Side 69 af 78 FørsteFørste ... 19596768697071 ... SidsteSidste
Viser resultater 681 til 690 af 774

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    3 point - fint sejr at komme tilbage med.
    Første halveg var fint, mens anden halveg blev noget underlig usammenhængende noget uden vel egentlig en eneste afslutning imod mål som jeg husker. Torino kan ikke skabe meget fremad banen og Milan stod selvfølgelig bevist tilbage og afventede. Vi fik nogle gode kontra´er, men der blev bare hver gang truffet forkerte beslutninger.

Så Hakan og Zlatan er tilbage - vigtig. 3 point og forhåbentlig kommer Saelemarkers og Benneacer snart tilbage. Det er ikke holdtbart Calabria på den midtbane. Theo satser alt for meget i sit spil syntes jeg og selvom han har en assist i målet så dækker han jo elendig op i anden halveg, hvor han fare rundt og presser og absolut ikke tænker at der er masser af plads bagved. Der skal han lære at tænke lidt mere resultat orienteret og ikke bare jagte sine runs fremad banen
    Ja rigtig god første halvleg. Flot mål og så er VAR flink ved os. Den er der, men kan også ikke dømmes. Tonali’s er derimod helt korrekt - kommer klar først.

Vi kunne / bør være mere i kontrol i 2. halvleg. Ikke kæmpe chancer til Torino, men de dødbolde kan lægge er unødvendigt pres. Torino havde bolden lige lovligt meget. Men ok, efter 80 døde kampen og vi kører den sikkert hjem. Vigtigt ovenpå Juve kampen.

Ved snart ikke hvilket hold vi kan stille i Coppa’en, men det bliver vigtige minutter for Zlatan nu når Leao er i karantæne. Forhåbentligt kan vi få Rebic, Krunic, Bennacer og Saelemakers klar om en uge. Så må Maldini junior i aktion. Mens farmand gerne må lukke nogle handler. Centerforsvaret og midtbanen hænger altså i en tynd tråd nu. Én skade/karantæne så vælter korthuset.

Standard

Tonali er hvis bare slaget, meldes det, så tror han bør være klar om 9 dage, da vi spiller mandag d. 18
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Bundsolid præstation, meget vigtige point og utroligt vi kommer tilbage på sejrssporet efter vores nederlag til Juve, særligt skaderne taget i betragtningen. Den store forskel er at Torino slet ikke kan matche vores Young guns fysisk der simpelthen løber dem over ende med presspillet.
    - MoM er Kjær, sikke en klasse! Sætter ikke en eneste fod forkert, dominerer totalt. Det er lang tid siden vi har haft Belotti under kontrol, og Kjær havde hm fuldstændig i baglommen.

- I øvrigt bundsolid præstation af Kessie igen igen, den mand har ikke noget bundniveau, han spiller kun i spektret bund solidt til fremragende!

- Brahim Diaz gør det også fortrinligt idag, giftig spiller. Ham håber jeg virkelig vi kan få hentet, for med den rette tid og et par års mere erfaring så bliver han uhyggelig.

- Leao gør det igen fint med bolden, scorer et godt mål. Han er skarp når han får muligheden og har koldt blod, og hvis han dog bare kunne få en lidt anderledes tilgang til spillet blev han hurtigt topklasse. Han virker så lad uden bolden og hvis han bare havde halvdelen af den fandenindvolskhed som Rebic fx har, så var han et absolut monster. Selv ved udskiftningen i 86 min vælger han slå ud med armene foran Pioli. Men attitude og personlighed er desværre svære at ændre. Hans tekniske talent og fysik er der ingen der kan stille spørgsmål til, men det bliver spændende at se hvor langt hans mentalitet tillader ham at drive den.

- Castillejo skal også have ros igen idag. Gør mange gode ting, løber utroligt meget, bidrager fantastisk defensivt. Det bliver ikke bare sådan for Salemanderen at glide tilbage på førsteholdet!

- Romagnoli spiller en solid kamp, men laver igen nogle alvorlige fejl. Han fik anførerbåndet i en tid hvor der ikke var bedre alternativer, men der er ingen tvivl om at det anførerbånd han bærer ikke repræsenterer andet end blot et styk elastan. Zlatan er vores store leder, og måske er Kjær næsten på samme niveau og med sit kølige hovede og pædagogiske tilgang måske endnu mere egnet til båndet end Zlatan. Derefter kommer Kessie og Donnarumma og først derefter Romagnoli, der kun har det bånd på fordi vi er bange for at gentage Bonucci fadæsen.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Bundsolid præstation, meget vigtige point og utroligt vi kommer tilbage på sejrssporet efter vores nederlag til Juve, særligt skaderne taget i betragtningen. Den store forskel er at Torino slet ikke kan matche vores Young guns fysisk der simpelthen løber dem over ende med presspillet.
    - MoM er Kjær, sikke en klasse! Sætter ikke en eneste fod forkert, dominerer totalt. Det er lang tid siden vi har haft Belotti under kontrol, og Kjær havde hm fuldstændig i baglommen.

- I øvrigt bundsolid præstation af Kessie igen igen, den mand har ikke noget bundniveau, han spiller kun i spektret bund solidt til fremragende!

- Brahim Diaz gør det også fortrinligt idag, giftig spiller. Ham håber jeg virkelig vi kan få hentet, for med den rette tid og et par års mere erfaring så bliver han uhyggelig.

- Leao gør det igen fint med bolden, scorer et godt mål. Han er skarp når han får muligheden og har koldt blod, og hvis han dog bare kunne få en lidt anderledes tilgang til spillet blev han hurtigt topklasse. Han virker så lad uden bolden og hvis han bare havde halvdelen af den fandenindvolskhed som Rebic fx har, så var han et absolut monster. Selv ved udskiftningen i 86 min vælger han slå ud med armene foran Pioli. Men attitude og personlighed er desværre svære at ændre. Hans tekniske talent og fysik er der ingen der kan stille spørgsmål til, men det bliver spændende at se hvor langt hans mentalitet tillader ham at drive den.

- Castillejo skal også have ros igen idag. Gør mange gode ting, løber utroligt meget, bidrager fantastisk defensivt. Det bliver ikke bare sådan for Salemanderen at glide tilbage på førsteholdet!

- Romagnoli spiller en solid kamp, men laver igen nogle alvorlige fejl. Han fik anførerbåndet i en tid hvor der ikke var bedre alternativer, men der er ingen tvivl om at det anførerbånd han bærer ikke repræsenterer andet end blot et styk elastan. Zlatan er vores store leder, og måske er Kjær næsten på samme niveau og med sit kølige hovede og pædagogiske tilgang måske endnu mere egnet til båndet end Zlatan. Derefter kommer Kessie og Donnarumma og først derefter Romagnoli, der kun har det bånd på fordi vi er bange for at gentage Bonucci fadæsen.
    Svært at være uenig i din analyse. Vil faktisk sige der kun er et punkt jeg ikke er helt enig, og det er omkring Samu. Jeg mener stadig klart Saelemakers har spillet sig foran. Men resten er jeg komplet enig i. Især kommentarene omkring Kjær, Leao og Kessie er præcis mine tanker omkring om dem.

Standard

Solid indsats, hvor vi dog mister grebet lidt i anden halvleg. Men virker ikke umiddelbart til, at Juve-nederlaget har sat sine spor i mentaliteten endnu.

I øvrigt - den glidende tackling, Simon Kjær satte ind på Simone Verdi... Det er simpelthen bare verdensklasse! Ikke at sammenligne de to, men jeg tror ikke, at vi har haft en bedre præsterende midterforsvarer i trøjen siden Nesta. Og så er han til og med dansker.

Edit: Der talte jeg vidst lidt over mig. Vi havde lige en Thiago Silva ved siden af Nesta i starten af årtiet, der på det tidspunkt nok var den bedste af de to. Men ellers.

Standard

Kjær var outstanding igen. En skam alderen på Roma og ham ikke er omvendt. Jeg var ikke så imponeret over Kessie som i 2. Halvleg viste nogle af sine dårlige vaner med bolden fra foregående sæsoner.

Lad os håbe Diaz og Tonali er hurigt klar og så skal Zlatan virkelig have kamptræning. For han lignede den spiller vi fik fra Galaxy sidste år og skulle bruge 2-3 måneder på at komme i form.

Et nederlag til Roma er på dagens ønskeliste.

Standard

2-2 i Rom. Perfekt. Det vil næsten være blasfemi at håbe på Inter sejr når vi ligger 1’er og de efter os 🤌🏻☺️

Ellers skal vi holde øje med Atalanta som er i hopla igen igen med Illic i topform og Gomez helt ude. Imponerende

Standard

Det var en god og vigtig sejr, med henblik på de spillere der er ude. Til næste runde formoder jeg at Hakan og Zlatan er tilbage til at kunne spille og så kommer Ante og Rade forhåbentlig til næste runde mod Atalanta, så det begynder at lysne en smule, men der kommer også til at være flere kampe så det er nødvendigt at alle er klar.

Standard

Er der en rossoneri der har et godt link til kampen i dag. Jeg håbede den kom på tv2play

Standard

Den bliver heldigvis vist på Serie A's egen YouTube-kanal:
    https://www.youtube.com/watch?v=OWy_Q2mWxTw

Regler for meddelelser