Side 57 af 83 FørsteFørste ... 747555657585967 ... SidsteSidste
Viser resultater 561 til 570 af 826

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Lignede en stille og rolig aften, men det røde kort ændrer det hele. Benevento kommer for let til det efterfølgende og vi bør kunne forsvare os langt bedre end et hold uden de store offensive kræfter.
    Vi bør selv med 10 mand kunne forsvare os imod dem, det er ikke 10 Messi’er de har på banen

Standard

kjær tilbage = Clean sheet. Det er sgu dejligt, selvom det idag holdt hårdt.

Hvor ville jeg ønske Leao kunne spille 90 gode min. Jeg sidder altid og bander lidt over ham, da han virker totalt fraværende i perioder og så lige pludselig score han en fremragende basse, og burde også have fået assist. Mere stabilt niveau vil klæde den unge mand.

Jeg synes overordnet set ikke vi giver de helt store chancer væk(udover straffesparket), hvilket jeg synes er stærkt mod et velspillende Benevento hold. Anden halvleg var markant bedre end første, og vi fik flere perioder hvor vi viser vi er det bedste hold.

Spillet var ikke skide kønt, men at hente en sejr med en mand i undertal en times tid er sgu stærkt. Benevento kommer også fra to sejre og en uafgjort mod Lazio.

Derudover må man også sige vi igen altså er uden tre er af vores vigtigste spillere. Hernandez, Bennacer og Zlatan. Jeg er målløs over vi kan klare os så godt, med alle de skader vi render ind i.

Mest bekymrende er det vi spiller om tre dage, og en spiller som Kessie må jo være komplet færdig efter at have tonset rundt på midtbanen i 60 min i undertal. Må håbe der ikke kommer muskelskader.

En lille kommentar synes jeg faktisk også Conti fortjener. Han spiller ikke meget i denne sæson, men det var en yderst professionel indsats. Synes faktisk han var virkelig god trods den korte tid.

Idag er Donna klart motm. Han var simpelthen fremragende i luften, hvilket jeg mener er et af de punkter han stadig kan forbedre sig. Kjær er også fremragende, og laver vel kun en fejl, hvor der så tilmed var offside.
    Sidst redigeret af R80 : 3 Uger siden kl. 20:11

Standard

Så fik vi også klaret 10 mand i en time. Det er sku næsten ligesom Juventus i gamle dage vi kæmpede med dem, at selv når det så lidt sort ud med undertal, så rev de sku alligevel en sejr hjem. Den her gang gjorde vi det og overordnet skyldes det selvfølgelig Donnarumma, Leao og et meget uskarp Benevento hold

Syntes egentlig vi forsvare os ret dårligt selvom vi står dybt. At vi sidst i kampen kan få problemer når de satser er forståelig, men at vi stort set med det samme efter 10 mand og langt ind i anden halveg giver dem alt for meget plads undrer mig. De sidste 10-15 minutter er gassen gået af dem og vi formår at holde godt på bolden, noget vi også var dårlige til. Men Benevento havde rigtig mange halv gode muligheder og enten tog Donnarumma dem eller også missede de bare. Romagnoli synes jeg er fornærmende ringe i sin opdækning. Lapadula ligner jo en Messi imod ham og bliver tørret gevaldig.

Men klasse af Leao. Havde det været Zlatan der havde scoret den, ville man have sagt typisk Zlatan klasse. Men det her var altså Leao, der sku beholder overblikket og sender bolden i mål, fra alt andet end let situation. Godt de ikke fik scoret på straffespark, for så var det blevet endnu sværere

Men selv her efter nytår og man måske var lidt usikker om vi kunne fortsætte må vi bare sige, vi fortsat kan gå på vandet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Kampen var som sådan en kamp nu bliver. Vi var klart bedre i 2. Halvleg end 1. Og vi har måske også medvinden en dag som i dag men der er godt nok stor tro på tingene på holdet når vi igen kan hive sådan en jævnbyrdig kamp til vores fordel. Det siger dog en del at Donna stort set har været blandt de to bedste spillere i de fleste kampe.

Det bliver dig svært at stille med friske ben mod Juve. Men den kamp kan vi bedre tåle at tabe end kampen efter mod torino.

Standard

Vil sige det røde kort selvfølgelig altid er en dumhed. Men det er dog lige et split sekund at gå efter bolden som går galt og ikke en ren hjerneblødning han laver Tonali i min verden. Men man kan sige at iige igen igen og igen at VAR der koster os. Mon ikke snart vi kan få en situation hvor VAR giver et billig straffespark eller en milimeter off-side (ville være passende næste kamp imod Juve, der tror de i overtid udligner, men Ronaldo har snørrebåndende off-side )
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det der er vildt synes jeg er, at vi ligger nr. 1, men hvor nemt det stadig er at finde mange punkter vi virkelig skal se om vi kan forbedre truppen de næste par transfervinduer.

