Side 7 af 21 FørsteFørste ... 5678917 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 210

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Dejligt med en Brahim Diaz scoring, så er det pres ude af verden!

Standard

Katastrofe med Rebic der ser ud til at have brækket albuen, eller som minimum at have fået albuen ud af led, men der brækker man som regel også noget. Det kunne meget vel ligne en operation og en pause på 2-3 måneder.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Katastrofe med Rebic der ser ud til at have brækket albuen, eller som minimum at have fået albuen ud af led, men der brækker man som regel også noget. Det kunne meget vel ligne en operation og en pause på 2-3 måneder.
    Helt forfærdeligt.. Han bliver virkelig en savnet mand, hans intensitet og sammenspil med Zlatan var en stor faktor sidste år. Samtidig passer Leao og Zlatan i min optik ikke sammen, før Leao bliver bedre når vi ikke har bolden, og Saelemakers og Castellejo mangler at blive mere afgørende.

Forhåbentlig er det ikke så slemt, selvom jeg er enig i at det ligner en lang pause....

Standard

Super sejr med minutter til lidt reserver samt sparsomme kræfter brugt af Bennaccer. Træls med Rebic, for han havde i den grad brug for kampe så sløv han har været. Hans ene gode aktion idag låste kampen op. Nuvel, nu må Leao gribe sin chance og tage et step up. Og god bedring til kroaten.

Tonali ok også. 3 point og videre. Nu gælder det en uhyre vigtigt kamp i Portugal.

Standard

Det ligner mere den er gået af led en brækket, så der er han nok klar igen inden for 1-2 uger
    Ok kamp, vi gør bestemt ikke mere end der skal til og kan måske heller ikke det store mere. Tonali spillede da lidt bedre, men stadig alt for mange hjernedøde afleveringer midt på banen som fører til boldtab.
    Havde man gratis ønsker, så var det ihvertfald en ny højre kant, en decideret angriber og så Bakayoko. Alle ønsker bliver næppe opfyldt
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Slut på kampen. Når jeg tænker tilbage på sidste sæson, er jeg lidt skuffet. Idag spiller vi sgu ikke så underholdende, og synes i modsætning til Morten Bisgaard og hvad end den anden kommentatorer hed ikke presset var specielt godt. Derudover synes jeg vi spillede for langsomt, for få der individuelt viser de er et niveau over Crotone spillerne.
    Derudover er der skaden til Rebic som er katastrofal.

På individbasis synes jeg Tonali slipper godt fra det i første halvleg, tænker fremadrettet og har flere gode afleveringer frem i banen. Anden halvleg var mindre god, og bliver fornuftigt udskiftet efter 60 min.

Saelemakers og Diaz skuffer mig en anelse. Det er altså mod en oprykker, og jeg synes slet ikke de ser stærkere ud end deres modspillere idag. Jeg havde ret store forventninger til Diaz, da jeg synes han har set spændende i de andre kampe. Dog er det dejligt, at han får scoret.

MOTM: Kjær og Kessie.

Standard

I øvrigt enig med Kessie. Det han har vist siden marts har super stærkt. Endelig er den transfersum på 32 mio euro ved at være det værd. Det skyldes dog mest af alt, at han ikke skal drive bolden mere i det her system som tidligere. Og det klæder ham at skulle spille sidelæns og rydde op frem for at skabe.

Standard

Fin sejr og simpelthen to sejre ud af to mulige i en ny sæson. Long time no see.

Synes stadig der er positive tendenser på trods af et amputeret mandskab. Det grundlæggende presspil fungerer, der er masser af initiativ i løbene og villigheden til at foretage dem både fremadrettet og bagudrettet er stærkt.

Den største bekymring er selvfølgelig bredden. Det er bare ikke solidt nok med Gabbia. Der er ingen reel backup til Theo på et højt nok niveau. Det samme kan siges om højre back. Vores højre kant er løbevillig, men niveauet er stærkt tvivlsomt ift. top 4. Den manglende backup til Zlatan er også et problem. Colombo ser bare ikke stærk nok ud og Leao tror jeg som type er mere værd i positionerne bagved. Rebic viste også idag at han ikke er eneangriber og aldrig bliver det.

Men alt i alt fint idag. Kessie og Kjær spiller fremragende. Tonali slipper også pænt fra sin første kamp fra start. Der var en del gode aktioner.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    I øvrigt enig med Kessie. Det han har vist siden marts har super stærkt. Endelig er den transfersum på 32 mio euro ved at være det værd. Det skyldes dog mest af alt, at han ikke skal drive bolden mere i det her system som tidligere. Og det klæder ham at skulle spille sidelæns og rydde op frem for at skabe.
    Hovedet på sømmet her.

Han er blevet så meget bedre, efter hans rolle er blevet mere avanceret. Han bruger sin jernfysik, han spiller generelt simpelt og nu er det få gange han forsøger sig med x-faktor ting, som han sikkert kan engang imellem, men ikke til at skulle prøve en hel kamp, som han havde tendens til tidligere. Og så klæder det ham også, at have en spiller som Bennacer og forhåbentlig Tonali når han for alvor bliver spillet på holdet, at de kan lidt mere fremadrettet.

Jeg ville aldrig sælge ham for under 32 mio euro nu, hvorimod jeg på et tidspunkt ville ønske man fik ham solgt billigt, og så beholdte Bakayoko istedet.

Update på Rebic:
    I hope Rebic’s injury is not a lengthy one. Recovery time? There is no fracture and this is good news, this would reduce the time for his return. Hope it’s confirmed (after tests). With the absence of Ibrahimovic we are a bit short of players upfront.”
    Citér Tweet

Heldigvis ikke et brud, og forhåbentlig kan han være i spil til Inter kampen så.

Standard

Dejligt med 3 point. Skidt med Rebic. Skønt med spilletid til boblerne, fremfor starterne (Tonali, Diaz).

Vi har kigget efter en CB og må nu også se efter en CF hvis Rebic er ude i længere tid.

Spændende hvad Pioli gør på torsdag? Håber virkelig Zlatan er klar til derby’et!! Og også gerne Roma.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser