Oprindeligt indsendt af
Rossonero
Hvis jeg gad skulle jeg måske første halveg igen, men syntes egentlig det lignede meget som imod Atalanta. Vi forsøgte at ligge pres, men de kom hver gang let igennem. Er aftalerne og løbevilligheden der ikke 100%, så dræner sådan et kikset pres spil mange kræfter, når de gang på gang bare kunne spille igennem det. Defensiv havde vi store problemer syntes jeg og de kom let til op til vores straffesparksfelt og havde der også god plads.
At vi tabte kan jeg sagtens leve med, men desværre ser jeg nærmere problemet at Atalanta ikke ser ud til bare at være en enkelt svipser, men vi fortsatte med samme problemer i den her kamp igår. Jeg kunne i den nuværende situation måske godt fristes til at give Zlatan en pause, så vi også har en der kan arbejde på toppen og hjælpe midtbanen mere. For ud over målet var Zlatan jo yderst anonym og fik raget meget få bolde til sig som han normalt gør.
Der skal strammes gevaldig op på hele linien, men det er så også nu at Pioli og spillerne skal vise hvad de kan, når der er modgang. Og her frygter jeg let de 3 næste kamp kan blive endnu mere tomgang og måske kun en enkelt sejr