Side 87 af 106 FørsteFørste ... 3777858687888997 ... SidsteSidste
Viser resultater 861 til 870 af 1058

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Syntes vi startede som de sidste mange kampe med et pres der slet ikke blev gjort 100%, men noget lidt halvhjertet noget. Defensiv havde vi også lidt problemer og offensiv kom vi et par gange til gode muligheder. Leao havde virkelig en klasse assist for Ibra og også et par gode indslag fra Leao nu det ikke er den naturlige position.
    Anden halveg blev bedre da vi kom yderligere foran og til sidst var blev det ren opvisning. Syntes Theo må fremhæves, han var godt nok med i stort set alt offensiv vi kom med. Ringeste var Saelemakers, som havde oceaner af plads, som nok var ganske bevist valgt fra Crotone, men kunne ikke leverer bare et nogenlunde indlæg. Da han fik gul kort, så var det klart Pioli rev ham ud, så vi ikke pludselig igen ville komme i problemer i en kamp vi har fuld styr på.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

En dag på kontoret som dog kunne være gået skævt hvis ikke Donna tager Ounas skud i første halvleg og Di Carmine scorer på sin kæmpe chance da Tomori snorksover. Men begge situationer gik vores vej og så havde vi ellers mere individuel klasse end Crotono, som ganske vist ikke hører hjemme i Serie A. Jeg savner dog lidt energi i vores pres. Vi lader dem have bolden alt for meget og forfalder til kontrabold.

Leao burde vel have lavet to kasser og han stjæler en chance fra Alexis men ellers er offensiven skarp i idag, selvom vi får nogle foræringer. Tomori skal arbejde med sin taktiske egenskaber og Alexis skal også finde formen.

Når det er sagt er det 3 vitale point om top 4 og får vi endnu 3 mod Spezia så har vi ro på inden de to kampe mod Inter og Roma.

Standard

Gode og vigtige point. Jeg er lidt ligeglad med spillet da det er resultatet der tæller. Perfekt optakt til Super Bowl.

Standard

Iøvrigt god start Tomori har fået. Der var lige i starten af kampen han kom på glatis ved et enkelt indlæg, hvor han stod forkert, men tænker man på hvad Romagnoli ellers har lavet af den type fejl bare i den her sæson, så er det nu billig sluppet af en helt ny spiller. I hovedspillet virker han dog til at have sine mangler, men har dog istedet fart og ikke sådan at ryste af når han først har har bidt sig fast i sin markering.

Meite gjorde det også OK, men det er vel også imod den har form for modstander han skal vise hvad han kan, for imod de bedre hold tvivler jeg på han har niveuet, selvom han stadig er relativ ny i klubben
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Iøvrigt god start Tomori har fået. Der var lige i starten af kampen han kom på glatis ved et enkelt indlæg, hvor han stod forkert, men tænker man på hvad Romagnoli ellers har lavet af den type fejl bare i den her sæson, så er det nu billig sluppet af en helt ny spiller. I hovedspillet virker han dog til at have sine mangler, men har dog istedet fart og ikke sådan at ryste af når han først har har bidt sig fast i sin markering.

Meite gjorde det også OK, men det er vel også imod den har form for modstander han skal vise hvad han kan, for imod de bedre hold tvivler jeg på han har niveuet, selvom han stadig er relativ ny i klubben
    Meget enig. Og ja Tomori taber en enkelt hovedstødsduel, men det fjerner langt fra det generelle fra hans præstation. Som jeg tidligere skrev, så håber jeg virkelig man kan få hentet ham permanent. Ledelsens store opgave må være at holde truppen sammen til næste år(inklusiv de fleste lejeaftaler), og så ellers krydre med hvad der er. Thuavin på fri virker oplagt, og læste også han selv favoriserede os.

Meite synes jeg ligesom dig også gjorde det godt, og han er som minimum et niveau over Krunic. Lagde især mærke til hans omgang med bolden, som faktisk var rigtig fin med flere gode diagonal skift.
    Sidst redigeret af R80 : 3 Uger siden kl. 10:01

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Meget enig. Og ja Tomori taber en enkelt hovedstødsduel, men det fjerner langt fra det generelle fra hans præstation. Som jeg tidligere skrev, så håber jeg virkelig man kan få hentet ham permanent. Ledelsens store opgave må være at holde truppen sammen til næste år(inklusiv de fleste lejeaftaler), og så ellers krydre med hvad der er. Thuavin på fri virker oplagt, og læste også han selv favoriserede os.

