Side 8 af 17 FørsteFørste ... 678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 166

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Vigtigt, at vi kommer godt fra start i år. Husker faktisk ikke, at man før har siddet med så optimistisk en følelse, som man gør nu.

Det skyldes måske også, at forventningerne er skruet ned, men ikke desto mindre er det dejligt.

Kan i øvrigt se, at vi ikke har tabt i 17 kampe i streg nu. Sidst det skete, var under Capello i 96/97-sæsonen

Standard

Tror nu ikke vi skal mere end et par sæsoner tilbage hvor vi også startede med et par sejre imod små hold, men så mødte Inter og tabte og derfra gik det så typisk Milan i den med alverdens ringe resultater og en blandet sæson.
    Men syntes nu stadig det er svært at tro at vores nuværende hold virkelig kan få en CL plads. Vi har sikkert nogle talenter, men vi kan de virkelig også vise niveauet over en hel sæson.
    Hvis Rebic, Zlatan, Hakan, Kessie og Kjær, Theo og Romagnoli kan vise top niveau hele sæsonen og holdes sig skadesfri å tror jeg på det bliver muligt. Meget afhænger selvfølgelig også af hvad de andre hold i toppen gør det. For et par sæsoner siden var samtlige hold ud og Juve mildest tal en blød mellemvare, men Mian var bare endnu ringere og tog ikke muligheden under Gattuso.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Vigtigt, at vi kommer godt fra start i år. Husker faktisk ikke, at man før har siddet med så optimistisk en følelse, som man gør nu.

Det skyldes måske også, at forventningerne er skruet ned, men ikke desto mindre er det dejligt.

Kan i øvrigt se, at vi ikke har tabt i 17 kampe i streg nu. Sidst det skete, var under Capello i 96/97-sæsonen
    Ja, læste også at det var i Capello tiden vi sidst havde samme form.

Min første tanke var, at vi nok har spillet CL i mange af de år.. nøj, hvor man savner Milan i den turnering!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Så er det i aften kl. 21 det gælder imod Rio Ave.

Utrolig nok man sidder og tænker om vi nu klare skærene, hvor man i gamle dage vel end ikke ville have skænket en sådan kamp en tanke da det ville være ren walkover. Men selvfølgelig skal vi kunne slå Rio Ave ellers har vi intet at lave i EL. Med EL vil vi sikkert også handle en yderligere spiller ind er jeg sikker på, selvom EL langt fra er nogen guldgrube.

Håber på et par tidlige mål til Milan så der kan komme ro på og vi kan køre kampen hjem uden at spilde for mange kræfter.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Maldini lader til at starte på toppen. Syntes godt nok ikke jeg har set meget godt fra ham indtil nu, så det bliver sku ikke let med en så grøn angriber og som jeg ser med endnu mindre kvalitet end Colombo.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Maldini lader til at starte på toppen. Syntes godt nok ikke jeg har set meget godt fra ham indtil nu, så det bliver sku ikke let med en så grøn angriber og som jeg ser med endnu mindre kvalitet end Colombo.
    Nej det er ikke imponerende... Forhåbentligvis spiller Hakan en drømmekamp, og Leao kan måske komme ind og gøre en forskel fra bænken, hvis det er.

Kender du et sted kampen kan ses.

Standard

Maldini fra start i angrebet giver ingen mening. Han er ikke vant til at spille spids, har ikke niveauet og vi har spillere der passer bedre. Colombo er i det mindste rendyrket spidsangriber. Fatter det simpelthen ikke. Det er en kamp til mindst 15 mio euro hvis vi går videre. Det må være godt at komme foran på sit efternavn.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Nej det er ikke imponerende... Forhåbentligvis spiller Hakan en drømmekamp, og Leao kan måske komme ind og gøre en forskel fra bænken, hvis det er.

Kender du et sted kampen kan ses.
    Ekstrabladet, hvis man er villig til at betale 50 kr for et stabilt stream med ordenlig kvalitet. Eller:

https://www.ronaldo7.net/video/bunde...ming-live.html
    http://www.sportnews.to/sports/2020/...e-vs-milan-s4/
    https://www.soccer24hd.com/game/matc...-AC-Milan.html

Standard

Vi har taget initiativet i kampen, men de tre forreste er ikke just farlige. Castellejo bevæger sig godt op ad min shit-liste

Standard

Synes desværre ikke der er links der virker.

Regler for meddelelser