Side 93 af 99 FørsteFørste ... 43839192939495 ... SidsteSidste
Viser resultater 921 til 930 af 984

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Jeg synes nu at det er på midten det primære problem er. De har afskåret Bennacer og ladet Meite falde ned og styre spillet, hvilket han ikke formår. Vi har svært ved at spille etableret ordet meste er baseret på at sparke bolden ned til Donnarumma der søger Mandzukic med en lang bold. Tror det ville se anderledes ud hvis vi havde Hakan inde istedet for Krunic.

Jeg kan lide vores angreb. Nu ved jeg godt at det ikke er det bedste hold vi spiller imod men røde stjerne kan slet ikke spille bolden op og tonser den væk gang på gang fordi Mario, Ante og Samu presser dem så hårdt.

Det har set halvfarligt ud i vores defensiv nogle gange, men samtidig har vi også været farlige offensivt. Jeg synes dog den sidste koncentration mangler, både defensivt og offensivt. Hvis vi havde den kunne vi have ført 2-0 eller 3-0 nu.

Angående Bennacer så håber jeg bare det er en lille forstrækning og man tager ham ud for sikkerhedsskyld. Sådan som han har spillet de sidste par kampe er han dog ikke et tab på kort sigt.

Standard

Lidt typisk den her kamp for Milan i den nuværende situation. I efteråret kunne vi gå på vandet og få helt utrolige sejre hjem og nu er det lidt omvendt, at vi får et tåbelig mål imod os til sidst. Men overordnet afspejler det nu meget godt kampen og uafgjort er vel ikke engang helt ufortjent. Vi spiller bedre i anden halveg, men stadig mangler der klasse til at lukke kampen. Men ja - det er svært i den opstilling at være overbevisende men igen et knæk forud kampen imod Inter. Jeg tror godt nok det bliver en rigtig grim kamp rent resultat mæssigt og måske en ordentlig snitter
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Irriterende mål de får til sidst. Meite hopper, men én meter fra manden? Lige et hak i selvtilliden, at vi ikke kører sejren hjem. Når det så er sagt, så er jeg bestemt ikke imponeret af Røde Stjerne og det er et ok resultat at tage med hjem med de spillere vi startede med. Og vi scorer to mål som bliver underkendt, Bennacer skadet.. Vinden blæser bare ikke vores vej for tiden.

Vi bør stadig gå videre. Nu ved jeg ikke hvem der skal starte for Bennacer på søndag. Tonali eller Meite. Ingen har imponeret. Calhan ude af form. Vores lejesvende skal også til at spille sig op, hvis de vil ha’ en permanent transfer til sommer. Hverken Dalot, Meite eller Diaz er 20, 10 og 20 værd - det er helt sikkert.

Standard

Det lyder til at det er den samme skade der er brudt op for Bennacer som jeg tolker Piolis interview. Han kan som sagt undværes mod Inter og Roma da han ikke har været god men også at vi har brug for lidt mere defensive egenskaber mod to hold der er bedre end os på bolden, men vi kommer til at mangle ham senere, da Tonali og Kessie er for tyndt og kommer til at slide på de to også.

Resultatet er fint selvom vi bør vinde den 2-1 som kampen forløber. Synes egentlig Krunic var bedste mand, hvilket vel siger en del.

Nuvel, nu gælder det Inter og undgå en øretæve. Vores form er dårlig og vi er bare i krise og uden selvtillid. Det modsatte kan siges om dem og Lukakus formkurve er modsat Zlatans også heftigt på vej opad. Måske man skulle bænke Roma og sætte Kjær på ham og lade Tomori agere i højre side. Romagnoli bliver altid overmatchet når en angriber har bare lidt fysik.

Standard

Lidt ærgerligt med den sene scoring, men vi må også erkende at vi er i krise ligesom 18 andre hold i serie A

Standard

Så er det imorgen kl. 15 braget venter. Jeg har virkelig svært ved at se noget som helst positiv før den her kamp. Generelt syntes jeg vores spil vi så inden nytår er helt væk. Forfærdelig måde holdet både angriber og forsvare på og bliver det igen imorgen kun med lange bolde, så skal Ibra ramme en ualmindelig god dag imod den fysik de kommer med. Det er et yderst fysisk hold Inter kommer med og formår vi ikke at spille os fremad banen engang imellem, så bliver det igen losseri frem ad banen.

