Oprindeligt indsendt af
R80
Jeg er som sådan ikke uenig overordnet omkring din analyse. Især din pointe omkring manglende kontrol på kampen. Ihvertfald United kampen synes jeg, at vi var markant bedre på bolden. Dette skyldes for mig at Kessie især havde en skidt kamp på bolden igår, og generelt ser lidt træt ud pt.
Angående store chancer ved jeg dog ikke, om jeg er enig for det mindes jeg ikke rigtigt. Kan dog glemme nogle chancer.
De score på et fremragende frispark, som selvfølgelig ligger i en god position og som kunne være undgået. Så er der selvfølgelig det andet mål, og der synes jeg egentlig også bare Fiorentina skal roses. Flot arbejde af dem.
Udover målene husker jeg primært chancen på stolpen ved hjørnespark, og det var igen en rigtig flot detalje.
Jeg husker ikke de her mirakel redninger fra Donnarumma, som tidligere har reddet os, og når jeg tænker tilbage synes jeg Kjær og Tomori løser det rigtig godt. Kjær som den aggressive, og når det fejler kan Tomori med sin fart rydde op.
Jeg har dog ikke kunne finde XG på dette, så kan være mig der tager fejl.
Jeg er også enig omkring Napoli. De ser virkelig stærke ud lige nu, og har også et hold der på papiret er stærkere end vores, så de skræmmer også mig.