Side 106 af 121 FørsteFørste ... 65696104105106107108116 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,051 til 1,060 af 1208

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Ja straffespark nr. 47. Man må give Kessie at han er iskold og han spiller altså kamp nr 500 i streg vel. Alligevel er hans skarpere end Leao og Castillejo til sammen.

Kampen blev tabt på første halvleg. Vi kunne/ville ikke dag, og jeg forstår det ikke. Energien er helt væk. Krunic må spille fremfor Diaz, da han jo ikke kan noget som helst.

Hvor er det frusterende at se samtlige andre hold med en kortere skadesliste og bare mere friskere indstilling. Mere energi.
    Ligemeget om det er Røde Stjerne, Spezia eller Udinese.

Noget er jo rivende galt?

Største plus er at vi “kun” fik én spiller skadet idag. Roma, Atalanta og Juve henter hente alle 2. Napoli lige ved. Inter stikker helt af imogen. Vi ender ikke i top4, så er den kaldt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af AC Milan Se meddelelser
    Tror jeg er klar til at sige at Leao ikke bliver til noget. Magen til lad attitude skal man virkelig kigge langt efter. Selv Balotelli og Menez havde en bedre attitude end ham, det er fandme forfærdeligt at se på.

Virkelig tilgrin at vi ikke kan score på andet end straffespark. Håber vi går benhårdt efter Belotti og kigger efter at sælge Leao, vi har brug for en stabil angriber der kan spille alle kampe og score mange mål, og kæmper for holdet, ikke en 40 årig mand og en 20 årig møgknægt.
    Desværre er jeg tæt på at være enig. Momentvis er han klasse, og har faktisk også et fint slutprodukt. Men attituden gør simpelthen han alt for ofte simpelthen ikke er med i kampene. Manden er hurtig og omkring de 185, hvordan det er muligt at være så usynlig er mig en gåde. På kanten er han for doven..

Belotti kan jeg også meget godt lide, men generelt nye offensive kræfter er tiltrængt. Højrekanten især.

Standard

Sikke en skodkamp, der heldigvis ender nogenlunde godt. Med disse udsving så skal vi prise os lykkelige. Jeg kommer i hvert fald ikke til at følge med i Inters kampe med spænding mere, for inden sæsonen er slut har de +10 point på os.

Der er ikke mange der gør det godt idag, men der var dog tre personer der gjorde det godt: Kjær, Romagnoli og Kessie.
    Flop of the match må uden tvivl være Hernandez der gjorde det intet mindre en katastrofalt.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Sikke en skodkamp, der heldigvis ender nogenlunde godt. Med disse udsving så skal vi prise os lykkelige. Jeg kommer i hvert fald ikke til at følge med i Inters kampe med spænding mere, for inden sæsonen er slut har de +10 point på os.

Der er ikke mange der gør det godt idag, men der var dog tre personer der gjorde det godt: Kjær, Romagnoli og Kessie.
    Flop of the match må uden tvivl være Hernandez der gjorde det intet mindre en katastrofalt.
    Ja Theo er godt nok skræmmende ringe defensivt. Koncentrationen er der ikke, og han begynder at koste mere end han giver.

Må ligeledes tilslutte mig mht. Leao. Det er altså sæson nummer 2 det her og han ligner mere en Niang 2.0. Har resten af sæsonen til at vise at han hører til her.. Den chance har både Castillejo og Diaz spildt med utallige intetsigende præstationer - jeg håber det er et farvel og tak sommer. Så med en 40 årig Zlatan og en tyrker med kontrakt udløb, så kan Maldini godt få travlt.

Vi løb endnu engang hovedet ind mod muren mod et kompakt 3-5-2 hold dog uden pres. Verona venter med alá Spezia/Atalanta bold. Vil Pioli blive ved med et koncept hvor spillerne langt fra er i form til det? Vi er klart det ringeste top7 hold pt sammen med Napoli. Og det har vi været i 5-6 uger. Roma kampen får mig ikke til at ændre mening.

Jeg er meget bange for at Pioli’s idéløshed to Shake things up, kan koste os 4. Pladsen.

Standard

Ja, det var ringe men det stod nok også snart i kortene, når vi ikke har noget fysik på toppen, som vi kan øse bolde ind til i feltet. Leao, Rebic, Castu har ikke nok fart og kvaitet til at kunne komme igennem så kompakt et hold. Leao tør vel næsten ikke gå i en luftduel og hvis han endelig gør så taber han den helt sikkert. Diaz kan med sin teknik godt sno sig igennem og skabe noget overtal, men han virker langt fra form og mangler nok også selvtillid som resten af Milan holdet.

Castu var vel den eneste der reelt prøvede noget, så har lidt svært ved at se hvorfor han skal stå for skud. Ja han bliver aldrig nogen stjerne spiller med stor kvaitet, men han kunne da et par gange på egenhånd komme forbi sin markering og skabe noget farligt. Hvad Theo og Rebic lavede var mere skandaløs syntes jeg, da de vel bør have mere kvalitet.

