Side 36 af 36 FørsteFørste ... 26343536
Viser resultater 351 til 357 af 357

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Ja, vi må nyde øjeblikket og ikke mindst være glad for vi kan slå hul til mange af vores direkte konkurrenter. Men dermed tror jeg ingen Milan´s fans tror vi kører en suveræn CL plads hjem, men de sejre vi har vundet kan ingen tage fra os, men næste kamp er den vigtigste.
    Holder vi fast i øverste top 4 i længe kommer der dog sikkert også yderligere pres, da vi jo også har set Milan leverer OK, men når vi så står i en situation og selv kan afgøre det, så fumler vi i lette kampe og så kommer usikkerheden for alvor og i år med så unge spillere bliver det næppe et mindre problem.

Men vi har dog selvfølgelig en Zlatan til at føre an, der har prøvet meget. Men ellers har selv en Kjær jo ikke spillet med om de helt store placeringer i de store liga´er som jeg lige husker.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Bundsolid indsats hele vejen igennem.
    Forsvaret træder ikke forkert en eneste gang. Kessie gør det sublimt som han efterhånden plejer, Tonali spiller i mine øjne sin bedste kamp for os. Saelemaekers med en vanlig hårdtkæmpende indsats - han er ikke en spiller der afgører tingene men han bidrager alligevel meget som "fugen" mellem murstenene der binder det hele sammen på en måde. Calhanoglu falder lidt igennem igen idag, synes han bidrager med alt for lidt og var usynlig fraset sit stolpeskud.
    Rebic kæmper og har et par fine aktioner, bl.a. afleveringen i dybden til Theo der fører til straffe, men han er ellers på en hård opgave idag. I mine øjne lider han nok mest af at vi er blevet vant til at spille med en stor boksspiller nu, og vi fortsætter med samme spillestil nu hvor Zlatan mangler, og Rebic er bare ikke den type. Han får alt for få bolde i dybden og får ikke rigtig muligheden for at sætte sin hurtighed og teknik i spil. Diaz spiller den værste kamp for os, alt det han formåede at gøre rigtigt, formåede han også at ødelægge for sig selv med en dum ekstra dribling eller lignende - men det er okay, han er ung og i en ny liga, lidt fluktuationer er til at forvente. Sidst og ikke mindst vil jeg rose Calabria, der spiller supergodt defensivt og ganske fint offensivt. Hold da fast hvor har han spillet sig op i denne sæson!

All around en bundsolid holdindsats, og nu gælder det Genoa.
    Jeg håber virkelig at vi henter en Milik eller lignende til vinter, for hvis Zlatan bliver skade i længere tid så kan vi risikere at vi kollapser helt.
    Zorro per sempre!

Standard

Virkelig stærkt at slå Fiorentina. Altid en ubehagelig modstander med Ribery i front, efter en EL kamp og uden Zlatan samt Bennacer. Stærkt.

Ufatteligt så meget selvtillid (sejre) gør ved spillerne. Krydret med en god portion Zlatan. Calabria er jo liga’ens bedste højre back, Theo venstre, Bennacer-Kessie osv.
    Donnarumma i topform, Kjær den stille leder.. det kører. Lad os nyde det mens vi kan. Forza Milan

Standard

Vigtigt med endnu en sejr, specielt hvor juve og lazio har tabt points.

Man kan godt mærke at måden vi spiller på, ikke passer til Rebic når han er spidsangriber.

Jeg tænker at det vil ikke være helt galt, at hente Balo hjem igen på en 6måneders kontrakt, nu hvor han er klubløs. Kan han levere i de 6 måneder, kan der evt. aftales en ny kontrakt. Tænker at det er en billigere alternativ end at gå ud og brænde penge af på en ny angriber. Bare en tanke.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Fantastisk sejr ovenpå en runde hvor det vel nærmest kun var et kryds i Napoli der kunne have været bedre. Vi har igen kynismen i feltet til at få kampen lukket hvor vi scorer to i en god periode, mens Donna samtidig laver et par mirakler. Den medvind er vigtigt nu og de point vi sætte på kontoen kan ingen tage fra os senere.

Synes det var solidt omkring de fleste med Donna nok klart banens bedste. De to klasseredninger i første halvleg var forskellen på holdene i dag.

Nu må Bennacer og Leao gerne være klar til torsdag igen. Med lidt held kan vi spille os videre og så ikke tage så meget bestik af kampen i Prag i sidste runde.

Standard

En lille sjov detalje.

Vi har nu scoret i 29 kampe træk, og det er på niveau med den hidtidige rekord, der blev sat i 72/73.

Scorer vi i næste kamp, så har holdet således sat ny rekord for fleste kamp i streg, hvor man har scoret.

Det er således mere end hvad de storhold, som vi har set op gennem 80'erne, 90'erne og 00'erne har kunne præstere.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Vigtigt med endnu en sejr, specielt hvor juve og lazio har tabt points.

Man kan godt mærke at måden vi spiller på, ikke passer til Rebic når han er spidsangriber.

Jeg tænker at det vil ikke være helt galt, at hente Balo hjem igen på en 6måneders kontrakt, nu hvor han er klubløs. Kan han levere i de 6 måneder, kan der evt. aftales en ny kontrakt. Tænker at det er en billigere alternativ end at gå ud og brænde penge af på en ny angriber. Bare en tanke.
    Kan godt følge dig mht. til en kortidsløsning, men det vil jo tage Balo de 6 mdr. at komme i form Så håber jeg hellere vi har fokus med Giroud.. Anyways, den skal nok tages i transfer tråden

Håber også at Leao snbart er tilbage, så Rebic kan rykkes ud på kanten. Leao elsker også kanten hvor der er mere plads, men er trods alt bedre på toppen end Rebic.

Håber også vi tager en sikker sejr mod Celtic og Lille tager Sparta. Så kan vi tage den med ro i Prag.

Regler for meddelelser