Side 12 af 23 FørsteFørste ... 2101112131422 ... SidsteSidste
Viser resultater 111 til 120 af 227

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Puha.. iskold tyrker. Så må vi se om Donnarumma er sine mange millioner værd🤞🏻

Standard

Wow. Så får man simpelthen et straffe i sidste sekund. Hvor er man dog heldige.

Standard

EPIC - det her
    Kæft det var vild. Marginaler fra at ryge ud, men det var sku god underholdning.

Standard

Det trak da lidt ud.

Lad os bare sige at kvaliteten haltede i aften, men man kom videre og i sidste ende er det hvad der tæller. Også for at slippe for et mentalt udsving frem mod weekenden.

Standard

Jesus Christ - det er altså en historisk kamp🤣✅ Jeg har aldrig set noget lignende. Episk. Europa starter nu - vi var døde 4 gange i denne kamp🙈

Standard

Det kan jeg alligevel ikke huske at have oplevet før!

Oven på den spænding glemmer man helt, hvor skuffende tæt på vi var på kæmpefiasko!

Standard

Sikke et klovneshow til sidst - Vanvittigt vi ikke ryger ud

Jeg havde problemer med linket sidste del af anden halvleg, men jeg synes faktisk det er ærgeligt det ender som det gør.

1. halvleg spiller vi kontrolleret, uden at skabe noget som helst. I anden halvleg spiller vi meget bedre, får scoret et mål men ikke lukket kampen, og så går det ellers galt derfra..

Håber midlerne gør der kommer en gave i form af en højrekant på trods af vi er overbefolket, og så må Romagnioli og Musacchio snart blive klar..

Standard

Kritisk tidspunkt min mobil gik kold, så fik intet set fra da der blev dømt straffe til nu.

Men som forventet et overbevisende avancement uden de store problemer og stor kamp af Samu og Maldini. Var aldrig i tvivl

Standard

Jeg er glad for at jeg så det her i min bil, og ikke derhjemme. For var nok blevet smidt ud.... Fuuuuuuuck en lorte kamp.

En eller anden, stik mig lige en ny sjæl. You litterally couldn't have made this shit up
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Okay. Nu fik jeg set straffesparkene. Er da ren Monty Python. Hold kæft vi havde marginalerne. 15 mio euro i lommen og videre til Serie A. Søndag gælder det Spezia og så en landskampspause til at finde kræfter oven på en hård start med pakket program.

Regler for meddelelser