Side 16 af 22 FørsteFørste ... 61415161718 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 160 af 212

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Sådan Milan.... flere mål tak!!! 0-1

Standard

0-2 keep Them coming!!!!
    Og ikke ligesom sidste gang.

Standard

God kamp, hvor vi spiller ganske fornuftig. Som ventet så sejler Inter´s defensive spil virkelig og vi skal fortsætte i anden halveg med at ville fremad. Offensiv har Inter også som ventet styrke og vi har svært ved at dæmme op for Lauturo og Lukaku.
    Hvis det her er måden Inter vil spille på, så vinder de næppe mesterskabet. Det er simpelthen ren kamikaze a la Leonardo spillede. Vores wings sætter deres backs med lethed
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Generelt god halvleg og fine præstationer blandt alle spillere.
    Kjær er overmatchet og det gule kort ligger i den grad og lurer. Ville foretrækker hvis Romagnioli kunne tage hans rolle og støde op må Martinez.

Har ikke været meget for at man skal give Hakan en kontrakt til en værdi af 5 eller 6 mil. per år, men halvlegen her og de sidste par kampe taler for det. Han har bare et stort overblik, kan binde det offensive spil sammen og har evnerne til at slå den afgørende eller næst-afgørende bold.

Standard

Det holdt hårdt til sidst, 1 annulleret straffe og 2 100 % chancer til Lukaku i de sidste 5 min. Sikke en vigtig sejr. Synes egentlig ikke vi gør det specielt godt idag, spillerene kæmper rigtig flot, men Kjær, Theo og Sælen havde det rigtig hårdt. Klasse kamp af Romagnoli, det er svært at holde styr på Lukaku, og synes egentlig ikke han laver de store fejl. Kessie og Bennacer spiller også fantastisk, men selvom Zlatan løber med overskrifterne, så synes jeg virkelig Calabria gjorde det godt, og har været fremragende i den nye sæson.

Man havde næsten glemt hvordan det føles at få en derby sejr, og utrolig vigtigt at vi viser verden, og mest af alt at spillerne viser sig selv at de ikke blot er døgnfluer som kan slå mindre hold. Man får jo helt håb om en kanon sæson med sådanne præstationer.

Standard

Det var sku en mandfolkpræstation. I 2. halvleg bliver vi trykket lidt ned, men holdet bliver ved med at kæmpe flot.
    Lang tid siden jeg har haft så meget tiltro til en trup som den her.

Forza Milan!

Standard

Syntes anden halveg spillede holdene mere klogt og ikke satsede voldsomt. Theo spillede en forfærdelig kamp offensiv, men defensiv gjorde han det ok ud over lige første aktion hvor han fik en tunnel. Syntes Romagnoli og Kjær var lige ringe/gode hvad man skal sige. De er 2 meget svære angribere at stå overfor, og man kan sige om de måske skulle have haft noget mere hjælp, hvilket dog ville have fået os endnu længere tilbage på banen.

I anden halveg mangler vi dog klassen på nogle store omstilling chancer, hvor det bare løber ud i ingenting. De gode hold, de prikker den ind til både 3-1 og 4-1 på de chancer. Inter kunne også have scoret, men man kan sige som Milan at de mangler bare klassen på dagen ihvertfald. Eriksen igen worst time ever indhop - hold op han ser svag. ud og helt synd for ham at komme til en klub, som træneren egentlig helst ville have været fri for ham. Men ihvertfald gigant fejlkøb

Syntes hos Milan er Kessie klar MOM. Sindsyg stærk især sidste del af kampen, hvor mange var ved at være udsolgt. Nu går medierne sikkert amok og ser os som Scudetto kandidater. Men stop så med den snak, der vare ihvertfald 1-2 sæsoner før vi kan begynde at tænke på det
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Fantastisk med en derbysejr.

Det var en solid præstation i første halvleg og i anden halvleg blev det generelt mere rodet. I virkeligheden til vores fordel.

Kjær, Zlatan, Bennacer og Kessie med mandfolkepræstationer. Synes også vi er lidt heldige i anden halvleg. Der blev lavet en del fatale opspilsfejl og også sløset unødigt i omstillingerne. Nåede et par gange at tænke "typisk". Inter manglede også skarpheden. Især på midtbanen var de heldigvis ufarlige idag og indskiftningen af Eriksen var en gave til Milan.

Jeg er stadigvæk bekymret for bredden på den lange bane. Vi har en del stykker der har et ufatteligt højt niveau, men det halter altså når det kommer til alternativer. Jeg håber man forholder sig til det ift ambitionerne i Europa League.

Fantastisk sejr og start. Det er guld værd og sjældent set. Vi har brug for alle de point vi kan få med hensyn til at Napoli ser stærke ud og Atalantas koncept kan nok heller ikke begraves på trods af et stort nederlag idag.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Standard

Uncle Sam god damn

Så desværre ikke kampen, da jeg var til min vens bryllup. Ironisk nok holder han med merda Men fra hvad jeg kunne læse og hvad jeg har set fra highlights, så var der mere "dog fight" i os i aftes. Imponerende hvor godt vi er startet. Heldigt eller ej. At man har startet så godt, skal roses. Én kamp af gangen, og lad os se hvor det bærer os hen. Og fedt at Lazio lige fik en på lampen og Juve spillede X. Lad os håbe at Roma også dummer sig
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Fantastisk med en længe ventet derby-sejr! Tæt kamp, der nemt kunne have gået den anden vej, men på den anden side, så kunne det også nemt have blevet en større sejr. Synes virkelig, at vi kamp på kamp beviser, at vi har reel kvalitet. Kan virkelig ikke huske, at jeg de seneste næsten ti år har været mere optimistisk på Milans vegne.

Og dejligt at se Romagnoli tilbage.

Derudover bare fantastisk, at vi har en træner, der gang på gang giver de unge chancen. Tonali har ingenting vist i Milan endnu. Alligevel får han chancen sent i kampen i et tæt derby-opgør. Han får minutter i benene, fornemmele af, at hans træner tror på ham, og forhåbentlig betyder det på sigt, at han udvikler sig til en spiller, der kan gøre en forskel og overtage for Kessie eller Bennacer, hvis vi en dag (gud forbyde det) skal af med en af de to. Dejligt at se. Kæmpe cadeau til Pioli!

Men jg frygter sgu for den dag, hvor Zlatan ikke er der mere. Nøj, hvor er han vigtig.

Regler for meddelelser