Side 71 af 71 FørsteFørste ... 2161697071
Viser resultater 701 til 708 af 708

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Selvom det var spild af kræfter at gå ud i forlænget, så er det ok vi vinder og kommer videre, coppaen er alligevel en mulighed for et trofæ.

Synes klart Rebic og Ibra passer bedre sammen end Leao og Ibra, da Antes presspil er vigtigt, det går ikke at have 2 så dovne spillere i offensiven, når man gerne vil sætte et højt pres og genpres.

Dalot skal under ingen omstændigheder købes, Tonali har stadig ikke vist noget, Hauge bliver maks til en rotations spiller hvis han ikke lærer sproget, integrere sig og viser lidt mere ærgerrighed, og Diaz synes jeg vi skal købe og give et forsøg.

Cagliari bliver en rigtig vigtig kamp, håber Rebic når at blive klar, og ellers må Zlatan lige træne godt og være lidt mindre rusten til næste kamp.

Håber vi møder Viola, og slipper for at skulle møde Inter i kvartfinalen.

Standard

Fint at vi går videre, men det er på en lidt irriterende baggrund, når vi skal bruge kræfter på overtid og straffespark.

I princippet havde det ikke gjort mig noget, hvis vi var røget ud. Vi har i forvejen et stramt kampprogram de kommende måneder, så der skal nok blive nok at se til.

Er næste modstander i coppaen fundet?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Fint at vi går videre, men det er på en lidt irriterende baggrund, når vi skal bruge kræfter på overtid og straffespark.

I princippet havde det ikke gjort mig noget, hvis vi var røget ud. Vi har i forvejen et stramt kampprogram de kommende måneder, så der skal nok blive nok at se til.

Er næste modstander i coppaen fundet?
    Nej ikke endnu. Vi skal møde vinderen af Fiorentina - Inter :-)
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Ja en kamp der var spild af kræfter og tid på mange måder. Vi kunne vel let have vundet 3-0, men skarpheden er bare ikke, måske fordi koncentrationen ikke helt er der i sådan en Coppa Italia kamp. Torino ville absolut intet, så det var ikke let. Straffesparks konkurrence må vi sige, vi bare fortsat har styr på, så det er godt for selvtilliden skulle vi komme i en situation igen, selvom det er lidt et lotteri.

Diaz gjorde godt. Han har sikket en høj fejl kvote i sit spil, men han er så også den eneste der tør udfordre og lykkes også med flere ting, så fejl må man tage med. Fysisk har han sikkert problemer, men gjorde det nu godt snart i hele kampen, hvor han tidligere faldt meget hurtig ud da kræfterne var væk.

Hauge mangler noget selvtillid syntes jeg. Han har farten og også teknisk ganske ok, men det bliver for meget alibi bold med simple afleveringer. Og kom han så endelig til baglinien, så var det forkølede indlæg. Noget super stjerne bliver han nok aldrig, men en habil backup tror jeg godt på han kan blive.

Det er heldigvis først næste mandag vi skal spille, så vi har en del dage til at komme os. Men lige de ekstra 30 minutter kunne vi godt have undværet
    Sidst redigeret af Rossonero : 2 Dage siden kl. 07:55
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg tror vi alle sidder med en fornemmelse, at det var "spild af tid" eller i hvert fald "irriterende" med forlænget spilletid med hele 2 x 15 min (ironi kan forekomme)

Men måske skulle man lige klappe hesten. Ville man hellere have tabt kampen? Eller tabt på straffe? Winning helps winning. Er vi pludselig blevet for fine for Coppa Italia. Det tænker jeg ikke. Napoli, Juventus og Lazio har altid været gode til at honorere turnineringen. En pokal er en pokal og kunne man løbe med sejren, så ville det være vores første i 10 år (pånær Super cuppen i Doha). Måske oven i købet med et pr. TV penge / præmiepenge.

Det vigtigste, er dog at den giver mulighed for spilletid for spillere som Tatarusanu, Kalulu, Dalot, Tonali, Diaz, Hauge osv. Så de kan få rutine, præstere og puste de andre i nakken. Holde sig skarpe. Så mange kampe er der heller ikke i den turnering. Det er jo i ikke FA Cup eller lign.

Selvfølgelig skulle vi have lukket kampen før og det fortjente vi også. Begge hold gik døde i extra time og så skød vi nogle gode straffespark. Næste kamp er også en "one match", og så må vi se om den hedder Fiorentina eller Inter.

Er helt enig i at vi skal ha' Rebic tilbage ASAP. Zlatan og Leao på samme tid går udover presspillet, selvom det gik mod Inter. Men Rebic kan også tage den venstre kant, for det går altså ikke med Hauge pt. Hvis Rebic ikke er klar til Cagliari, så må Diaz starte den. Synes seriæst vi skal overveje at låne Hauge ud til sommer. Så han kan få noget mere rutine. Gerne i Serie A.

Standard

I den nuværende situation hvor vi ligger lunt i Serie A og EL, så kunne klubben godt have nedprioriteret det Coppa Italia, uden at melde det ud som Milan er ligeglade med den turnering selvfølgelig, da det vil give for meget skriveri. Vores trup er smal, så alle får muligheder i vores normale kamp program. Jeg havde gerne set vi havde haft måske 4-5 spillere fra primavera med i kampen igår og sparet Romagnoli, Calabria, Tonali, Theo og Hakan.
    Havde Pioli meldt ud vi har haft så mange skader og vi bliver nødt til at give primavera spillere chancen for at restituerer stamspillerne, så havde det vel end ikke været løgn
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Nu er det 8-9 dage siden Rebic og Krunic blev testet positive. Nogle ved hvornår vi kan forvente dem på banen igen? Skal de være i karantæne 14 dage eller blot når testet negative?

Kunne være lækkert med Rebic tilbage til Cagliari kampen eller i det mindste mod Atalanta. Bennacer og Saelemakers skulle også snart være klar. Håber de er klar på bænken til på mandag. Så de i det mindste kan få 20-35 min. Så mangler vi bare Gabbia i en god månedstid endnu.

Hauge og Castellejo har, desværre som forventet, ikke formået at gribe chancen på trods af en del spilletid.

Standard

De kan være klar imorgen eller de kan være klar om 3 uger. Det kræver to negative test med nogle dages mellemrum. Klubben har ikke meldt noget ud. Zlatan og Donna var vist 14 dage mens Duarte var næste 4 uger. Mener også Dybala testede positivt 5 uger i streg.

Hvis de laver en Donnarumma er Cagliari nok udelukket men klar til Atalanta. Men enig Rebic skal være klar da han er vores med afstand bedste kant når han er i form.

Regler for meddelelser