Det var nu ikke den værste kamp jeg har set Milan spille, men man skal nu også have lidt held i sprøjten for at bryde igennem sådan en mur, når vi ikke har individuel kvalitet nok. Udinese ville absolut intet, så at de lykkedes med sådan en taktik i en hel kamp lykkes sjældent, men hænger selvfølgelig sammen med vi ikke har nogen offensiv med tur i den og at Udinese forsvarede godt.

Kan se mange giver Donnarumma høvl for målet. Jeg kan nu ikke se det som kæmpe målmands fejl. Han bliver afledt af det der sker foran ham og havde de ikke været der havde han sikkert reddet den. Så at han fuldstændig skal ignorerer hvad der foregår foran ham og bare tro bolden dumper lige ned foran ham, den har jeg svært ved at se som decideret fejl. Overordnet bare et uheldig mål at få imod sig, som ikke engang var en chance - men sådan er det lidt med Milan i 2021, at tingene bare ikke flasker sig helt som inden nytår, hvor alt lykkes i begge ender
    Sidst redigeret af Rossonero : 04-03-2021 kl. 10:57
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Imorgen venter Hellas Verona, som jeg forventer bliver en mere åben, rent spilmæssigt lige kamp mellem de to hold. Jeg forventer at Verona vil og kommer med mere. De har virkelig gjort det godt i år, og deres træner Juric, som også er kendt som mini Gasperini, har været helt formidablelt, særligt mod de store hold hvor de har taget uhørt mange point.

Opstillingen bliver meget lige den der spillede mod Udinese, da der grundet skadessituationen ikke er plads til meget omrokering. Jeg kan se at Meite er favoritten til at starte istedet for Tonali - begge synes jeg gjorde det fint imod Udinese, men Meite var den mere dynamiske af de to. Pioli kunne have en pointe i at det måske kunne blive for statisk med Kessie-Tonali.
    Efter en noget tam præstation sidst kan man godt gå hen og blive nervøs for at vi ikke oplever samme skæbne som mod Spezia, det trøster mig dog at at jeg ikke tror at både Rebic og især Theo og Leao ikke spiller to efter hinanden ligeså ringe kampe.
    Jeg kunne forestille mig at en taktisk ændring bliver at Rebic bliver smidt på toppen, og Leao rykket ud på venstre kant, da vi så klart farligere ud mod Udinese sådan.
    Zorro per sempre!

Standard

Verona gjorde det rigtig godt imod Juve, hvor de virkelig pressede højt og yderst aggressive. Så tror det bliver en nogen anden kamp, hvor de også vil have perioder de forsøger at angribe fremfor bare som Udinese, der intet ville i 90 minutter.
    Tror det bliver en svær kamp, da selvtilliden er væk og det friheden som vi spillede med inden jul er helt væk. Der sker intet i vores offensiv og der er ingen bevægelse, men det er ikke let hvis vi ikke har nogen med individuel styrke, der kan skabe overtal, så modstanderen er nødt til også at komme ud af position. Diaz er en spiller der kan vende på en tallerken, så ham så jeg gerne inde, selvom han overordnet sikkert mangler noget kvalitet - men vi må jo smide ind hvad der kan gøre en forskel. Leao og Rebic får nok også mere plads at løbe på, så de også kan blive en større trussel.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Nu er Rebic så også liget blevet skadet til træning og udebliver imorgen hvorfor Hauge nok starter. Leao-Hauge-Krunic-Saelemakers kommer angrebet til at hedde - det bliver opad bakke.

Det er jo helt vanvittigt med de skader. Så forleden en statistik der viste at vi havde de dobbelte i muskelskader ifht. Inter og særlig Juve.
    Der må virkelig overvejes om vores fysiske trænere magter deres arbejde!

Standard

Det med skader har vi også tidligere sæsoner været ramt hårdt af og andre ikke. Selvfølgelig betyder kamp programmet sikkert noget, men hvordan skaderne sker i træning er jo uvis. Bliver det bare tacklet igennem så gnisterne springer eller er det ren og skær bare individuelle skader der sker uden nogen form for tackling etc.

Men ærgeligt er det selvfølgelig, da man vel kan sige Rebic er den eneste mand i "form", da han er den eneste der har scoret i mange kampe - men helt overordnet er han nu ikke i super form, men selvfølgelig bedre end vores alternativer vi har. Tror vi vil blive presset godt tilbage idag og vil få helt andre problemer end imod Udinese. Vi vil dog også få langt mere plads til kontra chancer, hvor vi vel med den her opstilling har vores eneste reelle styrke
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Seneste melding er at BÅDE Theo og Tonali OGSÅ er ude! Øv! Meite og Dalot forventes at erstatte de to. Hauge skulle også være usikker?

Mulig start-11’er:
    Donnarumma; Calabria, Tomori, Romagnoli, Dalot; Kessie, Meite; Castillejo, Krunic, Saelemaekers; Leao.

Sky Sport melder om ovenstående. Det er da dybt godnat det her. Hvem har vi så på bænken? Primavera??

Regler for meddelelser