Side 79 af 106 FørsteFørste ... 2969777879808189 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 790 af 1058

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Puha, noget af et sammenstød mellem Ibra og Lukaku. Hørte bl.a. Ibra sige noget i retningen med Donkey, go clean shit... Vist også noget med Lukakus mor, og at han ville give ham 50.000 hver gang han lavede et godt 1. touch haha.
    Jeg håber dog ikke der var noget særligt grimt eller racistisk der blev sagt, for det ville betyde match ban.
    Zorro per sempre!

Standard

Tror næppe Pioli spiller ham, hvis Kjær ikke selv mener han kan.
    Men føring til Milan, selvom jeg syntes det overordnede indtryk er meget som imod Atalanta. Pres spillet fungerer bare ikke og der er ikke styring på det. Defensiv står vi skidt på Daot side især. Offensiv er vi også lidt tandløse uden rigtig styring.

Men rigtig Zlatan provokation - fohåbentlig det ikke gav bagslag og han selv ryger ud
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Tåbelige Pioli. Der var første skade til Kjær. Klaphat.
    Haha, jeg vidste den kom. Ja, måske ikke en Coppa Italia kamp man skal bruge Kjær. Men efter en 0-3 afklapsning, et derby og Lukaku i feltet, så er det da obvious han spiller ham. Kalulu småskadet, Tomori helt grøn.

Come on, den falder sgu da mest tilbage på Kjær eller ren uheld, da han melder sig klar. Hvis han bliver skadet efter én løbeduel, så kan vi alligevel ikke bruge ham i weekenden. Desværre lidt glasben, som frygtet.

Halvleg. Kong Zlatan leverer når der er brug for det. Clearinger og slåskamp med Lukaku. Dejligt Romagnioli viser en smule nosser og går til ham. Det er sgu fornuftigt det vi leverer. I hvert fald instillingen. Tydeligt at se, at Meite og Saelemakers mangler lidt touch, men ok.
    Og hvis det er sådan Leao har tænkt sig at spille, så kan vi godt begynde at omstille Rebic til højre kant.

Eneste minus er, at jeg synes vores backer igen kommer i mange 1-1 uden back-up på kanterne. Altid mod agressive 3-5-2 hold som Inter, Juve, Roma senest Atalanta.

Standard

Dumt aftryk af Zlatan før pause. Ha nu lidt klasse. Ellers fornuftig halvleg hvor Tata dog skulle lave en vanvittig redning for at holde nullet.

Standard

Håber heller ikke der er racisme involveret. Det ville være direkte pinligt og på ingen måde i orden. Heller ikke for Zlatan. Hvis det er almindelige fodbolddumheder rør det mig ikke men hold det nu inden for rammen.

Standard

Man skulle tro vi var 10 mand. Syntes de for alt for meget plads selv når Vi egentlig står og afventer og vi losser bare op

Standard

Ha hold kæft Zlatan det er dumt. Ja egentlig syntes ikke han egetnlig tackler, men det er kolarov der sparker ind i sit ben, men sådan går det nok når man allerede er i fokus hos dommeren
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Heller ikke som 39-årig bliver det andet end på godt og ondt med Zlatan. Ufatteligt at han giver dommeren chancen for et andet gult kort i sådan en situation. Endda en situation hvor han end ikke sætter i løb normalt.

Koster os givetvis sejren. Ikke at det er en katastrofe, men det ville da være rart med et mentalt boost som sejren her kunne have givet. Nu er der kun at stille sig helt ned og håbe på heldet tilbage.

Standard

Haha... hvor latterligt. En angriber begår et simpelt frispark. 100 at det er en kompensation da han har sagt noget grimt..

Standard

Uanset om vi så vinder eller taber syntes vi vores først reelle krise. Holdet og spillet sejler simpelthen og ingen kollektiv der fungerer selv da vi var fuldtallig. Nå nu også straffe - fint
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser