Side 88 af 103 FørsteFørste ... 3878868788899098 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 880 af 1022

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Det er i hvert fald hul i hovedet at vi for 1½ år siden sagde farvel til Locatelli og nu har købt Tonali til 35 mio euro. Locatelli ville have været bedre niveau og billigere. Cristante gør ikke det store.

Måske er det mest bare købet af Tonali der ærgrer mig. Vi må håbe at ingen klubber gør brug af Bennacers klausul til sommer for vi har bare ikke en god spiller til at tage over.
    Nu er du nok en endnu større kritiker, af Tonali end jeg er, men det er i bund og grund også min pointe omkring Locatelli/Tonali.

I forhold til Cristante, så er jeg enig i at han ikke er helt på samme niveau som Locatelli. Men han spiller alligevel rimelig fast for Roma idag, har tidligere været involveret i store transfers, og der mener jeg bare ikke vi fik ret meget ud af ham. Og jeg husker tydeligt at han fik et par kampe, hvor han så rigtig spændende ud under Allegri, og hvor vi manglede et generationsskifte. Vi manglede bare nogle i klubben der turde have "nosserne" til at smide de gamle på porten i tide, som jeg ser det.

Jeg mener begge spillere kunne have fundet vej, hvis de var på nuværende hold, hvor vi både har en træner og en ledelse der ser det, som en af deres opgaver at udvikle de her spillere. Der håber jeg især på en Kalulu på nuværende hold, som jeg ser kæmpe lys i, og ville blive rasende, hvis man valgte at sælge ham for 8 mio euro, som jeg mener Cristante gik for, selvom de penge ville lune på den korte bane, da jeg mener vi står med en spiller der kan gå for omkring 20-30 mio euro nemt, om et par år hvis vi giver ham mulighed for at udvikle sig.

Hvad ligger Bennacers klausul på hvis du ved det?

Standard

Ligger den ikke på 35-40 mio EUR? I så fald tror jeg ikke nogle vil smide det i disse tider. Slet ikke nu, hvor han faktisk misser knap halvdelen af sæsonen.

Anyways, Locatelli er da blevet bedre uden tvivl. Og ved ikke om vi havde en genkøbsklausul? Men hør, det tog ham også to år i Sassuolo før han blev modnet. Plus en skidt sæson i Milan, hvor han ikke engang kunne slå Montolivo eller Sosa af. Men ok, hvis vi havde en genkøbsklausul i sommers, så kan jeg godt se pointen. Men lige nu ville jeg da også hellere lukke Meite for 8-10 end Tonali for 30. Det er en høj pris for en uprøvet spiller. Men hvorfor skulle Tonali ikke blive bedre end Locatelli? Who knows. Men det er da et sats.

Husk på, at vi alle også var klar til at sløjfe Bennacer af en halv sæson i 2019

Standard

Mener det er 50 mio euro for Bennacers klausul. Ikke en dårlig klausul da det nok er max prisen uanset men da vi er gået all in på at Tonali skal tage over vil det være en kæmpe svækkelse sportsligt.

Standard

Spezia venter lørdag aften. Lidt ubehagelig modstander som har givet bl.a. Roma og Napoli kamp til stregen.
    De er dog uden deres anfører og rutinerede forsvarsgeneral, Terzi. Topscorer Nzola kommer nok heller ikke i kamp samt Farias meldes ude.

Vi skal ha' 3 point, uden tvivl. Bennacer klar igen og det ser ud til at Kjær så småt er tilbage. Vigtigt at få de spillere til at få nogle minutter enten mod Spezia eller Røde Stjerne så de er nogenlunde klar mod Inter og Roma.

Standard

Dejlig igen med en lørdags kamp

Håber vi kan fortsætte vores opadgående formkurve, det for vi den grad brug for imod Inter og Juve. Spezia er selvfølgelig en kamp vi bør vinde, men spiller vi som første del af kampen imod Crotone, så bliver det ikke let. Det er ikke tid til at spare spillere i Serie A, men håber så imod Røde Stjerne at Zlatan og flere af de bærene spiller får en pause og måske kun spiller 30 minutter
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Spændende kamp i aften mod en overkommelig modstander hvor vi stiller i nærmest stærkeste opstilling. Vi må desuden håbe at Napoli kan rykke et point eller tre ud af Juve.

Jeg kan se at flere medier melder at vi starter inde med Leao, og Rebic er på bænken. Lidt mærkeligt når den sidstnævnte netop er begyndte at bombe igen, ligesom før sin skade. Jeg er dog samtidig glad for at Leao for spilletid og kan udvikle sig endnu mere. Jeg ville dog gerne se en start 11-er med dem begge inde. Pioli er blevet spurgt om dette, og lød umiddelbart ikke entusiastisk ifht. dette, da begge foretrækker at spille venstre kant, og det lød nærmest til at han ville have svært ved at spørge en af dem om de ville spille højre kant.
    Personligt vil jeg selv forsøge med Leao på venstre kant, og Rebic på højre kant istedet for sælen. Leao er yngre og ikke så udviklet i sit spil som Rebic, og derfor ville jeg foretrække at han fik sin yndlingsposition og noget kontinuitet her så han havde den bedst mulige forudsætning for at udvikle sig. Dette på trods af at Hernandez bare virker til at spille i et højere gear når han har venstre flanke med Rebic. Rebic er derimod en mere dannet moden spiller, der har spillet store kampe og VM-finalen, hvor han desuden under hele slutrunden for Kroatien gjorde det ganske fint på højre kant. Rebic er mindre egoistisk end Leao og har et godt blik for assisten og slår nogle propre indlæg, så hans højre skøjte ville sikkert være fint ude på højre side, og desuden er hans defensive kontribution sammenlignelig med Sælens.

---------------Ibra-----------
    Leao-----Calhanoglu----Rebic
    ------Bennacer---Kessie-------
    Theo-Romagnoli-Kjær-Calabria
    -------------Donna---------------

Så har vi 4 killers oppe foran.
    Zorro per sempre!

Standard

Rebic desværre skadet så det er Leao på kanten. Lad os håbe han han har hovedet med idag. Eller er Kjær, Hakan og Bennacer tilbage. Forhåbentlig er der mange minutter i dem. Dalot på højre back bliver spændende.

Spezia er et sjovt hold der har drillet mange af de store og senest tog en stærk sejr mod Sassoulo. Lad os håbe vi holder et bedre niveau idag end de seneste uger. Især efter Napoli meldte sig ind i top 4 igen med sejren mod Juve.

Standard

Sikke et pres de kom med Spezia i de første 20 min.

Midteraksen med Bennacer, Kessie, Calhan og Zlatan er slet ikke inde i kampen.

Vi har langt fra styr på det her. Vinder ingen 2. bolde. Ligner en Atalanta kamp. Lad os håbe Pioli har en plan B denne gang.

Standard

Ja vi presset fuldstændigt tilbage og udklasset sf dem. Det er virkelig ringe det vi laver. Bennacer og Hakan er også ekstremt rustne.

Spillemæssigt endnu en kamp vi ikke fungerer. Og vi har ligesom mod Atalanta og Juve svært ved at håndtere at vi bliver presset højt.

Vi er da i det mindste ikke bagud ig Donna igen vores bedste spiller.

Standard

Vi er total overmatchet og vi fortsætter lidt hvor vi slap de seneste kampe. Hakan og bennecAr som skulle rette op på det svage spil og som jo også var undskyldningen vi Spillede skidt da de manglede, er vel snart de dårligste

Vi har haft en hel uge at forberede den her kamp og At vi Sejler så meget er ekstrem skidt fra træner til Spillerne

Regler for meddelelser