En reserve/erstatning for Zlatan, en vestrebenet offensiv orienteret back som back-up til Theo, en regulær back-up til Kjær, så Gabbia bliver 4. valg, og en kvalitetsmidtbanespiller mere istedet for Krunic, så Tonali bliver 4. valg. Det er 4. punkter jeg ser som essentielle, hvis vi skal drømme om for alvor at etablere os i toppen af serie a igen. Og så har jeg ikke engang nævnt højre kanten, hvor man kan argumentere for vi mangler en rigtig starter. Lige nu svæver vi, og overkommer på magisk vis, de her udfordringer, men det kan simpelthen næsten ikke bliv ved.
    Derudover har vi har udløb på to af vores vigtigste spillere.

Maldini og co. har virkelig en vigtig opgave de næste par vinduer, for at fastholde os i top 4 i serie a de næste mange år. Udgangspunktet er dog langt bedre end tidligere, hvis vi ellers får lavet aftaler med Donna og Hakan.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Vil sige det røde kort selvfølgelig altid er en dumhed. Men det er dog lige et split sekund at gå efter bolden som går galt og ikke en ren hjerneblødning han laver Tonali i min verden. Men man kan sige at iige igen igen og igen at VAR der koster os. Mon ikke snart vi kan få en situation hvor VAR giver et billig straffespark eller en milimeter off-side (ville være passende næste kamp imod Juve, der tror de i overtid udligner, men Ronaldo har snørrebåndende off-side )
    Meget enig. Jeg synes personligt ikke der var rødt, kort selvom jeg godt kan se den kan forsvares. Det mere foruroligende for mig er hvorfor det sker, nemlig et ringe boldtab igen af Tonali. Jeg har bestemt ikke opgivet Tonali, da jeg synes han i mange kampe har fyldt nogenlunde ud for Bennacer, og stadig er ung og ikke mindst uerfaren i forhold til dette niveau. Jeg synes han har et godt blik for at spille bolden lige frem i banen, men alt for ofte kikser afleveringen eller førstegangsberøringen.

Standard

Tonali har jeg aldrig set det store i, ikke engang i Brescia. Han startede katastrofal i Milan de første måneder, men er siden hen nu blevet mere acceptabelt i sit spil med fejl man ikke i samme kaliber som han startede med. Dagens kamp ændrer ikke det store for ham, han har stadig meget at lære

Standard

Ja tung start af Tonali. Sløj/nonchalant tæmning og så koster den selvfølgelig, selvom den ikke ville være til rød uden VAR - det er jo “bare” en grov forseelse, ikke en svinestreg. Han var ellers lige ved at finde formen uden at være prangende. Synes altid, at han har lignet én som ikke vant til dette tempo. Skidt, og han har i den grad noget at hente op på nu.

Vigtig sejr og hatten af til Pippo’s hold. Minder lidt om Sassuolo i deres spil. Hvem siger Serie A er kedeligt Vi havde et par stolpeskud og kampen bør nok have endt 2-3 til os eller noget. I forhold til Sassuolo kampen, så giver vi en del chancer væk synes jeg. Vi står dybt og Dalot blev overspillet gang på gang. Men ok, vi var i 10 mand over en time, så det er altså godt hentet mod et hold i form 👏🏻

Også positivt, at vi nu for 3 kamp i træk beviser vi kan spille kynisk og på omstillingerne mens vi med Kjær, Bennacer og Zlatan selvfølgelig er mere spilstyrende.

Det må blive Krunic mod Juventus. Æv, men ærlig talt, så har han vist samme niveau som Tonali de få gange han har fået chancen. Han kan kun overraske og man må give ham, at han forsøger på trods af uvant plads.

MoM Donnarumma samt Kessie. Gode indskitniger af Pioli, selvom jeg ikke forstår hvorfor han ikke skifter Hauge ind fremfor Leao de sidste 10 min. Han var jo helt død / ugidelig vores diamant ☺️

Standard

Sidder lige og ser Juventus og syntes godt de tidligere storheds tider syntes langt væk. De har sikkert en bred trup men middelmådigheden har taget overhånd. Havde de ikke Ronaldo kunne CL vel snart også komme i fare for dem. Før købte de kvalitet hvor de nu er gået i modsat retning og håber på udvikling hos rigtig mange der ikke er etablerede top spillere .

Ikke at jeg mener MilAn spiller overlegen og har masser kvalitet, men vanvittig overmatchet bliver vi næppe imod det her Juve hold. Ronaldo kan selvfølgelig vinde kampen alene, men kan vi holde ham nogenlunde så vil vi få chancer imod deres skrøbelige defensiv.

Men Serie A de virkelig åben i år og ligner meget vel det kan blive Milano klubbernes år

Regler for meddelelser