Side 67 af 75 FørsteFørste ... 17576566676869 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 670 af 741

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Flot 1 halvleg, især Leao og Simon har været fantastiske. Jeg ved ikke hvad det er med Tonali, men synes han mangler et eller andet, kan ikke lige sætte min finger på hvad det er. Han har spillet ok, men hvor Kessie har hans løbepensum og fysik og Benaccer har hans teknik og balance, så ved jeg ikke endnu hvad Tonalis styrker er.

Ærgerligt at Kessie ikke lukker kampen, og så må Romagnoli godt nok tage sig sammen. Håber vi får en hurtig kasse så vi kan spare Hakan og Zlatan.

Standard

Fantastisk første halvleg. Vi har stået godt og været skarpe. Dog en kæmpe Bet Kessie ikke lukker kampen. Det er sgu for dårligt da Torino er begyndt at vise tænder.

Lad os håbe de ikke formår at presse os alt for langt tilbage for vi har været bedst når vi presset højt. En sejr ville være fantastisk med det hold vi stiller med. Især mentalt.

Standard

Diaz kan noget ingen tvivl om det. Men han skal være mere stabil og ikke falde ud, men det skal nu også siges han ikke har fået de store chancer ud over et par indskiftninger som ikke altid er lette.
    Men han er ung endnu, men får chancen her i Milan. Hauge er lidt det samme, viser i glimt at han sagtens kan spille fodbold med fin teknik, men lige det sidste mangler. Men han har tiden med sig og har end ikke været i Italien i 6 måneder

Tror ikke selv om Kessie havde scoret det ville være blevet godkendt, da Balotti ikke fik frispark. Nu Milan fik et lidt tvivlsom straffespark, får vi nok ikke noget mere tvivlsomt i den her kamp
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Fantastisk halvleg. Synes simpelthen det er så imponerende det holdet går ind at levere. Hver en mand.

Leao springer i øjnene for mig. Ja han har stadig sine udfald i kampene, men han kunne snildt have haft både mål og assist. Synes han er i en imponerende fremgang, og jeg tror på ham som vores fremtidige angriber. Hans "dovne" attitude bliver også udstillet mindre der end på kanten.

Hauge mangler desværre noget fart. Meget fin i relationerne, og hans afslutninger har vi jo set tidligere. Problemet er bare at komme frem til chancerne, når farten halter.

Standard

Ja Var sørme anden gang med Milan. Men det er sku en svær at dømme.
    Verdi har bolden og losser Tonali på benet. Skal Tonali flytte sig for at undgå kontakt - næppe. Men de er også før set dømt anderledes
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Godt nok svære betingelser for dommeren med de situationer - falder endnu engang ud til vores fordel med VAR, så vi kan slappe af lidt endnu. Torino må dog lugte blod!

Ærgerligt for Tonali nu hvor situationen ellers tillader at han får masser af spilletid, først det røde og nu en potentiel skade. Håber han kommer sig hurtigt!

Standard

Tror ikke Tonali kan være det helt store skadet. Et spark i læggen, kan sikkert gøre ondt, men de der skæve vrid osv som de i tacklinger osv som kræver lange pauser, bør det ikke blive.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi er presset nu. Dalot er jo fuldstændig væk. Conti må stå forrest i køen næste gang.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Vi er presset nu. Dalot er jo fuldstændig væk. Conti må stå forrest i køen næste gang.
    Er faktisk lidt ærgelig over Conti ikke kom ind. Synes han var rigtig fin i de få minutter han fik imod Benevento. Jeg håber samtidig ikke vi fastholder Dalot efter ferien, men derimod skaffer en rendyrket venstreback. Vil hellere beholde Conti, men han er nok næppe tilfreds.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Er faktisk lidt ærgelig over Conti ikke kom ind. Synes han var rigtig fin i de få minutter han fik imod Benevento. Jeg håber samtidig ikke vi fastholder Dalot efter ferien, men derimod skaffer en rendyrket venstreback. Vil hellere beholde Conti, men han er nok næppe tilfreds.
    Ja og i sidste ende også spøjst at man prioriterer en lejet spiller frem for en ejet hvis ikke niveauet er bedre. Når det er sagt, så synes jeg nu også Conti ser helt Bambi på glatis agtig ud.

Regler for meddelelser