Jeg mener ikke at snakken om Scudetto’en er helt forkert. De udmeldinger jeg har set, har kun været at spillere eller lignende har nævnt, at vi ikke må være bange for at snakke om Scudetto’en. Ikke at det er et minimumsmål. Minimumsmålsætningen er CL deltagelse. Enig.
Men ingen grund til at vi ikke skal give alt hvad vi har for at nå førstepladsen, hvis det muligt. Vi bør stræbe efter så mange point som muligt! Ender vi så på 4 pladsen, jamen så skal Pioli og teamet hyldes. Men at stille sig nu, mens vi ligger hvor vi gør, og sige at man ikke må snakke om Scudetto’en, er det samme for mig, som at sige vi kan gå på ferie så snart 4. Pladsen er sikret. Der er jeg ikke enig.
Inter er dog større favoritter. Enig.
Men er deres trup så meget stærkere? Lav gerne en sammenligning plads for plads. Og så jeg ikke sikker på, at jeg ville have flere Inter spillere end Milan spillere i truppen... Donna, Kjær, Theo, Kessié, Bennacer, Hakan og Zlatan er nok alle på holdet. De Vrij, Hakimi, Barella og Lukaku.
Bænken er i mine øjne det samme.
Jeg har selv postuleret det samme, men efter vores marked, vil jeg mene at det er en undskyldning fra os Milan-fans, mere end det reelt er sandheden..
Deres koncept er bedre testet og sammentømret, men lad os se hvad det bliver til.
Opstillingen til kampen mod Inter bør være:
Tatarusanu
Kalulu (hvis han er klar)-Tomori-Roma-Dalot
Meïté-Tonali
Saelemaekers/Hauge-Diaz-Rebic
Mandzukic
Håber vi sparer spillerne til ligaen. Den er alt for os i år.
Sent from my iPhone using Tapatalk