Side 58 af 83 FørsteFørste ... 848565758596068 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 580 af 826

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Det var jo ikke prangende... Men vi spiller en time i undertal, og så er det fandeme godkendt, at vi holder buret og laver to kasser.

Donnarumma og Kessie var som altid bundsolide. Og dejligt med Kjær tilbage. På trods af et par enkelte svipsere, så står han bare evigt og altid det rigtige sted. Virkelig en klassespiller, som vi har savnet.

Og så kommer man ikke uden om Leao. Det er lidt en lad og irriterende overlegen attitude, han plejer at vise, men hold kæft, hvor kan han bare noget ekstraordinært. Det kommer stadig lidt for meget i glimt, men det mål var verdensklasse, og han havde flere øjeblikke, hvor han bare ligner en verdensstjerne! Han mangler bare noget kontinuitet...

Tonali er jeg splittet med. Så ikke meget af ham i Brescia, og selvom jeg godt kunne se, at der var potentiale til en glimrende midtbanespiller, så havde jeg godt nok svært ved at forstå den enorme hype - for ikke at tale om Pirlo-sammenligningerne, som slet ikke giver mening...

Han fik en horribel start, siden har han været middelmådig, og så dummer han sig lidt i dag. Generelt har han for mange dumme boldtab og koncentrationsfejl, hvilket ikke er særligt heldigt, når han spiller inde centralt. Men han er ung, og spillere af den type plejer af netop den grund også at slå igennem lidt senere i karrieren. Han har både fin fysik og teknik, virker til at have en god indstilling og er ikke bange for at gå til stålet. Og så er der et tydeligt potentiale i hans pasninsspil frem i banen.

Jeg tror nok, at han skal ende med at være pengene værd på den lange bane, så længe han får chancen og tilliden - og det har Pioli indtil videre vist, at han er villig til. Jeg er ikke overbevist om, at det er nogen fremtidig superstjerne, men jeg er overbevist om, at han bliver en gedigen, over middel Serie A spiller. Overliggeren for hans potentiale er vel noget i stil med en Toni Kroos, som er meget komplet, men som virkelig excellerer i at fodre de forreste spillere fra en lidt tilbagetrukken midtbaneposition.

Standard

Kampen imorgen bliver sikker udsat ud fra corona nu hærger i Juve. Men ligesom Napoli tabte da de skulle gæste Juve, så må det vel være Juve der nu taber når de ikke møder op

Standard

Kampen har vist ikke for alvor været i fare for at blive aflyst (medmindre de sene test i dag viser et stort udbrud hos Juve). Det ville ellers komme os noget bedre da vi mangler nogle mere betydelige spillere end Juve. Jeg gad i hvert fald godt have Zlatan og Bennacer selvom de fik Moratta, Sandro og Cuadrado med.

Anyways er det her lidt en sjov kamp. Juve er bare Juve og selvom vi fik vores første sejr i 100 år tidligere på året, så er det et stærkere hold end os på papiret. Især med de skader vi har. Men det kommer lidt an på hvilket Juve hold vi møder og deres dagsform. For der har været forskel på dem i år. Den ene dag vinder de i Barca den næste taber de point mod Benevento. Jeg tror dog nok vi får den gode udgave af Juve at se for nu spidser det til.

Og så har de ligaens bedste og mest afgørende spiller i Ronaldo krydret med Dybala der altid kører rundt med Roma efter behag. Det bliver spændende hvor vi står som hold mod den nok stærkeste modstander i sæsonen hidtil. Vi kan dog tåle et nederlag og stadig have afstand til Napoli og Roma.

Planen må være at holde Krunic langt fra bolden og eget felt.

Standard

Ja Ronaldo er deres nøgle og desværre fandt han lige målet 2 gange i seneste kamp så selvtilliden er der nok(hvilket han dog nok altid har )

Jeg så sidste kamp mod Udinese og defensiv er Juve virkelig skråbelige. De vandt, men kampen kunne let have fået et andet udfald havde Udinese udnyttet deres chancer, men Udinese forærede nærmest målene. Jeg syntes især at de mangler Cuadrado og Sandro er et stort plus de så mangler offensiv

