppen og han har da ihvertfald også kvaliteterne og fysikken i forsvaret Ja, det undrer mig faktisk en del at han bliver ved med at få chancen, da han vel også mentalt lider hårdt når han gang på gang koster et mål.
    Man kan ikke klandre knægten for det straffespark, de fik. Den dommer var jo 100% fokuseret på at rampelyset skulle være på ham. Han var bestemt ikke noget at råbe hurrah for.

Det andet mål kan man så godt diskuterer ift. hans placeringsevne, men igen, han var oppe imod en af europas farligste angriber. Hell, vi har alle set Musacchio, Romagnoli osv. lave brølere af større natur, end det vi har set fra Kalulu. Han bliver kun bedre med tiden. Men håber at ledelsen til januar fokuserer på at hente en ny CB og en habil backup til Zlatan.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Nej straffesparket er virkelig helt utrolig. Ja der er berøring, men helt ærlig det er så tynd at straffespark. Hvis man ser hvor ofte spillere løber sammen inde ved dødbolde er det vel ligeså meget straffesparks som det her. Men det er problemet med VAR, at benytter man det, så skal man dømme alt, da det er linien og der ikke må bruges skøn af situationen som dommeren dømte ud fra før. Det gav også fejlkendelser, men lige i år syntes jeg godt nok VAR har kostet Milan virkelig i promille afgørelser imod os
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Eller en plan lavet med Paolo og Frederic samt Pioli, om at Duarte og Musacchio er fortid i Milan efter januar, og derfor giver det ingen mening at lade dem få spilletid i sidste kampe inden pausen.
    Det tror jeg mere på.

Men en kæmpe tak for at holde Milan-debatterne og nørderiet i gang og i live herinde, skal der lyde fra mig. Den eufori omkring Milan er svær at dele andetsted. Skønt. Og det er der brug for lige nu. Intet varer evigt, og derfor er det også blot om at nyde opturen lige nu, da vi alle ved at den har sin ende. Spørgsmålet er hvornår?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

En lille uge tim kampen mod Inzaghi's ubehagelige Benevento på udebane.
    De er faktisk inde i en fin stime, men håber ikke, at vi skal ikke ud i en Parma/Verona/Genoa kamp igen. 3 point skal hentes.

Der rygtes, at Ibra og Bennacer er ude indtil medio januar.. Gabbia ligeledes. Sikke noget *** at de misser Juve-kampen. Bennacer har ikke været specielt god de sidste par måneder, men han er vigtig for vores flow og Tonali er endnu ikke en added value.

Forhåbentligt kan vi få Kjær med igen. Det har vi hårdt brug for. Kessie klar igen. Toget Theo ude med karantæne.

Nøglen bliver at få en stærkt start og få Benancer, Kjær og Ibra tilbage i topform til slutningen af januar. Vi har et hårdt program med et par Røde Stjerne kampe optil Inter og Roma kampene.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    En lille uge tim kampen mod Inzaghi's ubehagelige Benevento på udebane.
    De er faktisk inde i en fin stime, men håber ikke, at vi skal ikke ud i en Parma/Verona/Genoa kamp igen. 3 point skal hentes.

Der rygtes, at Ibra og Bennacer er ude indtil medio januar.. Gabbia ligeledes. Sikke noget *** at de misser Juve-kampen. Bennacer har ikke været specielt god de sidste par måneder, men han er vigtig for vores flow og Tonali er endnu ikke en added value.

Forhåbentligt kan vi få Kjær med igen. Det har vi hårdt brug for. Kessie klar igen. Toget Theo ude med karantæne.

Nøglen bliver at få en stærkt start og få Benancer, Kjær og Ibra tilbage i topform til slutningen af januar. Vi har et hårdt program med et par Røde Stjerne kampe optil Inter og Roma kampene.
    Ja, de skal i hvert fald ikke undervurderes. Omvendt virker det som om at de gerne "vil mere" end Genoa/Parma osv. hvilket kan komme til vores fordel, lidt ligesom mod Sassoulo. Jeg synes faktisk at det var taktisk klogt med et gult kort til Theo - han får en lille tiltrængt ekstra pause og er 100 % med mod Juve. Jeg havde godt nok været ærgerlig, hvis han var med til Benevento kampen og i den havde trukket et gult. Så havde det straks været værre at skulle undvære ham til Juve kampen. Hver evig eneste kamp er en finale. Vi starter også op i Coppa'en i januar måned, hvor vi møder Torino to gange (i Serie A og i Coppa'en). Oplagt mulighed til at få flere min. i benene på Kalulu osv. og samtidig få hvilet stamspillere. Det bliver spændende! Jeg glæder mig som et lille barn til at vi kommer i gang igen! Forza Milan!
    Forza Milan!

Regler for meddelelser