Nu er du nok en endnu større kritiker, af Tonali end jeg er, men det er i bund og grund også min pointe omkring Locatelli/Tonali.
I forhold til Cristante, så er jeg enig i at han ikke er helt på samme niveau som Locatelli. Men han spiller alligevel rimelig fast for Roma idag, har tidligere været involveret i store transfers, og der mener jeg bare ikke vi fik ret meget ud af ham. Og jeg husker tydeligt at han fik et par kampe, hvor han så rigtig spændende ud under Allegri, og hvor vi manglede et generationsskifte. Vi manglede bare nogle i klubben der turde have "nosserne" til at smide de gamle på porten i tide, som jeg ser det.
Jeg mener begge spillere kunne have fundet vej, hvis de var på nuværende hold, hvor vi både har en træner og en ledelse der ser det, som en af deres opgaver at udvikle de her spillere. Der håber jeg især på en Kalulu på nuværende hold, som jeg ser kæmpe lys i, og ville blive rasende, hvis man valgte at sælge ham for 8 mio euro, som jeg mener Cristante gik for, selvom de penge ville lune på den korte bane, da jeg mener vi står med en spiller der kan gå for omkring 20-30 mio euro nemt, om et par år hvis vi giver ham mulighed for at udvikle sig.
Hvad ligger Bennacers klausul på hvis du ved det?