Meite synes jeg ligesom dig også gjorde det godt, og han er som minimum et niveau over Krunic. Lagde især mærke til hans omgang med bolden, som faktisk var rigtig fin med flere gode diagonal skift.
    Meite gjorde det fint, om dog lidt kluntet til tider. Men godt alternativ til Kessie og vi skal da helt klart veksle ham med Krunic til sommer de ca. har samme pris men helt anden funktion. Nu har Krunic fået halvanden sæson i Milan og kan stadig ikke se hans plads og hvorfor Pioli konsekvent skifter ham ind de sidste 15 min.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Meite gjorde det fint, om dog lidt kluntet til tider. Men godt alternativ til Kessie og vi skal da helt klart veksle ham med Krunic til sommer de ca. har samme pris men helt anden funktion. Nu har Krunic fået halvanden sæson i Milan og kan stadig ikke se hans plads og hvorfor Pioli konsekvent skifter ham ind de sidste 15 min.
    Meget enig.

Mit største problem på vores midtbane er Tonali i virkeligheden. Han er jo lidt en "hybrid" mellem Kessie og Bennacer. Tonali har mange fysisk rigtig fine træk, men i forhold til den rolle han skal udfylde, er han måske en anelse for meget tonser kontra playmaker. Han skal ihvertfald gerne udvikle sine pasningsevner, for at han kan blive en rigtig god playmaker.

Nu er jeg en flittig lytter af Mediano, og en af deres "eksperter", synes jeg havde et rigtig fint "take" på situationen, nemlig at p.t ville vi stå endnu stærkere, hvis vi havde vores egen Locatelli istedet for.

Det skal siges jeg langt fra har givet op på Tonali, og synes overordnet også han har leveret fint, når man også tager i betragtning at han er yngre end Locatelli, samtidig med at han spiller under større pres grundet klubbens størrelse osv. Men gav man mig muligheden for at bytte lige over, ville jeg uden tøve sige ja.

Jeg er lidt bange for Tonali aldrig bliver en playmaker, som i virkeligheden er det vi mangler når Bennacer er skadet. Der er dog tegn på at det er noget han kan tillære sig, så det må vi håbe på fortsætter.

Det kan dog også være jeg er farvet, da jeg aldrig var kæmpe fan af hverken salgene af Locatelli eller Cristante for den sagsskyld.

Standard

Cristante eller Locatelli ville jo pt også kun agerer backup hvis de var hos os og ser nu ikke de har den store kvalitet, hvis vi altså vil tilbage på toppen i Serie A og CL.. Der skal vi have nogle klasse spillere, da vi i Locatelli eller Cristante vel sat på spidsen lige så godt kan beholde en Krunic eller Meite - vanvittig stor forskel er der ikke efter min mening. Ja de er italienere hvilket jeg også gerne ser, men vi er også begyndt at se mindre italienske spillere i Milan, hvilket på den ene side er trist, men omvent, så er kvaliteten bare ikke kæmpe stor og typisk er de også en del dyrere
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Cristante eller Locatelli ville jo pt også kun agerer backup hvis de var hos os og ser nu ikke de har den store kvalitet, hvis vi altså vil tilbage på toppen i Serie A og CL.. Der skal vi have nogle klasse spillere, da vi i Locatelli eller Cristante vel sat på spidsen lige så godt kan beholde en Krunic eller Meite - vanvittig stor forskel er der ikke efter min mening. Ja de er italienere hvilket jeg også gerne ser, men vi er også begyndt at se mindre italienske spillere i Milan, hvilket på den ene side er trist, men omvent, så er kvaliteten bare ikke kæmpe stor og typisk er de også en del dyrere
    Cristante kan jeg til dels gå med til(her var min pointe mere, at han blev solgt for billigt, og brugt for lidt i stedet for den gamle middelvare vi brugte i den periode), men Locatelli er jeg ikke enig i kan sammenlignes med Meite niveaumæssigt, eller typemæssigt for den sags skyld. Locatelli ville måske kun være back-up, men jeg tror bestemt han ville give Bennacer kamp til stregen, hvilket jeg tvivler på at Tonali kommer til de næste 2-3 år ihvertfald. Og i Locatelli ville vi have en decideret playmaker, til at supplere Bennacer.

Nu er transfermarkt ikke altvidende i forhold til spillernes niveau, men det er vel meget sigende at Locatelli har en transferværdi på 35 mio euro, og Meite en på 5 mio euro. Yderligere vil jeg sige, at de gange jeg har set Sassuolo, har han virkelig imponeret mig, da han har dikteret spillet rigtig flot, for et af de mest underholdende hold i Serie A i min optik. Jeg har også set flere små rygter omkring Juventus, hvilket bestemt ikke undre mig.

En ting er de er fra Italien, men min pointe er jo, at han i min optik er bedre end Tonali så det er ikke ud fra nationaliteten jeg snakker. Den "romantiske" del af det er selvfølgelig han er fra vores akademi. :-)

Standard

Det er i hvert fald hul i hovedet at vi for 1½ år siden sagde farvel til Locatelli og nu har købt Tonali til 35 mio euro. Locatelli ville have været bedre niveau og billigere. Cristante gør ikke det store.

Måske er det mest bare købet af Tonali der ærgrer mig. Vi må håbe at ingen klubber gør brug af Bennacers klausul til sommer for vi har bare ikke en god spiller til at tage over.

Regler for meddelelser