Side 61 af 74 FørsteFørste ... 1151596061626371 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 610 af 731

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Enten presser man jo op Romagnioli eller så bakker man, han bliver fanget på mellemhånd. Når det er sagt, så er det også en bare en god detalje af Dybala.

Standard

Vi har trods alt nogle muligheder. Man kan tydeligt mærke klasseforskellen på de to hold, der stiller op i dag, men tror da næsten, vi har flest afslutninger. Selvom mange er ude fra.

Standard

Er sgu overrasket over Calabria's positionering, faktisk ikke så skidt som jeg havde frygtet (har ikke set seneste kamp han fik derinde).

Men vi har da lidt overtag og synes det ser fornuftigt ud! Vi kan håbe en Hakan kan få et rent spark indenfor kassen eller Leao disker op med en genialitet, så skal vi nok få moral og dermed mere overtag!

Standard

Fantastisk! Vi begyndte at få lidt fat i kampen igen og pludselig, så er der plads til Leao, som Calabria eksekverer (helt enig med @Auge - han har gjort det godt på midten indtil videre!).

Standard

Stærkt mål og god kontra hvor Leao har sin styrke. Godt overblik af ham da det oplagte egentlig var Theo. Vi lever endnu.

Standard

Kølig afslutning, høj klasse af en højreback!

Hakan er i spilhumør, lad os få den aftale snøret til et fint kompromis, han ser ud til at have det som blommen i et æg på dette hold, så må han da lige slække lidt og vise noget karaktér og blod for trøjen!

Klassisk med en 4-5 Juve gutter henne ved dommeren her til pause. Frisparket kan dømmes eller ikke, det er et dommerskøn og i min optik ikke en episode VAR skal have noget at sige ift.

Fik de sidste 20 min. inden pausen og må sige jeg bliver mere og mere imponeret af det arbejde det bliver gjort i kulissen - holdet i dag er jo lige så amputeret som vi så ofte har oplevet de seneste par år, men der er bare en anden gejst og en stemning af samhørighed i den gruppe her.

Edit; Fuldstændig enig med ovenstående i øvrigt @Costacurta. Det havde været fristende at smide den i dybden til Theo der har haft tur i den denne sæson.
    Sidst redigeret af auge : 1 Uge Siden kl. 21:40

Standard

Puha.. vi er heldige og Juve har nu én i banken. Der er klart frispark til Rabiot🙈 Men godt mål af vores nye midt Calabria som generelt har tur i den.

Super kamp af Leao, mens Hauge altså ikke egner sig til dette niveau endnu. Diaz må gøre sig klar.

Lidt sløj start med Juve overtag, men efter deres flotte mål så tager vi over og får egentligt fortjent udlignet. Utroligt at vi kan matche dem med dette hold, men det siger nok lidt mere om Juve end os.

Kjær owner fuldstændig Cristiano (lad set blive ved), ligesom Dybala altid owner Romagnioli.

Ikke meget vi kan smide ind fra bænken udover en Diaz, måske Conti. Kalulu som striker 😅

Standard

I momenter viser Juventus at de har mere klasse. I momenter. Meget af tiden laver de kæmpe fejl i opspillet fra defensiven. Det gør også være et fokus herinde.

Det burde jo ærlig talt være komplet klasseforskel. Det synes jeg på ingen måde der er. 11-7 i skud og mere end godkendt. 1 point ville være fremragende.

Kessie, Leao og Kjær gør det fremragende. Calabria kan godt nok også godt se sig selv i spejlet efter denne halvleg.

Standard

Det ligner godt nok et klart frispark til Juve ved målet. Deres protester er på sin plads. De får nok en bytter.

Lad os håbe det giver lidt tro på tingene om ikke andet. Vi er oppe mod et hold der sætter os hvis de tager den et gear op. Men så længe vi kan bremse deres flow har vi en chance for det ene point.

Standard

Hvor er jeg imponeret af dette hold. Vi har den ene skade, sygdom efter den anden og alligevel leverer vi sgu en god indsats mod Juventus her i første halvleg.

Juve er mere på bolden, men med lidt held får vi kæmpe chancer på deres satsede boldomgang. Desværre må man sige Hauge og Castellejo ikke er gode nok i det etablerede spil, til at blive farlige.

KÆMPE respekt til Calabria. Leao spiller i min optik måske sin mest helstøbte indsats, og han falder ikke ud på samme måde sim han ofte gør.

Man kan måske godt sige Romagnioli bliver fanget en anelse på mellemhånd, og Theo burde måske også have et bedre tilbageløb, men man også rose det mål. Hvis ikke der var små fejl i fodbold ville alle kampe ende 0-0.

En halvleg på samme niveau!

Regler for meddelelser