Det var jo ikke prangende... Men vi spiller en time i undertal, og så er det fandeme godkendt, at vi holder buret og laver to kasser.
Donnarumma og Kessie var som altid bundsolide. Og dejligt med Kjær tilbage. På trods af et par enkelte svipsere, så står han bare evigt og altid det rigtige sted. Virkelig en klassespiller, som vi har savnet.
Og så kommer man ikke uden om Leao. Det er lidt en lad og irriterende overlegen attitude, han plejer at vise, men hold kæft, hvor kan han bare noget ekstraordinært. Det kommer stadig lidt for meget i glimt, men det mål var verdensklasse, og han havde flere øjeblikke, hvor han bare ligner en verdensstjerne! Han mangler bare noget kontinuitet...
Tonali er jeg splittet med. Så ikke meget af ham i Brescia, og selvom jeg godt kunne se, at der var potentiale til en glimrende midtbanespiller, så havde jeg godt nok svært ved at forstå den enorme hype - for ikke at tale om Pirlo-sammenligningerne, som slet ikke giver mening...
Han fik en horribel start, siden har han været middelmådig, og så dummer han sig lidt i dag. Generelt har han for mange dumme boldtab og koncentrationsfejl, hvilket ikke er særligt heldigt, når han spiller inde centralt. Men han er ung, og spillere af den type plejer af netop den grund også at slå igennem lidt senere i karrieren. Han har både fin fysik og teknik, virker til at have en god indstilling og er ikke bange for at gå til stålet. Og så er der et tydeligt potentiale i hans pasninsspil frem i banen.
Jeg tror nok, at han skal ende med at være pengene værd på den lange bane, så længe han får chancen og tilliden - og det har Pioli indtil videre vist, at han er villig til. Jeg er ikke overbevist om, at det er nogen fremtidig superstjerne, men jeg er overbevist om, at han bliver en gedigen, over middel Serie A spiller. Overliggeren for hans potentiale er vel noget i stil med en Toni Kroos, som er meget komplet, men som virkelig excellerer i at fodre de forreste spillere fra en lidt tilbagetrukken midtbaneposition.