Side 9 af 21 FørsteFørste ... 789101119 ... SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 210

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Det er alligevel imponerende, at der er et hold på banen, der er dårligere med bolden end os. Godt nok ikke kønt indtil videre.

Standard

Prøv hesgoal.com

Maldini, Castellejo og Saelmakers kan løbe solen sort, men deres fysik 1 mod 1 og slutproduktet..🙈

Standard

Vi mangler som ventet noget offensiv men vi kommer også med spillere der er alt andet end trussel. Tror vi må håbe på en dødbold eller lign

Standard

Tak for forslag. Kører noget bedre end hvad jeg har kunne finde.

Standard

Allerede da man så startopstillingerne var man jo bange for at se denne her ende i en straffesparkskonkurrence.

Standard

Ja ikke meget at skrive om. vel ikke en eneste chance vi har tilspillet os, men tro Maldini kan løse noget i angrebet virker håbløs

Standard

Forfærdelig 1. halvleg. Lad attitude og manglende evner. Vores 3 forreste ubrugelige. Maldini fejlcastet til angrebet og burde lejes ud i en sæson til Serie B for at lære at spille voksen bold. Samu kan ikke og Alexis lykkedes ikke. Ind med Diaz for Samu og Colombo/Leao for Maldini.

Jeg kan godt være nervøs om vi igen knækker fysisk efter 70 minutter som vi har gjort alle andre kampe.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Vi mangler som ventet noget offensiv men vi kommer også med spillere der er alt andet end trussel. Tror vi må håbe på en dødbold eller lign
    Ja præcis. Maldini junior.. det er altså ikke godt, og lidt af et sats fra Pioli. Saelemakers er hyrtig på fødderne og er involveret, men skyder sjældent på mål eller er en trussel generelt. Castellejo er godt nok skidt, synes jeg. Slet ikke i form og var det ikke pga. hans løbepensum, så.. Måske har Diaz, Leao og Colombo ikke 90 min. i benene, men de må godt gøre sig klar.

Forstår ikke hvorfor vi ikke kigger efter en striker. Vi er aalt for sårbare når Rebic og Zlatan er væk.

Men sgu også tynd trup Pioli har i dag.. Synes egentlig bolden havner hurtigt nok oppe ved de 3-4 forreste, det er ikke problemet. Problemret er slutproduktet hos dem på toppen når Calhan har en mindre offdag.
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 3 Uger siden kl. 21:56

Standard

Tjaa alt er skrevet. Fint kontrol på kampen, men damn en offensiv vi har idag...

Saelemakers er bedre på højrekanten, Samu er simpelthen vanvittig ringe i øjeblikket og Maldini var et unødvendigt stort sats.. Der skal ske noget, og det skal ske snart. Jeg håber Diaz kommer ind istedet for Samu med det samme, og Leao for Maldini.

Ville give min højre arm for at få nogle gyser for Samu og få Chiesa ind istedet.

Standard

Sådan. Flot mål Saelemakers. Diaz har allerede vist mere end Samu, som bestemt ikke må starte næste kamp.

Regler for meddelelser