Side 82 af 106 FørsteFørste ... 3272808182838492 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 820 af 1058

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

De får vi jo at se når de er tilbage om der sker en forvandling på hele linien. De er sikkert bedre end Diaz, Krunic, Meite - men det skal der ikke meget til. Der er noget modgang nu og det er nu holdet og Pioli skal vise hvor stærkt materialet er. Som jeg ser det er det ikke en eller 2 spillere der sådan kan løse det, da vi simpelthen ikke har noget med så højt niveau. Men kollektivet skal fungerer igen, så vi kan lave presset og få boldene tæt på mål og ikke bare gang på gang som de sidste 2 kampe, bare bliver løbet over ende og spillerne flakker rundt.

Det er et hårdt program vi har været i, måske også det er en del af forklaringen
    Sidst redigeret af Rossonero : 26-01-2021 kl. 23:14
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

"Go do your voodoo shit, you little donkey"
    Lad os håbe, at han sagde Donkey og ikke M..

"I fuck you and your wife, you want to speak about my mother? Skulle have Lukaku have sagt.

Mon ikke Zlatan var mest slem.. Men Lukaku hidsede sig op som sindsyg overfor Romagnioli. Irriterende type som tager sig selv meget alvorlig.

Sgu da også får fesent at ingen fortæller Zlatan at lukke røven.. Romagnioli står bare og kigger. Havde Donnarumma været der, så havde han helt sikkert været mere involveret.
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 26-01-2021 kl. 23:34

Standard

@El Pato

Folk må have deres meninger, og vi kan vel godt blive enige om at før denne sæson så var der intet positivt at sige om Milan i mere end 7 år. Synes ikke folk er for negative, man kan ikke kun være negative, men man skal ikke tro at bare fordi vi er nr 1 så er alt perfekt, og der kan ikke ske noget negativt. Vi har nu tabt en hjemmebane kamp med 3-0, og et derby, det er da bekymrende.

Og grunden til at der ikke er så mange nye medlemmer er nok at der nok ikke er kommet 1 ny Milan fan de sidste 7 års tid 😄.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af El Pato! Se meddelelser
    Ihh og åhhh "vi er bare så dårlige" "nu falder hele verdenen bare sammen" "han skal ud og han skal ud og hva laver ham der også her"
    hahaha det er så vildt hvorfor ufattelige talentfulde i er når det kommer til at være negative, pessimistiske og bagkloge herinde. Det helt vildt.
    Tog jer ikke mere end én kamp at minde mig om hvorfor jeg blev skræmt væk for flere år siden fra dette forum og hvorfor der (NO SURPRISE) stadig er præcis de samme brugere tilbage herinde og ikke Ét nyt medlem kommet siden dengang.

Sørgeligt at se. Selv på en sørgelig dag som i dag kommer jeg til at sove godt velvidende at det ikke er sådan nogle "ihh og åhh" hoveder som herinde der står bag Mit elskede Milan der trods "ihh og åhh hvor er vi bare til grin" stadig ligger N-U-M-M-E-R-1

night night

God pointe (selvom det med nye brugere nok mere har noget at gøre med vores kære klubs sparsomme succes de sidste mange år). Pioli har været genstand for uhørt meget kritik herinde. Manden har fået os frem til en førsteplads og har på grund af skader ikke haft mulighed for at rotere i det omfang han sikkert selv har ønsket. Ligesom mange andre herinde forstår jeg heller ikke hvorfor Kjær skal spille når vi har mere brug for ham i ligaen, men tonen er ofte pinagtigt bedrevidende og helt ude af proportioner.

Når det så er sagt, så må man håbe nederlagene til Atalanta og Inter giver ekstra motivation mod Bologna, Crotone og Spezia inden det vigtige derby mod Inter. For deres to kampe mod Juve skal nok komme til at trække tænder ud og så er Coppa Italia også bare en ligegyldig turnering. Mere bekymrende er det at Calhanoglu og Donnarumma ikke har forlænget, og så tror jeg måske mange herinde, inklusiv mig selv, har undervurderet hvor meget Hakan gør for det her hold. Brahim Diaz er fin mod mindre hold der pakker sig og skal låses op, men han falder lettere end Castillejo og rager stort set ingen løse bolde til sig. Desuden skal Saelemakers og Rebic snart i gang.
    Sidst redigeret af Gianni Rivera : 26-01-2021 kl. 23:46

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af El Pato! Se meddelelser
    Ihh og åhhh "vi er bare så dårlige" "nu falder hele verdenen bare sammen" "han skal ud og han skal ud og hva laver ham der også her"
    hahaha det er så vildt hvorfor ufattelige talentfulde i er når det kommer til at være negative, pessimistiske og bagkloge herinde. Det helt vildt.
    Tog jer ikke mere end én kamp at minde mig om hvorfor jeg blev skræmt væk for flere år siden fra dette forum og hvorfor der (NO SURPRISE) stadig er præcis de samme brugere tilbage herinde og ikke Ét nyt medlem kommet siden dengang.