Vi må sikkert ikke glemme vi nok også imod alle odds kæmper med om den første plads og det er nok den realitet som er ved at indhente os. Vi har et ultra ungt hold og ikke højt niveau på alle pladser, men det vi så inden jul kan bare være svært at forstå kan fuldstændig forsvinde. Man kan godt frygte lidt et kollaps imorgen imod Inter og ryger vi ind i en 4-0 så bliver jeg egentlig ikke overrasket - ja, kald mig bare pessimist. Kan vi stoppe blødningen og få et enkelt point, så er det rigtig positiv

Spændende blivet der dog uanset og ikke mindst om Ibra kan holde hovedet kold, for de ved han kan provokeres og går tingene ikke lige den rigtige vej så er det han kan finde på et lave dumme ting
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Spændende kamp rent mentalt. Vi er naturligvis underdogs med formkurve og styrke in mente. Bennacer og Mandzukic er begge skadede. Mandzukic har ikke været den store åbenbaring men det er også en risiko når man henter en spiller ud af pension efter 1 år, så vil der komme skader og han er vel egentlig først i form til sommer.

Ellers tager Tonali nok over for Bennacer og Rebic ser ud til at starte foran Leao.

Et nederlag er ikke en katastrofe, men det vigtige i dag er udtrykket til den vigtige kamp om top 4 når Roma venter i næste weekend. Vi skal helst ikke knækkes mere inden næste weekend.

Standard

Sindssyg vigtig kamp. Målet i år er selvfølgelig top 4, men med det spil vi har leveret i store dele af sæsonen, samt de resultater vi har fået, skal man da håbe på mere. Hvis den store drøm skal gå i opfyldelse må vi ikke tabe idag.

Jeg er dog skeptisk. Inter er sgu gode, og spiller for spiller er de stærkere end os. Jeg håber for alt i verden Rebic starter idag. Jeg mener ikke Leao og Zlatan kan spille sammen, da ingen af dem er gode i presspillet, og i de perioder vi har spillet godt, er det oftest presspillet der har fungeret.

Bennacer godt nok igang med en hård sæson med skader, men han har dog ikke være flyvende de få kampe efter første skade, derfor ser jeg det på nuværende tidspunkt ikke som den store svækkelse at Tonali tager over der.

Donna, Kjær og Romagnioli skal stråle idag. Lukaku er en ordentlig mundfuld, og desværre for os ligner det også Eriksen er ved at ligne den spiller han kan være, og så er han virkelig også en topspiller. Eriksen og Barella i topform finder man ikke bedre i Italien.

Begge hold er presset på hver deres måde. For Inter vil det være skuffende at tabe mesterskabet, især hvis det ikke er til Juve. Vi er pressede fordi vi lige har ramt en lige formnedgang, og hvis vi skal have en chance for at blive ved med at tro på mirakler, skal vi bruge et resultat idag.

Standard

Det er selvfølgelig en kæmpe kamp her i eftermiddag. To Milano klubber på en 1. og 2. plads til det sidste derby i sæsonen. Massivt.

Man sidder også med en følelse af at Milan har brug for en god oplevelse. Ikke nødvendigvis en sejr, men at undgå nederlaget vil være tiltrængt for klubben. Man slider godt nok med det pt.

Inter er derfor selvsagt kæmpe favoritter i min bog. De har ikke spillet i midtugen og de er generelt ganske godt spillende efterhånden. Trup og træner har hele tiden været bedre.

Jeg knytter mig mest til et håb idag, for jeg har faktisk ret svært ved at se os få noget med idag. Det har set skidt ud på det seneste - især mod bedre mandskaber.

Standard

Meget spændende opgør. Inter har helt sikkert formen på sin side og er på papiret favoritter, men man siger som regel også at der ikke er favoritter i derbyer, for uanset om der er en mindre niveauforskel, så bliver denne ædt op af intensiteten medførende ofte en balanceret kamp.

Vi må håbe at marginalerne er på vores side, at Zlatan kan score de afgørende mål, at vi kan holde Lukaku fra fadet og ikke mindst at vi løber røven ud af bukserne i dag.
    Med Calhanoglu, Rebic og Saelemakers inde burde vi også have den fornødne løbepensum og fight.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser