Side 86 af 108 FørsteFørste ... 3676848586878896 ... SidsteSidste
Viser resultater 851 til 860 af 1071

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Til kampen håber jeg Saelemakers hurtigt ryger ud for Hakan. Man undgår Saelemakers får rødt, som han har en skidt tendens til, man får nemmere ved at kontrollere kampen og spillet Hakan i form.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Til kampen håber jeg Saelemakers hurtigt ryger ud for Hakan. Man undgår Saelemakers får rødt, som han har en skidt tendens til, man får nemmere ved at kontrollere kampen og spillet Hakan i form.
    Castillejo ind. Pioli tør ikke forsætte med ham hvilket er forståeligt.

Standard

Så fik den også lukket. Det er sgu dejligt. Elendigt forsvarsspil, fornemt af Theo som har haft energien jeg efterlyste lidt inden kampen.

Standard

Så er Hakan tilbage. Fornemt indlæg, og har allerede taget mere kontrol.

Dejlig med Rebic mål.

Jeg nåede så ikke at skrive færdig før næste mål, men det er samme to der skal roses, så det er jo nemt.

Få nu please forlænget med Hakan.

Standard

Allerede 2 assist af Hakan. Ham har vi savnet, og håber vi snart tager os sammen og forlænger med ham og Donna. Håber Zlatan får sit hattrick og at Mandzukic kan få en kasse

Standard

Så er den kamp vist lukket. Lad os bare køre dem helt over

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af AC Milan Se meddelelser
    Allerede 2 assist af Hakan. Ham har vi savnet, og håber vi snart tager os sammen og forlænger med ham og Donna. Håber Zlatan får sit hattrick og at Mandzukic kan få en kasse
    Det er så vildt hvor meget impact han har på det her hold. Vi har simpelthen ikke noget tilsvarende. Ikke nok med hans assist kontrollere han tempoet vildt godt, og løber solen sort.

Standard

4-0 sejr idag, dejligt med en storsejr. Synes vi spiller på mange måder rigtig fint, det er dog tydeligt vi ikke har de helt store playmakere til kampen idag fra start.

Motm. Måske det er svært at give den til Hakan, da han kommer fra bænken, men jeg tillader mig nu at gøre det. Hold nu op, hvor har han været savnet. Han beviser endnu engang, hvorfor han er vigtigste offensive kort i truppen. Også vigtigere end Zlatan i min optik. Hvis vi gik uden om økonomi osv. vil jeg mene, forlængelsen af ham er endnu vigtigere end Donnarumma. Hvordan skal vi erstatte ham for under 30-50 mio euro, og få nogenlunde samme kvalitet ind? Her mener jeg ikke vi har råd til at lege med ilden.

Ellers vil jeg fremhæve Calabria(rigtig klogt gult kort), Tomori, Hernandez, Rebic og Meite som alle gør det godt ud fra deres vilkår.
    Leao er tæt på mål og assist, men grundet at jeg manglede fornemmelsen af kontrol, mens han var på banen trækker det lidt ned. Saelemakers synes jeg også var dårligere end han plejer, men han skal lige spille sig i form.

Super dejligt med storsejr, og især dejligt at både Rebic og Zlatan fortsætter takterne med mål, så selvtilliden bare vokser.

Standard

Storsejr, selvom spillet ikke var til det. Der er grund til at juble, selvom nogle vil sige det er på en billig baggrund. Crotone gjorde det dog godt idag, særligt Ounas drev gæk med os. Hvis Crotone bare havde lidt mere kvalitet i boksen kunne vi sagtens have slået os på den og det er sådan en kamp der meget vel kunne have kostet os et point sidste sæson.

Gode præstationer af Ibra, Rebic, Theo især - og ej forglemme Calhanoglu med hans indhop. Rebic og Theo på venstrekanten er en fornøjelse, og selvom alt ikke altid lige lykkes så er det garant for trusler.

Leao gjorde det egentlig også overraskende godt som 10'er, han har et fantastisk talent og hvis han bare kunne eliminere nogle småting såsom spil uden bolden og ikke at ruge for lang tid på bolden (hvilket både i sidste kamp og denne i meget farlige situationer meget muligt har kostet nogle mål), så ville han blive et monster.

Nu spillere som Rebic, Calhanoglu og Bennacer bare op i omdrejninger igen før Inter venter, der måske ikke er en finalekamp men så i hvert fald en kvartfinale for sæsonen i år.

Tomori skal også have ros. Det er godt nok nogle bundhold vi møder men han spiller med stor selvtillid og IQ.
    Zorro per sempre!

Standard

Så blev det alligevel “en dag på kontoret”, selvom kampen i 1. halvleg så ud til at blive en hård en af slagsen. Vi skulle lige i omdrejninger og ros til Crotone.

Dejligt med gode mål i åbent spil og flere vigtige minutter til Tomori, Calhan, Mandzukic og Rebic. Ærgerligt vi ikke lige får Bennacer i gear. Dagens detalje må gå til Calabria som lige rutineret nok trækker et gult i 85 min. 😁 Og fin gestus af Pioli som giver Hauge et kvarter, for at lige vise at han stadig er med.

Stærkt med 4-0 og at vi udbygger til Roma, Napoli og Atalanta.

Regler for meddelelser