Sørgeligt at se. Selv på en sørgelig dag som i dag kommer jeg til at sove godt velvidende at det ikke er sådan nogle "ihh og åhh" hoveder som herinde der står bag Mit elskede Milan der trods "ihh og åhh hvor er vi bare til grin" stadig ligger N-U-M-M-E-R-1

night night
    Jeg bliver ærligt talt også lidt træt...

Det er så fedt, at have et sted som her, hvor man kan diskutere alt det, der foregår i den klub, man holder så irrationelt meget af. Men jeg må også indrømme, at lige så snart det bare går lidt nedad, så holder jeg mig desværre langt væk fra det her forum. Når man selv er lidt nede omkring holdet, så gider jeg sgu ikke sidde og følge med i, hvad folk, der altid er dobbelt så sortsynet, tænker omkring det.

Men det er selvfølgelig også, hvad det vil sige at være fan. Når der er følelser involveret, så er det jo både i gode og dårlige tider.

Men enig. Vi ligger nummer et, og selvom det heller ikke bare skal være jubeloptimiske det hele, så ville det sgu være rart, hvis der var lidt mere positivitet at spore. Vi har haft et hav af skader og karantæner i den seneste periode, hvor vi har oplevet et lille formdyk. Nu er vi ude af pokalen, hvilket de fleste nærmest håbede på inden kampen i aften, og vi fører stadig med to point til Inter på andenpladsen og med seks point ned til tredjepladsen. Vi ligger ekstremt lunt i svinget til CL, hvilket var og er målsætningen.

Slå nu lige koldt vand i blodet. Jeg fulgte godt nok lidt halvhjertet med fra arbejdet, men umiddelbart så spillet da meget fint ud op til udvisningen, når nu det var mod Inter og uden Hakan og Bennacer.

Nyd nu, at vi indtil videre stadig er midt i vores første gode sæson i et årti! Hvorfor overhovedet følge et hold så intenst, der ikke har præsteret andet end lort i ti år, hvis man ikke tillader sig selv at nyde det, når man endelig har et lovende hold, der faktisk leverer?

Standard

Spændende hvad det får af konsekvenser for Zlatan.

Det ville ligne ham dårligt at udtale sig racistisk. Det kan jeg næsten ikke forestille mig, men er det tilfældet skal han selvfølgelig straffes for det, ligesom det også ville klæ’ klubben at handle på det.

To nederlag i streg. Næste kamp bliver i den grad afgørende for holdet. Kan de rejse sig igen, eller ender vi i en dårlig stime

Standard

Abekat vil uden tvivl blive tolket som racistisk, men omvendt så kommer Lukaku vel med dødstrusler om at skyde ham i hovedet, så det er vel mindst i den samme kategori. Så tror da let fodbold forbundet vil komme med straf til dem begge for at spillerne skal vide hvad der venter i sådan tilfælde
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Abekat vil uden tvivl blive tolket som racistisk, men omvendt så kommer Lukaku vel med dødstrusler om at skyde ham i hovedet, så det er vel mindst i den samme kategori. Så tror da let fodbold forbundet vil komme med straf til dem begge for at spillerne skal vide hvad der venter i sådan tilfælde
    Han sagde "donkey". Det er stadigvæk et æsel. Jeg ved ikke hvordan det kategoriseres.

Men ja, begge bør straffes prompte.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Jeg tror du får nogle helt andre informationer end mange af os andre. Kan du evt. give nogle links til både den påståede racisme og dødstruslerne. Jeg har hverken læst det ene eller andet andre steder, og det virker som noget af en overfortolkning
    Medlem nr. 2

Standard

Ja hold fast det er mig der sover - faktisk både igår og her til morgen . Ved ikke lige hvor mine engelsk kundskaber er blevet af, men Donkey ja, er jo ikke en af art af en abe, men bare et æsel selvfølgelig. Men hvad jeg læste igår, var at Lukaku havde sagt "lad os gå uden for og jeg skyder dig i hovedet". - Men der dukker flere og flere ting op, men det var nu ret let at aflæse hvis man da ellers kan italiensk. Men måske der også kommer lidt historier op en hvad der egentlig er blevet sagt.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser