Side 70 af 72 FørsteFørste ... 20606869707172 SidsteSidste
Viser resultater 691 til 700 af 715

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Spændende opstilling synes. Godt at se Hernandez, Kessie og Kjær bliver sparet især. Kjær har vist han er tilbage efter skaden, og vi skal ikke have flere skader.

Zlatan fra start er overraskende, håber ikke det er for tidligt. Han så dog noget rusten ud, så fornuftigt at få ham igang. Gensyn med Musacchio, som jeg egentlig har fået lidt meget kritik, når han ellers var skadesfri. Nu hvor Simaiken blev skadet, kunne man også overveje seriøst at satse på ham som 3-4 med Gabbia resten af sæsonen, og dermed spare nogle lønkroner, som evt. kunne bruges på Hakan/Donnarumma.

Kalulu på højre back glæder jeg mig ekstremt til. I midterforsvaret kunne man se talentet, men hans højde bliver han for nemt udstillet, ihvertfald indtil det taktiske er helt på plads. Men kanon spændende spiller.

Leao tilbage på kanten. Personligt er jeg de seneste kampe blevet bekræftet i, at han for mig mere er en 9'er. Han kan vise sin "street" teknik osv. bedre på kanten, men som effektiv spiller tror jeg han er angriber. Han kommer tættere på målet, han slipper for noget defensivt arbejde. Idag er Zlatan med, så han skal arbejde uden bolden. Ellers kommer genpresset ikke til at virke.

Standard

Defensivt rigtig fint - offensivt tamtløst.

Leao viser intet idag på kanten. Samu har ikke vist noget længe. Zlatan er rusten, og brænder en chance han skal score på. Diaz forsøger, og er vel den eneste af de tre der kan være nogenlunde tilfreds med sig selv, uden at det er imponerende.

Uden bolden har vi problemer med deres sideskift, og de er gode til at spille sig ud af vores pres. Dog ikke overraskende, da Zlatan og Leao begge ikke ligefrem er arbejdshunde i defensiven.

Hvis vi vil gå efter at komme videre skal der nok snart ske noget fra bænken. Hernandez og Calhanoglu er gode bud på nogle der vil kunne ændre kampbilledet.

Standard

Rigtig sommer fodbold vil jeg kalde det. Forvirring og svært at spille sammen med et hold af reserver, men kan vi da ikke bare ryge ud og så fred være med det. Vi har simpelthen ikke holdet til så mange turneringer og Coppa Italia giver jo absolut intet uanset økonomisk
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Synes egentligt vi gør det ok. Bedre uden Zlatan på banen, selvom Leao er lidt ugidelig i dag. Diaz dribler ind i problemer, men er sgu en spændende spiller.

2 x stolpe. Calabria spiller bedre end Tonali på midtbanen. Utroligt hvad selvtillid kan give. Fin kamp af Musacchio må man sige. Vi har haft chancer nok til at lukke, men nu kommer Belotti ind og straffer os sikkert.

Standard

Vi burde egentlig have lukket kampen med de chancer vi har haft. Men nu er der bare dumt at det ender med at Roma, Hakan, Theo skal markant mere end hvad godt er med den her forlængede spilletid. Det er som om at Pioli har glemt de muskelskader vi havde da han havde svært ved at rotere ordentligt i EL.

Standard

Paraldoksalt nok, så har Kessie, Theo, Calhan og Zlatan været de ringeste idag.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Paraldoksalt nok, så har Kessie, Theo, Calhan og Zlatan været de ringeste idag.
    Der har jeg dog Hauge, Dalot og Samu som har igen har været forfærdelige. Men ingen udover Diaz har egentlig vist noget i dag.

Standard

Jesus, Torino vil da heller ingenting. Står bare kompakt med 5 nede bagi.

Hauge har sgu bare heller ikke niveau indtil videre. Jo vist et pr flotte mål, men får generelt bare alt for lidt ud af det. Har haft masser af chancer.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Der har jeg dog Hauge, Dalot og Samu som har igen har været forfærdelige. Men ingen udover Diaz har egentlig vist noget i dag.
    Jah, det er vel at man forventer mere af disse spillere. Dalot har spillet sig op synes jeg, men stadig ikke en kontraktværdig so far. Håber også Saelemakers og Rebic snart er klar. Fin kamp Tonali dog.

Standard

Spild af tid og virkelig spild af kræfter.

Regler for meddelelser