Side 85 af 108 FørsteFørste ... 3575838485868795 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 850 af 1071

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Form krise er lidt hvordan man betegner det. Men vi har godt nok set sløje ud de seneste 3 kampe næsten drænet for energi selv hos vores ellers bærende spillere som Kessie og Theo. At vi kan tabe er der ikke noget galt i, som vi f.eks. gjorde imod Juventus, men der var vi på banen og spillede vores spil. De seneste kampe inkl idag har vi ikke været det Milan hold vi har set med stor energi og højt pres. Men ting går op og ned i fodbold, så det afgørende er at vi selv i de her perioder kan hente sejre, selvom formen ikke er der til det normale
    Jeg er som sådan ikke uenig, men er det ikke påfaldende at spillet ikke flyder når vores spilstyrer og kreatør begge er ude?
    Her tænkes der selvfølgelig på Bennacer og Hakan. Vi ser forhåbentlig en forbedring i spillet når de to er med igen på 100%.

Dejligt med 3 point, og nu må vi håbe Lazio tager point fra Atalanta. Og Roma også gerne må smide point!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Så begynder det at være fuld hold vi har til rådighed, så skal vi ikke lige hive en sikker sejr hjem imorgen så vi går ind med fuld damp i den svære periode der kommer nu her. Spillet har haltet den seneste periode, både pga det har været svære modstandere og vi sikker har været ramt hårdt af skader/corona. Men timingen kan dog ikke blive bedre at vi nu er ved at have fuldt hold tilbage og vi går ind i sidste halvdel af sæsonen.

Håber på en 4-0 imorgen så optimismen igen kan blomstrer
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ville virkelig være dejligt med en sikker sejr i morgen. Holdet har haft en uges pause, og som det bliver nævnt, så nærmer vi os stærkeste opstilling.

Vores nærmeste konkurrenter til 4.-pladsen ser også ud til at smide point flere af dem.

Fint at Juventus vinder over Roma, da det nok nærmere er Roma, der bliver en trussel end Juventus. Samtidig spillede Atalanta uafgjort i dag, og vi kan med en sejr bringe os 12 point foran dem.

Så manglet vi bare at Napoli og Lazio dummer sig

Standard

En sejr i morgen vil sikre os 9 point ned til 4 pladsen, det ville simpelthen være genialt!

Jeg er spændt på hvordan vi stiller, kan se Bennacer forventes at starte. Jeg må sige jeg er lidt blandet, kunne måske godt tænke mig han blev kørt langsommere ind, så vi ikke risikere en ny skade. Men på den anden side kan han få en time imorgen, og så blive pillet ud.

Hakan er med igen, hvilket er ekstremt vigtig. Han har været savnet.

3-1 til os er mit bud.

Standard

Bennecar er ikke med pga sygdom og hakan kun på bænken da han ikke er klar kamp endnu. Så igen alternativ Milan hæls med meite og Leao solm playmaker

Standard

Skaderne og sygdom vil ikke helt slippe sit tag. Bennacer syg med bronkitis og Tonali skadet giver Meite plads. Hakan skulle også være hårdt ramt af eftervirkninger fra Covid så han er ikke klar til at spille fra start. Mest af alt er det en bet med Bennacer da han nok ikke kommer i den form han skal være til kampen mod Inter. Så det er stadig lidt haltende med Bennacar, Kjær og en halv Hakan. Rebic får dog kampe i benet og det samme med Tomori så han er klar til et forår hvor Kjær risikeres at være meget ude skader.

Anyways til kampen idag har vi en gylden mulighed for at skabe en buffer inden kampene mod Inter og Roma. Roma, Napoli og Atalanta taber alle point så nu skal der vindes for at give arbejdsro og frihed. Om det er 1-0 på et selvmål i sidste sekund er ligegyldigt. Nu skal der bare skabes en buffer og en koncentreret indsats og derefter kan det flotte spil komme. Og det vil også klæde holdet at vi kan forbedre vores sejrsstatistik på hjemmebane. Den har haltet.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Skaderne og sygdom vil ikke helt slippe sit tag. Bennacer syg med bronkitis og Tonali skadet giver Meite plads. Hakan skulle også være hårdt ramt af eftervirkninger fra Covid så han er ikke klar til at spille fra start. Mest af alt er det en bet med Bennacer da han nok ikke kommer i den form han skal være til kampen mod Inter. Så det er stadig lidt haltende med Bennacar, Kjær og en halv Hakan. Rebic får dog kampe i benet og det samme med Tomori så han er klar til et forår hvor Kjær risikeres at være meget ude skader.

Anyways til kampen idag har vi en gylden mulighed for at skabe en buffer inden kampene mod Inter og Roma. Roma, Napoli og Atalanta taber alle point så nu skal der vindes for at give arbejdsro og frihed. Om det er 1-0 på et selvmål i sidste sekund er ligegyldigt. Nu skal der bare skabes en buffer og en koncentreret indsats og derefter kan det flotte spil komme. Og det vil også klæde holdet at vi kan forbedre vores sejrsstatistik på hjemmebane. Den har haltet.
    Ja det er godt nok vildt at skader og sygdom bare aldrig vil stoppe. Dog har vi fået en pause, og jeg håber det betyder vi kommer med fuld storm, og især Theo bare klør på fra start, med sine offensive aktioner. Han er blevet bedre defensivt i denne sæson, men synes de helt store offensive præstationer, kommer med større mellemrum muligvis grundet træthed. Idag har han Rebic på kanten, så han får også den hjælp, defensivt som eksempelvis Leao ikke giver meget af.

Holdet vi sætter på banen idag bør dog være godt nok til Crotone. Som du påpeger er det en ekstrem vigtig kamp i forhold til top 4, da det kan skabe en afstand der gør vi kan tabe nogle af de svære kampe, uden at vi skal gå i panik.

Jeg så kun sidste kamp med et halvt øje, men jeg vil have særligt fokus på Leao. Som jeg tidligere har skrevet foretrækker jeg ham i front, nu er det godt nok som off. midt, men ham og Zlatan kan jeg godt se have et super samarbejde der. Zlatan vil gerne trække ned i banen, og Leaos klare force er hans fart, og så synes jeg også han har bevist han er en stærk afslutter.

Jeg trænger til at vi spiller en god offensiv kamp igen, som jeg mener vi gjorde en lang periode, men som har haltet lidt mere på det seneste, hvilket til dels nok skyldes skader/sygdom til især Hakan og Bennacer.

Standard

Calhanoglu og Bennacer er vores to vigtigste playmakere uden tvivl, og er hovedansvarlige for at vores angrebsspil har set så flot og flydende ud i denne sæson. Det er også årsagen til at de sidste 4-5 kampe har set knap så gode ud og uden flow. Vi har levet en smule på individuelle præstationer, men det må man også forvente at vi kan når man sammenligner vores lønbudget med langt de fleste andre hold i Serie A.

Spændende at se Leao bag Ibra igen, omend det ikke er en position hvor jeg ser ham brilliere, med sine store bevægelser.
    Nu kom Rebic også ind i varmen igen med en solid præstation sidste gang og et mål, og jeg håber virkelig han kan komme i omdrejninger igen over de næste par kampe, for kombinationen Hernandez-Rebic på den kant når de begge er i sving er intet mindre end uhyggelig.
    Jeg synes også at Rebic udviser store egenskaber hvad angår assistsspil og indlæg, og jeg gad egentlig godt at se ham på den højre kant, og Leao på venstre kant med Calhanoglu i midten.

På trods af skader og ikke den bedste form aktuelt, burde Crotone dog være en overkommelig modstander. Og det er jeg også overbevist om at vi får.
    Zorro per sempre!

Standard

Halvleg. 1-0 på en enkelt genialitet af Zlatan,

Ellers er Crotone alt andet end overkommelige, desværre. Faktisk vil jeg mene at de sidder mere på os end vi på dem. Alt andet end controlleret halvleg da vi allerede har givet to-tre chancer væk,
    Tilgengæld flot af
    Crotone som slet ikke pakker sig og har taget os på sengen.

Igen tydeligt at vi mangler Bennacer og Calhanoglu til at kontrollere tempoet i kampen. Ikke fordi Rebic, Saelemakers og Leao gør det skidt, men det bliver bare meget kontrabaseret og direkte.

Standard

1-0 efter en udemærket halvleg. Vi spiller meget direkte, som direkte konsekvens, af vi ikke har en decideret playmaker, og det gør selvfølgelig Crotone er lidt mere på bolden end man er vant til.

Fremragende mål af Zlatan, hvor samarbejdet med Leao er fremragende. Der er potentielle i det, men det kræver Leao bliver en anelse bedre i de små rum, hvis det virkelig skal lykkedes. Leao har dog noget som mange af vores spillere mangler nemlig slutprodukt. 5 mål og 5 assist i 16 kampe er bestemt godkendt, som 21 årig der spiller en del forskellige positioner.

Ellers må jeg sige Tomori bliver svær at undgå at købe fri, hvis man overhovedet kan støve pengene op til transfer + løn. Hvis ikke jeg tager meget fejl endte det omkring 25 mio euro på optionen, hvilket ikke er alverden for en 23 årig midterforsvar med det potentielle. Han er et fremragende match med Romagnioli, da han er super aggressiv, hvor Romagnioli er afventende. Giv ham to sæsoner så er han minimum 45 mio euro værd.

Der er dog mange lejeaftaler + kontrakter der skal tages højde for til sommer, så spørgsmålet er om det er muligt. Ligner dog en perfekt arvtager for Simon Kjær, som både alders og skadesmæssigt er svær at regne med mange år frem.

Regler for meddelelser