Side 34 af 75 FørsteFørste ... 24323334353644 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 340 af 744

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Og udover Zlatan så opper Theo sig gevaldigt i denne kamp. Var stærk offensiv og især defensivt. Det var nok den bedste kamp fra ham i sæsonen.

Standard

Ja Kjær tror jeg også spillede på smertestillende efter den tur hans lyske fik til at starte med. Og ja, lyske problemer er noget rigtig møg, da det bare altid kræver en masse ro og starter man bare lidt for tidlig, så er man sat tilbage igen. Men lad os se, om hvad nyheder der kommer imorgen omkring dem.

Syntes der er frispark til Kessie ved Napoli´s scoring og dertil syntes jeg igen alt for tøse agtig opdækning af Romagnoli inde foran mål - syntes sku hver gang vi snart for et mål imod os, så Romagnoli manden der fejler

Utrolig vigtig sejr, hvor vi dog uden tvivl bruge en masse kræfter. Lille er virkelig er en uvigtig kamp, hvor vi kan prøve at give reserverne chancen. Vil mene Donna kan få en pause i målet, så han holder sig skarp - der bliver rigelig med kampe op til jul. Men generelt ind med alle reserver og så må det briste eller bærer
    Sidst redigeret af Rossonero : 23-11-2020 kl. 07:46
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hvis I har fundet et link, så smid den gerne min vej. Mange tak og forza Rossoneri

Standard

Glæder mig til at se Hauge fra start, tror han kan gøre ondt på dem.
    Derudover er det her virkelig en kamp Castillejo skal gribe, synes det er meget tyndt, det han er kommet med indtil videre. Vi og ham selv, har brug for en god præstation fra ham i dag.

Standard

Kontrolleret indsats fr 2 hold der ikke satser noget. Milan tager gerne det ene point og Lille tænker det samme men spiller også den type bold med stor styrke defensiv og Så håbe på
    Omstillinger.
    Vi mangler dog sikkert noget fart i afleveringer frem af banen. Ofte er Rebic klar til løbet men afleveringer er jo 30 meter for kort og alt for langsomme

Standard Kamptråden 2020/21

Uhyggeligt så låst det er.

Lille står godt på banen, men vi modtager INGEN bolde i mellemrummene, og så kommer vi bare ikke forbi.

Der skal ske noget andet i 2. Halvleg, men de løb Hakan, Rebic, Hauge og Castillejo foretager sig.

Og hvor er det ærgerligt at Hauge ikke er i stand til at gå forbi Fonte på bolden i dybden. Vi er 3 mod 1 !!! Stop op /sænk farten noget før. Fonte ville jo ikke kunne accelerer ligeså hurtigt igen eller dække hele banden.. men håber Hauge får scoret i 2. Halvleg, så vi ikke skal ærgrer os.

Igen har Gabbia ikke lavet fejl indtil nu. Han skal fortsætte de takter hvis han skal have mere spilletid! Men bestemt en spændende spiller vi har os.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

1-1 og vel et fornuftigt resultat at få med.

Lidt ærgerligt, da jeg egentligt synes vi kontrollerer kampen bedre end Lille, selvom resultatet nik er fair. Gode muligheder til os hvor vi ikke er skarpe nok og får ikke afsluttet mens vi snorksover ved deres mål.

De “nye” pånær Dalot slipper sgu ikke godt fra kampen. Hauge misser den store chance og lidt uskarp sammen med Gabbia, Krunic gør absolut ingenting i sine minutter, mens Tonali igen falder helt igennem imo. Klart ringest idag. Han modtager 1/3 del af de bolde Bennacer tager i en kamp, gemmer sig bag spillerne, sløsede afleveringer og generelt langsom i spil og tanke. Løber næsten ikke. Det er skidt, synes jeg.

Fint mål af Rebic og Castellejo.

Nå, men ind med Diaz, Kessie, Romagnoli og Calabria fra start næste gang.

Standard

Nu så jeg kun 2. halvleg og det er ok med 1 point i Frankrig og en sparerunde til Kessie, Roma, Calabria. Ville gerne have set Bennacer og Kjær spille lidt mindre også, for med danskerens skadehistorik venter man sgu bare på næste skade. Fint at tage Hakan og Rebic ud efter 1 time, da det er dem der skal noget de her 3-4 uger uden Zlatan.

Jeg synes vi har fin ære af kampen hvor vi var mest på bolden men Lille var bedst til at gøre noget når de havde bolden. Gabbia er egentlig rystende dårlig med bolden af en der har spillet meget på den centrale midt, mens Tonali igen og igen ligner en dyr udgave af Bertolacci. Hauge gennemført dårlig også.

Bennacer, Kjær, Donna og Samu synes jeg var ganske gode.

Standard

Vi havde læst kampen godt syntes jeg og lille spillede som sidst beton fodbold og vi må sige at vi har ikke individualisterne til rigtig at låse sådan et godt defensiv op. Selv med Zlatan ville det have været svært. da de virkelig løber og forsvare godt. Men ja, syntes sku vi havde dem hvor vi ville have dem. Kom foran og del havde tydeligvis ikke rigtig noget modtræk, da de ikke er noget offensiv stærkt hold. Men de scorer så et alt for let mål og der må man så bare sige, at vi mangler noget klasse, men noget vi forhåbentlig også lære af.

Generelt en svær kamp at bedømme syntes jeg. Lille ville intet og vi havde egentlig lidt samme indstilling, så der blev ikke meget fremadrettet spil. Tonali var den ringeste i min verden, men generelt sløj kamp, hvor vi dog havde bolden mest og forhåbentlig sparede kræfterne lidt

Men igen igen igen så står vi igen i en situation hvor intet er afgjort før sidste spillerunde. Det var også altid det samme før i CL for mange år siden, hvor vi aldrig kunne ligge godt for land, så de sidste 1-2 kampe var lidt underordnet. Men afhænger selvfølgelig også hvordan de andre hold spiller indbyrdes, men en skam at vi ihvertfald i sidste runde ikke kan stille med rent reservehold, men der istedet venter knald eller fald
    Sidst redigeret af Rossonero : 26-11-2020 kl. 21:08
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser