Spændende opstilling synes. Godt at se Hernandez, Kessie og Kjær bliver sparet især. Kjær har vist han er tilbage efter skaden, og vi skal ikke have flere skader.
Zlatan fra start er overraskende, håber ikke det er for tidligt. Han så dog noget rusten ud, så fornuftigt at få ham igang. Gensyn med Musacchio, som jeg egentlig har fået lidt meget kritik, når han ellers var skadesfri. Nu hvor Simaiken blev skadet, kunne man også overveje seriøst at satse på ham som 3-4 med Gabbia resten af sæsonen, og dermed spare nogle lønkroner, som evt. kunne bruges på Hakan/Donnarumma.
Kalulu på højre back glæder jeg mig ekstremt til. I midterforsvaret kunne man se talentet, men hans højde bliver han for nemt udstillet, ihvertfald indtil det taktiske er helt på plads. Men kanon spændende spiller.
Leao tilbage på kanten. Personligt er jeg de seneste kampe blevet bekræftet i, at han for mig mere er en 9'er. Han kan vise sin "street" teknik osv. bedre på kanten, men som effektiv spiller tror jeg han er angriber. Han kommer tættere på målet, han slipper for noget defensivt arbejde. Idag er Zlatan med, så han skal arbejde uden bolden. Ellers kommer genpresset ikke til at virke.