Side 6 af 21 FørsteFørste ... 4567816 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 210

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Fin sejr. Disse EL kvalkampe er altid svære, især også nu hvor det kun er over en enkelt kamp. Der har allerede været flere overraskelser. Ikke mindst i CL.

Standard

Ja ja, og med lidt rutine i Ibra, Rebic og Romagnoli, så havde den nok også heddet 4-1. Videre og lad os få Ibra tilbage asap og i hvert fald lukket en centerback, medmindre Mussachio og Romagnoli er tilbage efter pausen, dvs.
    kampene mod Crotone og Spezia.

Standard

Var desværre forhindret i at se kampen igår, men kan forstå det var en halvleg delt i to, og især defensiven så skidt ud. På highlights ser det dog fortjent ud, overordnet, men den store chance til sidst er rent held for os de ikke går ind. Romagnioli må meget gerne snart komme tilbage!

Ellers må jeg bare sige Colombos mål er fantastisk opspil. den aflevering Hakan laver med hælen er intet mindre end genial, og selv mod et serie d hold kunne jeg ikke forestille mig vi ville præsterer sådan et mål, for bare et år siden.

Vi mangler nogle nøglespillere, men defensiven kalder altså på en forstærkning. Simon Kjær er god, men virker lidt som en der nemt får småskader, og ville derfor være ideal som 3. valg, da man kan stole på ham når det gælder. Problemet er man talmæssigt allerede har 5 midterforsvar, så man kan drømme om at få smidt Duarte tilbage til brasilien, evt. Gabbia på leje og så få hentet en forstærkning. Musacchio kommer vi ikke af med, så han må være 4. valg.

En sjov lille sidehistorie er, at vi selvfølgelig nu bliver sat i forbindelse med Hauge. det var et fremragende mål han har lavede igår, men alt hvad der kommer fra norsk fodbold stoler jeg ikke på. Statsmæssigt imponerende, men Kasper Junker har næsten tilsvarende stats, og som AGF tilhænger når det kommer til Dansk fodbold, er det svært ikke at tænke ligaen er elendig, og derfor de ser mere imponerende ud.

Standard

Ja, Bodø fik chancer og ja, vi skulle have spillet bedre de sidste 15min, men ud fra hvad Maldini og Tonali får at arbejde med, er det en smule hurtigt at afskrive.

Men dejligt med avancement og nu en hovedpine til kampen mod Crotone: hvordan skal vi stille op i angrebet?

Forresten er Zannellato med fra Crotone. Det gamle Milan talent, som vi har en 50% videresalgsklausul på.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Hold op hvor er Rebic helt væk her i opstarten. Ligner desværre den Rebic, der så forfærdelig ud det første lange stykke tid. Diaz desværre kommet skidt fra start.

Tonali derimod synes jeg viser noget af det man kan håbe på fremadrettet kan udvikle sig til noget rigtig stort.

Men vi mangler virkelig Zlatan idag, primært fordi Rebic har en af de dage, hvor bolden springer 3-4 meter væk fra ham, ved hver berøring.

Standard

Rebic lider af store udfald generelt, men at placere ham som eneangriber er absolut heller ikke optimalt. Zlatan er virkelig vigtigt, men det må være én af de kampe hvor Colombo igen får en chance. De står alligevel så dybt at Rebic' fart ingen forskel kan gøre deroppe.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Rebic lider af store udfald generelt, men at placere ham som eneangriber er absolut heller ikke optimalt. Zlatan er virkelig vigtigt, men det må være én af de kampe hvor Colombo igen får en chance. De står alligevel så dybt at Rebic' fart ingen forskel kan gøre deroppe.
    Enig. Ud med Diaz i pausen og ind med Colombo, og lad os så få Colombo ind i boksen, og se om han ikke kan gøre en forskel!

Standard

Så får Rebic så udnyttet sin fart, og tæmmer den med skulderen og skaber dermed et straffespark, som Kessie sparker sikkert ind.

Virkelig en vigtig scoring, så vi måske kan få dem til at dumme sig yderligere.

Men ellers en halvleg hvor defensiven er solid, men vi virkelig har haft svært ved at skabe chancer. Viser meget godt, hvor meget Zlatan løfter nogle af de spillere, som måske ikke helt har niveauet til at spille med i toppen af serie a.

Standard

Rebic gør det nu tilforladeligt taget omstændighederne i betragtning. Det er mere måden hvorpå Crotone står på banen samt hans medspillere der spiller ham dårlig. Alligevel formår han med en flot tæmning og derefter dribling at trække et straffespark. Han er isoleret deroppe og får ikke noget støtte, derudover vælger alle at sende høje bolde ind til ham både udenfor men også indenfor feltet, som om det var Zlatan der stod derinde. Vi kunne have Mbappe deroppe, men med den tilgang ville han også se ringe ud deroppe.

Tonali gør det rigtig fint. Saelemakers kæmper flot men er generelt en limiteret spiller. Brahim har teknikken men er stadigvæk en umoden spiller, dog vil jeg tolerere meget fra ham da han har potentialet modsat hans konkurrenter der alligevel ikke har et meget højere bundniveau.

Men før vi uddeller individuel ris og ros, så synes jeg det største problem har været en relativ tam indstilling fra holdet hvor der simpelthen mangler noget fandenindvolskhed. Det minder om en træningskamp det her.

Nu skal Crotone dog lidt fremover feltet, og det kommer til at efterlade meget mere plads til Rebic og Brahim, som jeg håber kan udnytte det.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Rebic gør det nu tilforladeligt taget omstændighederne i betragtning. Det er mere måden hvorpå Crotone står på banen samt hans medspillere der spiller ham dårlig. Alligevel formår han med en flot tæmning og derefter dribling at trække et straffespark. Han er isoleret deroppe og får ikke noget støtte, derudover vælger alle at sende høje bolde ind til ham både udenfor men også indenfor feltet, som om det var Zlatan der stod derinde. Vi kunne have Mbappe deroppe, men med den tilgang ville han også se ringe ud deroppe.

Tonali gør det rigtig fint. Saelemakers kæmper flot men er generelt en limiteret spiller. Brahim har teknikken men er stadigvæk en umoden spiller, dog vil jeg tolerere meget fra ham da han har potentialet modsat hans konkurrenter der alligevel ikke har et meget højere bundniveau.

Men før vi uddeller individuel ris og ros, så synes jeg det største problem har været en relativ tam indstilling fra holdet hvor der simpelthen mangler noget fandenindvolskhed. Det minder om en træningskamp det her.

Nu skal Crotone dog lidt fremover feltet, og det kommer til at efterlade meget mere plads til Rebic og Brahim, som jeg håber kan udnytte det.
    Ikke helt enig omkring Rebic, som på trods af svære betingelser i min optik kunne gøre det bedre. Derudover synes jeg bare den store boksspiller, som type ville passe bedre i kampen men sådan kan man se lidt forskelligt på det
    Tilgengæld er jeg enig omkring resten, og der mangler en "gnist" på holdet idag.

Regler for meddelelser