Side 15 af 23 FørsteFørste ... 51314151617 ... SidsteSidste
Viser resultater 141 til 150 af 227

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

En dødbold til at låse det op er sgu dejligt når vi efterhånden har vist lidt for store svagheder når vi skal åbne kampen. Men vi har fået den optimale sæsonstart hvis man tager Rebic albue ud af ligningen.

Massara meldte at vi desværre kun kigger efter en midterforsvar og intet andet. Og kun hvis noget dukker op. Som jeg har læst er Rudiger den eneste tilbage på listen og hans løn skal forhandles ned. Det er ikke synderligt opløftende for sæsonen, at de her spillere er vores bud på 4. pladsen.

Men for en gangs skyld er vi kommet nogenlunde fra start og så er der også en fordel i ikke at have et hold af store profiler - nemlig at det ikke ligefrem er alle der skal til landsholdstjans.

Tonali var dog ikke super stærkt i dag hvor defensiven igen stod som de stærkere kort.

Standard

3 kampe 9 point. Long time no see.

Det burde man måske også have, men det er sjældent set i disse år.

Cifrene er ikke retvisende. Sejren er fortjent, men ikke meget mere end det.

Synes faktisk Tonali er tæt på en katastrofe - modstanden tabet i betragtning. Det er virkelig ikke særlig godt.

Til gengæld bør ledelsen ringe til Madrid så hurtigt som muligt ift en option på Brahim Diaz. Den dygtigste tekniker i rødsort i meget lang tid.

Det er svært at vurdere niveauet med de modstandere man har haft, men der er tydeligt at man har tur i den og at man tror på at kunne vinde hele tiden. Der er dog alt for stor forskel på start 11 og alternativerne.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Standard

Ja Diaz har sku noget x-factor og kan vende på en tallerken selve han får bolden presset. Slut produktet skal blive bedre, men med en Zlatan oppe foran vil han uden tvivl også blev meget bedre.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Lad os håbe at Tonali er en langsom starter, for han har ikke formået at gribe chancen. Kessie og Bennacer er langt foran. Diaz positivt og Leao har Til tider en træls attitude men har lidt coolness Colombo, Maldini mm. mangler.

Vores backs har aldrig set så gode ud. Theo er et tog som vi næppe kan holde på til næste sæson mens Calabria virkelig har grebet chancen - wow.

Presset kampprogram med Zlatan og Rebic ude i en del kampe, og vi er videre i EL og 3 sejre med 7-0 målscore - well done. Lad os Romagnioli er klar efter pausen.

Standard

3 points i kontoen - Buret holdt rent - What's not to like.

Tonali skal lige have lov til at kende systemet og falde til. Man kan se talentet er der, men han er alt alt for ivrig, og det er nok det der gør at hans spil ikke er noget at råbe hurrah for. Jeg tror på at han nok skal vende det.

Nu er der landsholdspause. Lad os få et par profiler tilbage, og holdet er veludhvilet til når vi skal møde merda...

Fucking god start!!!
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Det kan vise sig at være held i uheld at Zlatan får en ufrivillig pause. Han kan ikke spille alle kampe og vi har nu allerede vundet uden ham. Forhåbentlig kan Rebic nå at blive klar til efter pausen.

Standard

Så er det imorgen kl. 18 vi spiller mod Inter.Greenshot 2020-10-16 09.27.33.jpg

Vi er tilbage med Romagnoli i defensiven ser det ud til, spørgsmålet er dog om vi havde gjort klogere i Gabbia der har gjort det ok, dog selvfølgelig imod svagere modstandere. En rusten Romagnoli har vi ihvertfald ikke plads til, når Inter´s største styrke netop ligger hos de 2 angribere de har.

Når man ellers ser på holdene har Inter selvfølgelig nogle langt mere etablerede spillere på banen og ikke mindst rutinerede. Inter har dog i år virkelig sejlet defensiv og netop deres 3 mands forsvar er ikke vanvittig imponerende. Kolarov, De Vrij og Ambrosio er nu ikke det jeg ville kalde topklasse, men at de har lukket så mange mål ind er selvfølgelig også pga midtbanen ikke har hjulpet nok til.

Syntes vi har været i den her situation mange gange. Kommer fra en god periode og skal så have Inter, som vi de sidste mange år har fejlet gang på gang. Vi er sikkert et helt andet sted end Inter der tænker mere på mesterskab en top 4, men kan vi for engangskyld da bare få bare 1 point med fra kampen. Det bliver svært, da Inter´s offensiv virkelig er stærk og i form

Spændende bliver det, selvom et derby foran et tom stadion er virkelig deprimerende at se i TV.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ærgerligt med et tomt stadion til sådan et opgør. Det ville være massivt på alle måder med tilskuere. Begge hold er godt kørende. Inter står foran den største chance for et mesterskab i mange år og Milan er startet godt.

Når jeg kigger på mandskaberne, så kan der ikke være tvivl om at jeg ser Inter som favoritter. Deres defensiv er muligvis til at tale med, men der er bare flere der har noget at komme med i kampe på det her niveau. Lukaku, Lauturo, Vidal, Perisic, Barella klinger af noget på et noget højere niveau end Castillejo, Saelemaekers mv.

Jeg håber på et kryds og at Milan spiller frit. At så store profiler som Romagnoli først nu er tilbagevendt, ligesom Zlatan også er hevet ud af sin kamptræning trækker ned.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Standard

Syntes rigtig mange gange har vi efter kampen egentlig stået med at have spillet en fin kamp, men alligevel tabt da kvaliteten bare i afgørende øjeblik ikke var der. Kunne meget vel blive det samme i aften. Uden tilskuere må dog være mere en fordel for Milan´s unge hold tænker jeg.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Zlatan tilbage fra start, og Kjær og Romagnoli sammen igen i forsvaret. Inters forsvar derimod består af blandt andet Kolarov og D'ambrosio i centerback kæden, de bør være til at snakke med.

Udover Eriksen og Sanchez, så har Inter ikke meget at skyde med fra bænken af, forhåbentlig kan det komme os til gode. Jeg sælger den dog gerne for en uafgjort her inden kampstart, god kamp!

Regler for meddelelser