Side 94 af 99 FørsteFørste ... 44849293949596 ... SidsteSidste
Viser resultater 931 til 940 af 984

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Hvor ville et fyldt stadium bare give 80% mere til sådan en kamp. Det er sku tamt at se et derby uden tilskuere og ikke mindst når vi ser vigtigheden af det her opgør

Alt andet end et nederlag vil være kæmpe optur efter min mening, set ud fra den form vi ikke har og Inter tilgengæld kommer med. Håber på en føring som sikkert kan give lidt mere tro på tingene. Men lad os nu ikke håbe det igen bliver en "VAR" kamp, med mikroskopiske tilfældigheder der kommer til at gøre udfaldet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Inter sløser til sidst i halvlegen og der kom også små glimt af det der har skabt størstedelen af pointhøsten til sidst. Det er det minimale lys for enden af tunnelen.

Ellers har der været total klasseforskel. Lauturo og Lukaku mod Kjær og Romagnoli er en totalt overmatchet duel. Inters midtbane har også klart mere dynamik end vores.

Det ser umuligt ud og fejlraten begynder at minde om tidligere sæsoner. Virkelig en udfordrende periode og man skal snart til at se sig seriøst tilbage ift top 4.

Standard

Gad vide
    Om spillerne igen idag kommer med det bare var en off day.
    Akkurat samme spil som sidst. Elendig måde vi forsvare på og de pisser igennem vores
    Midtbane hver gang.
    Pioli prøv et eller andet nyt - hvad som helst. Det her går går ikke godt en halvleg igen

Hakan og hans nye kontakt ser fortsat ud som en stor joke. Det er i de her kampe han skal vise han kan noget-
    Men ak

Standard

Romagnoli er så pisse elendig at det er utroligt, fandme pinligt at den mand er vores anfører. Skal ikke forlænges under nogen omstændigheder.

Hvis Pioli ikke snart forstår at Tomori er bedre, så er han også snart fortid. Elendigt forsvarspil endnu engang, pinligt. Fokus på top 4 og EL nu.

Standard

Desværre en røvfuld som der også stod skrevet før kampen. Nu må vi se hvordan holdet reagerer mod Roma. Om de er helt knækket og begynder at formøble top 4 eller tager sig sammen og får det vendt.

I dag var det drenge mod mænd og man har stadig ikke lagt den arrogante attitude på hylden med vores udtalelser inden kampen.

Standard

Synes nu egentligt det er fint forsvarsspil af Romagnoli. Alt afhængig af kommunikationen mellem ham og Kjær, så får han fint dækket vinklen af (på 3. mål).

Hvis Donnarumma vil have den løn der bliver snakket om, skal det spark Lukaku fyre af, simpelthen nappes. Godt sparket eller ej, det korte hjørne skal være Gigios i den situation.

Standard

Nu så jeg ikke de første 30 min.

Men ja, lidt en afklapsning resultatmæssigt, men spillemæssigt har det i min optik været OK. Når præmissen er at spille gennem en 5 mands kæde med 3 stærke stoppere til at dække bagved, så er det altså svære vilkår. Når vi så har 2 (i min optik) 100 % chancer til Zlatan, kort efterfulgt af en Inter kontra og mål, så er det jo bare ærgerligt. Der har Inter bare skarpheden som vi savner.

Standard

Synes godt nok det er en hård skæbne det her. Vi starter skidt, men synes egentlig vi fra 25-30 min for spillet os godt ind i kampen. Anden halvleg starter vi fantastisk og Handanovic tvinges til kæmpe redninger. Det er jo det udtryk vi har manglet i lang tid.

Idag bliver vi straffet af et stærkt angreb og individuel klasse fra Inter. De vinder også mesterskabet i år.

Håber vi tager spillet med fra anden halvleg mod Roma, det er den identitet vi skal have. Evt. brug Tomori.

Standard

Løn. Det kan der tales om mange steder. Calhanoglu ligner heller ikke én der fortjener de lønninger der tales om.

Det er for store perioder hvor Milan begynder at vise de samme børnefejl som tidligere.

Pioli trækker så heller ikke noget op af hatten. Ét system og når det ikke virker er der ikke meget at gøre.

Standard

Håber også ledelsen og klubben kommer til at lære af denne situation og huske på at en sæson faktisk kører i 38 kampe og ikke i 20. De udtalelser Maldini og Gazidis kom med, at vi skulle være 2 CL år fra at kunne konkurrere med City, Bayern, PSG etc er helt til grin.

Vi har haft en rigtig god sæson, men hvad nytter det at man gør det rigtig godt hvis man bliver med at dumpe den ene eksamen efter den anden. Nu skal første holdet spille med Røde Stjerne, og vi må håbe vi kan få et uafgjort med fra Rom.

Bare ærgerligt at Inter skal få et mesterskab, føj jeg hader den træner, deres spillere og generelt bare hele klubben.

Regler for meddelelser