Side 63 af 83 FørsteFørste ... 1353616263646573 ... SidsteSidste
Viser resultater 621 til 630 af 826

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Det var det. Få sparet Hakan, Kjær, Kessie, Leao.

Der var lige et par niveauer eller tre endnu op

Standard

Romagnoli er habil. Men det bliver aldrig til mere end det.

Standard

Nå... Det skulle jo ske på et eller andet tidspunkt. Bare en skam at det skete på denne måde...

Jeg håber at der bliver hentet et par fornuftige spillere ind i dette transfer vindue. Meget gerne en højrekant og en habil erstatning til kessie/bennacer...

Rubentus har læst på lektien og lukket godt af for os...

Nå, op på hesten og kom stærkt tilbage mod Torino.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Håber ikke anførerbindet freder Romagnioli hvis man signer Kabak eller Simakan. Synes han ser så langsom og fejlplaceret ud i så mange situationer at man snart må overveje om han skal være fast partner ved siden af Kjær. Er jeg selv med den her?

Standard

Hvor er det sindsygt at han ikke udviser Bentancur på den på Castellejo? Ved 1-2. Han har en advarsel i forvejen så slagter han Casti på midten og han ved det godt. Elendigt og helt sikkert en livline til Juve fordi vi fik det 50-50 mål.

Det var det. Chiesa gør hvad der passer ham i dag. Paradoksalt nok havde han ikke spillet på højre kant havde Cuadradp været med. Skide træls vinkle lige henter et point på Inter og Napoli og holder moralen. Men hvad kan vi gøre når vi mangler et halvt hold. Vi kan ikke konkurrere med Juve på breden.

Så kom det ventede nederlag i Serie A desværre. Havde nu heller set det blev en kamp mod Torino fremfor Juve

Standard

Jae. Jeg har stadig en tro på at Romagnoli kan tage det sidste skridt, men det kræver også vi får en ind der kan puste ham i nakken så han ikke er selvskreven længere.

Fint vi sparer Kjær.

En hæderlig indsats med de forudsætninger og den forskel der reelt set er på de to hold. Som Pioli er inde på, så er Juventus stadig favoritter og det faktum at de nu har brudt vores stime giver dem garanteret et kæmpe moralsk boost. Det bliver en spændende afgørelse af Serie A i år!

Standard

Jeg er nu mest presset over vi skal se Samu, Hauge, Diaz igen i weekenden. De er bare ikke gode nok til det her niveau.

Får Pirlo maskinen i gang så vinder Juve helt sikkert. Selvom de og Inter har de bedste trupper og større bredde end andre så er Juves DNA bare forskellen og Inter må nøjes med 2. Pladsen.

Standard

Vi bliver helt bestemt overmatchet, men når man ser på, hvem der spiller, så synes jeg faktisk, det er godkendt.

Vi har rigeligt med muligheder og som vanligt sidder man konstant med en fornemmelse af, at vi kan kombinere os igennem hvornår det skulle være.

Men... Helt fortjent, at vi i dag taber vores ubesejrede stime. Juve var lige klassen bedre.

Standard

Leao er godt nok også usynlig i 2. halvleg. Som det har været de seneste par år med hhv. Piatek, Pazzini, Kalinic, Luiz Adriano etc. så er det virkelig vigtigt at have lidt klasse til at sætte dem i scene. Og der er Hauge & Samu bare ikke på det niveau der kræves for at vinde Serie A.

Leao har noget krudt i sig, men om han er kant eller rendyrket angriber har jeg svært ved at finde ud af.

Tak for i aften d'herre!

Standard

Ærgerligt. Forventeligt.

Milan leverer langt hen af vejen over evne. Også idag, hvor jeg egentlig synes man følger fint med. Men det er klart med de mangler man har for tiden så må det få en ende mod et af disse mandskaber. Det er massivt hvad Juventus har til rådighed.

Testen er mod Torino om tre dage. Det ville ikke være første gang at et hold taber pusten i en periode efter sit første nederlag i lang tid.

Jeg håber ledelsen finder et par erfarne suppleringer i dette vinduet. Der må være et par lånemuligheder derude.

Regler for meddelelser