Side 64 af 83 FørsteFørste ... 1454626364656674 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 640 af 826

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Juve med pirlo tror jeg stadig ikke på. Milan gør det fint med tredje holdet nærmest.

Rigtig mange gode afslutnings muligheder mod mål og også gode angreb, men alle bare næsten lige på målet.
    Tror Pioli og Milan er tilfredse overordnet i den her krise situation at tabe på den måde, hvor vi egentlig matchede dem fint

Vi ligger stadig nummer 1 og det må være det positive.

Standard

Enig @Costacurta, der mangler de helt enkelt bare et niveau eller to.
    Synes Leao gør det bedre som kant, hvor han kan udfordrer mere og bruge sin fart i højere grad + han udover at gå selv kan slå den i feltet hvor der gerne skulle være typer der er mere afslutningsdygtige end ham selv.

Standard

Jeg er sgu egentlig stolt af drengene.

Jeg synes at Juve har en bedre bænk end os og i dag spillede Dybala godt. Men, men, men.....

Bentancur skal vises ud - Diaz skal have et straffe. Jeg synes ikke dommeren var helt rustet til at dømme en kamp af denne størrelse. Resultatet synes jeg er misvisende for kampen.

Forza Milan og 3 point i weekenden tak

Standard

1-3

Juventus vandt på bredden idag. Fortjent sejr baseret på især 2. halveg hvor vi er lidt væk. Offensivt kom vi frem til mere end jeg ventede, så det er sgu lidt skuffende at indkassere 3 mål. Vi bliver fanget lidt på omstilling ved 1-2. Vi har generelt givet alt for mange chancer væk, selvom vi idag har en etableret 4 backs kæde, så mangler vi jo næsten rygraden på holdet. Zlatan, Bennacer, Rebic er too much for os. Saelemakers kunne også have pyntet på den højrekant.

Svært at analysere denne kamp, men Juve scorede alle deres mål (gode mål dog); da vi er i ubalance og Theo har ingen back-up. De udnyttede bare pladsen omkring ham alle tre gange.

Det havde, højst sandsynligt, ikke ændret noget, men Bentacur skal klart udvises efter 70 min. Utroligt. Så havde vi da nok en større chance for at lægge et pres ved 1-2 i 25 min. Diaz også snydt for et straffe efter 93 min. Og ja, der var nok frispark på Rabiot. Helt igennem en forfærdelig dommer præstation i en weird kamp uden tilskuere og mærkelig atmosfære generelt med halv amputerede hold. Ikke sådan en topkamp værdig.

Kjær har dog fuldstændig styr på Ronaldo. Respekt. Ville ønske man kunne sige det samme om vores anfører, men han svigtet desværre tit inde store kampe som i derbyet. Synes generelt han er lidt overvurderet, så fint vi får en Simakan/Kabat ind selvom jeg tror næppe de spiller ham af.

Nå op på hesten igen, men stadig møg irriterende at tabe til Juve. Især under disse omstændigheder.
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 3 Uger siden kl. 23:03

Standard

Forventet nederlag og en god præstation af holdet taget udeblivelserne i betragtning. Juve havde bare lige lidt større individuel kvalitet og så afgjorde dommeren de facto kampen ved 2-1 hvor han ikke udviser Bentacur i en situation hvor han saver en af vores spillere ned i en omstillingsmulighed, der under ingen omstændigheder kan betyde andet end et gult kort mere. Istedet scorer juve på en halv omstilling og afgør kampen.
    Synes også Diaz skulle have haft straffe i overtiden, omend det ikke var det største, men det var også ligemeget på det tidspunkt da dommeren allerede havde sørget for at kampen var afgjort. Vi manglede bare et straffespark til Ronaldo men den fik han ikke lov til at fløjte da da vi ikke gav ham den mindste mulighed.

Nu gælder det tre point i weekenden og så håber jeg virkelig at vi henter nyt blod til klubben. Hvis Kjær eller især Zlatan bliver langtidsskadet så er sæsonen forbi. Vi må ikke være så skrøbelige når vi nu har muligheden for at vinde scudettoen, hvor utroligt det end er.

Standard

Sidder lige og ser efter kamp studiet på svensk TV og den ene er nærmest stik tosset hvorfor det er dommerne ikke bruger VAR. Nu har de i mange år råbt om hjælp og nu er VAR der men alligevel så bruger dommerne det ikke.

Ja det er egentlig ubegribelig. Det første mål er klokkeklar frispark og også klart rødt kort og straffe til sidst. Så mange afgørende situationer der kan dreje kampen på mange måder. Ikke at dommerne altid skal have skylden når man taber, men det hele er jo egentlig dybt godnat VAR ikke bliver brugt når det er så hurtig at tjekke efter.
    Svenskerne mener han skal dømme serie B næste gang

Standard

Enig. Dommeren var dårlig. Vores mål skulle aldrig være godkendt og klokkeklart rødt til dem. Straffe til sidst er lidt mere 50/50. Men det gik begge veje synes jeg. Theo fik nogle helt mærkelige frispark.

Standard

Jeg synes vores mål var legit. Det ligner at Rabiot bliver skubbet ned bag fra men efter at have set den i slow flere gange så rammer vores spillers lår/hofte ind på forsiden/siden af Rabiots lår/hofte, men det at Rabiots skuldre står roterede gør at det ligner han bliver flæsket bagfra. Så det var lår til lår ligesom man dømmer skulder til skulder.

Standard

Pioli rammer vel meget godt plet med sine udtalelser, syntes jeg. At med det hold vi kommer med og måden vi spiller kampen på, så er vi fortsat en mesterskabs kandidat. Men det skal så også siges, det er nu vi må se hvordan vi reagerer efter sådan en kamp og ikke mindst kommer igennem de næste kampe. Er selvtilliden pludselig væk, ja så kan vi med det hold vi har lynhurtig ryge ind i flere pointtab.

Spillerne burde virkelig holde hovedet højt efter sådan en kamp. Vi startede klart bedst i anden halveg og Dalot havde en rigtig god muliged, men så kom deres mål, som vi aldrig rigtig formåede at reagerer på, ikke mindst da vi ikke havde noget rigtig at skifte ind.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Fuldstændig enig angående Pioli's udtalelser @Rossoneri

Det er for mig at se også et tegn på han har en god fornemmelse for hvad der skal kommunikeres ud, da dette nederlag ikke må/skal ramme spillerne for hårdt, efter en så fremragende periode.

Regler for meddelelser