Men jeg vil dog blive ret skuffet hvis vi ikke formår at spille lige op med Juventus. Syntes langt fra de har samme styrke som før, men ligesom Milan har flere spillere på middel niveau. Det lader til Demiral, Remsey, Mckennie og Bentancur bl.a. starter på banen. Ikke hvad jeg vil kalde klasse spillere, hvor Juve jo før altid kunne stille med høj kaliber over hele linien. Dermed ikke sagt Milan ikke kan tabe til dem, da de har en Ronaldo og Dybala der altid kan scorer. Men set over 90 minutter bør vi ikke blive nedspillet ud fra den form og tro vi har på tingene.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Man skal ikke undervurdere Milan - der er en god grund til, at vi ligger, der hvor vi gør (udover held). Uden Morata, Cuadrado og Sandro er Juves kvalitet helt bestemt begrænset. Et uafgjort resultat er bestemt indenfor seriøs rækkevidde - og ligeså er en sejr til os. Med den holdånd og gejst holdet har vist, hvor vi i nogle kampe har været nede og konstant jagtet en reducering, eller hvor vi har hentet sejre mod tophold som Inter og Napoli, hentet sejr mod formstærke Sassoulo eller besværlige Benevento som har voldet mange af de større klubber problemer, - det skal man ikke undervurdere. Jeg håber på en Theo og Kjær i topform. Kjærs lederegenskaber kom rigtig fint til udtryk mod Benevento. Og ja, Krunic skal holde 1 meters afstand til feltet, uanset situationen Måske vi skulle forsøge med Kalulu i stedet, ved siden af Kessie
    Forza Milan!

Standard

Juventus må stadig være favorit, da de historisk set vel har vundet de 10-12 kampe af de sidste 15. Lad os håbe at CR7 har en offday, for så kan den være mere 50-50 end længe set.

Vi mangler Zlatan, Saelemakers og Bennacer. Men de mangler Morata, Cuadrado og Alex Sandro. Udover Cristiano, så er det vel deres bedst spillende spillere i år, så Theo og Rebic skal da bare kværke løs i venstre side mod Chiesa.

Uafgjort ville da være OK, men vi skal da gå efter den! Vi kan alligevel ikke stå kompakt og tage imod, så fremad is the only option selvom vi skal spille klogt og ikke pumpe i alle 95 min.

Det bliver spændende.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Juventus må stadig være favorit, da de historisk set vel har vundet de 10-12 kampe af de sidste 15. Lad os håbe at CR7 har en offday, for så kan den være mere 50-50 end længe set.

Vi mangler Zlatan, Saelemakers og Bennacer. Men de mangler Morata, Cuadrado og Alex Sandro. Udover Cristiano, så er det vel deres bedst spillende spillere i år, så Theo og Rebic skal da bare kværke løs i venstre side mod Chiesa.

Uafgjort ville da være OK, men vi skal da gå efter den! Vi kan alligevel ikke stå kompakt og tage imod, så fremad is the only option selvom vi skal spille klogt og ikke pumpe i alle 95 min.

Det bliver spændende.
    Er til dels enig omend vi de sidste 3 kampe har set modstanderen haft mere end 60% af spillet og vi har vundet. Men vi har dog stadig givet mange chancer væk i de kampe, og Juve er nok ikke så svage foran målet som Lazio, Benevento og Sassoulo har været det. Vi skal i hvert fald længere frem på banen og ikke spille betondefensiv som de sidste 3 for det er vi ikke gode nok til i de bagerste rækker.

Standard

Av så røg Rebic ned med Corono. Det er i min optik nok vores vigtigste spiller i aften offensivt. Krunic er også ude så ved ikke hvordan vi får midtbanen til at hænge sammen.

Standard

Rebic har vi vel Hauge der kommer på noget af en test, men måske det også kan snyde Juve lidt der nok havde indstillet sig på Rebic.

Men ja midtbanen - den ser godt nok svært ud. Er vi ude i noget Kalalu som har spillet midtbane før ?. Maldini og Colombo er offensive og Diaz er alt for lidt fysisk. Ja, det bliver sku lidt en sjov midtbane vi kommer med der. Arh Calabria - har han ikke før spillet centralt også istedet selveste Montolivo
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Problemet er bare at klasseforskellen fra Rebic til de næste i rækken er kæmpe stor.

Mon han rykker Calabria eller Hakan på midten. Vi har jo Conti eller Dalot på backen. Men virkelig en Bet.

Regler for meddelelser