Oprindeligt indsendt af
acm_per_sempre
Eriksen på lån med købsoption giver vel kun mening hvis Calhanoglu ryger, eller hvis ledelsen vurderer at han ikke vil forlange til en fair pris. Omvendt, så tjener Eriksen vanvittige summer i Inter, en løn som vi ikke kan matche, ikke engang tæt på. Rent korttidsmæssigt kunne man nok få Inter overtalt til at vi betalte hans løn, og fik ham enten gratis eller til ca 5 mio euro. Det ville dog betyde at det ville koste klubben 20-30 mio. euro brutto at have ham løbende i én sæson, hvilket ville stride totalt imod Gazidis og klubbens måde at gøre tingene på. Jeg er dog stor fan af Eriksen som spiller, og jeg tror han ville passe rigtig fint ind hos os.
Kramaric er en sublim spiller, en sand enmandshær for Hoffenheim, der både bomber og assisterer. Han er dog en lille angriber, der ikke er en typisk boksspiller, og der hvor han brillierer er enten når han kommer ud i venstre side eller spiller lige bag angriberen, dvs. positioner hvor vi allerede har Leao, Rebic, Calhanoglu, Diaz, omend jeg ser Kramaric værende bedre end nogle af dem. Det er dog måske ikke lige der vi har brug for at forstærke os. Som jeg ser det har vi brug for en ekstra target man, en midt-midt og en centerback.
Milik, evt. Ozan-Kabak og en dynamisk boks-til-boks midtbane ala Bakayoko, og så ville dette hold være mere eller mindre komplet.