Side 35 af 75 FørsteFørste ... 25333435363745 ... SidsteSidste
Viser resultater 341 til 350 af 743

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Sidste gang vi var i pulje med Lille, spillede vi uafgjort i det første opgør og Lille vandt det andet opgør og Milan gik hen og vandt champions league. Vi vinder nok ikke turneringen i år, men det er en sjov anekdote.

De er i øvrigt ikke et dårligt hold. De ligger i øjeblikket nummer 2 i den franske liga, lige efter PSG.

Standard Kamptråden 2020/21

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Vi havde læst kampen godt syntes jeg og lille spillede som sidst beton fodbold og vi må sige at vi har ikke individualisterne til rigtig at låse sådan et godt defensiv op. Selv med Zlatan ville det have været svært. da de virkelig løber og forsvare godt. Men ja, syntes sku vi havde dem hvor vi ville have dem. Kom foran og del havde tydeligvis ikke rigtig noget modtræk, da de ikke er noget offensiv stærkt hold. Men de scorer så et alt for let mål og der må man så bare sige, at vi mangler noget klasse, men noget vi forhåbentlig også lære af.

Generelt en svær kamp at bedømme syntes jeg. Lille ville intet og vi havde egentlig lidt samme indstilling, så der blev ikke meget fremadrettet spil. Tonali var den ringeste i min verden, men generelt sløj kamp, hvor vi dog havde bolden mest og forhåbentlig sparede kræfterne lidt

Men igen igen igen så står vi igen i en situation hvor intet er afgjort før sidste spillerunde. Det var også altid det samme før i CL for mange år siden, hvor vi aldrig kunne ligge godt for land, så de sidste 1-2 kampe var lidt underordnet. Men afhænger selvfølgelig også hvordan de andre hold spiller indbyrdes, men en skam at vi ihvertfald i sidste runde ikke kan stille med rent reservehold, men der istedet venter knald eller fald
    Vinder eller spiller Lille uafgjort mod Sparta og vi vinder over Celtics er vi videre. Og kan spare spillere i sidste kamp.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Ja det er selvfølgelig rigtig. Men skulle ikke undrer mig Lille eller Milan dummer sig.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

idag kl. 15 gælder det Fiorentina. Serie A fortsætter med at være fuld af overraskelser og både Juve og Atalanta fejlede igår, så vigtig med en sejr idag, så vi ihvertfald kan ligge yderligere afstand til Atalanta i kampen om top 4.
    Fiorentina er uden Ribery og selvfølgelig et stort svækkelse for dem. De har netop fået Prandelli tilbage der dog sidste weekend startede med et nederlag. Men Fiorentina er aldrig nogen let kamp.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

En noget vingeskudt offensiv når Bennacer også ef skadet. Så er der kun Hakan til at skabe og hans form er ikke god. Tonali må spille sin første gode kamp i dag. Det er der brug for.

Vi har endnu en gylden mulighed med en sejr så lad os ikke gentage Verona fadæsen.

Standard

En halvleg der understreger hvor bundsolidt et fundament, vi har fået bygget op. Man ville kunne argumentere for vi mangler to af de bedste i sæsonen so far, og stadig er vi foran 2-0 og har brændt et straffe.

Tydeligt Rebic ikke er en decideret boksspiller, men knokler på med det han har.

Ellers synes jeg bare det er roser. Udover et brændt straffe så må jeg sige Kessie simpelthen er latterligt god i øjeblikket. Hvor er jeg glad for han har fundet det niveau. I dagens marked, måske uden Corona, ville jeg afvise alt under 60mio euro.

Standard

Stille dag på kontoret hvor vi igen fik vist vores kollektive styrke. Vi mangler sikkert noget offensiv, men der bliver arbejdet rigtig hårdt som opvejer tildels manglende kvaliteter. Fiorentina forsøgte alt og kom med alle offensive spillere de kunne mønstre man lige lidt hjalp det. De havde en friløber, som jeg ikke ved holdt off-side, men ellers havde de ikke noget.
    Lidt skidt med straffespark der igen misset, det begynder næsten at blive lidt for stort problem, når nu også Kessie måske næste gang tvivler på egen træfsikkerhed. Men det sidste var nu et lidt tynd straffe syntes jeg, Men Caceres skal selvfølgelig lade være med at udfordre skæbnen og tro han har hastigheden til at stoppe ham
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

En god og vigtig sejr over et Fiorentina hold som er langt bedre på papiret end den placering de har, men som åbenlyst har spillemæssige problemer. Med tanke på de andre resultater er det især vigtigt.

Det viser dog også hvor meget vi mangler en backup til Zlatan. Dvs. en rigtig centerforward som kan tage de fysiske kampe og er spilbar inde i feltet. Det er hverken Rebic eller Leao.

Standard

Rebic er ikke helt tilbage på toppen endnu efter sin albue skade, men bør vel være det inden for de næste par uger. Men uanset, syntes jeg også vi mangler en decideret angriber på toppen og ikke i Maldini/Colombo klassen. Det er virkelig svært at slå igennem som ung angriber undtagen du har kæmpe talent og det er der meget få af generelt i fodbold i ung alder som Milan typisk går efter.
    Men mon ikke det er noget Milan kigger efter i januar
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Dejligt med endnu en sejr. Der er stadig lang vej endnu, men der lader til at være bund i det hold her.

Hver gang vi hiver point hjem, så er vi et skridt tættere målet om CL, og at vi også kan vinde uden Zlatan er jo bare herligt.

Man begynder jo næsten at blive optimist

Regler for meddelelser