Side 6 af 14 FørsteFørste ... 45678 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 132

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Det er vel tæt på den perfekte kamp det her? Sikke en magtdemonstration, der med lidt mere held i sprøjten og skarphed sagtens kunne have endt 4-0 eller 5-0.

Det er svært at vælge MoM da der er mange bud.
    Leao gjorde det rigtig fint idag, endelig. Endelig viser han også viljen til at bruge samspil istedet for selv at gå efter at skyde hver gang, og det var også den beslutning der resulterede i hans mål idag, hvor han spiller en flot 1-2 med Rebic. Rebic er bare ikke en rigtig angriber og han lider tydeligvis på den position, men kva hans fysik kompenserer han nogenlunde og ender med at spille en flot kamp også med 2 assist.

Dem jeg dog vil nævne som mest stand out for mig idag var:
    1) Tonali: Sikke en kamp. Var overalt, både defensivt og offensivt. Løb i hullerne, dikterede tempoet, var perfekt i både sine korte og lange pasninger. Idag så man virkelig hvorfor han bliver sammenlignet med Pirlo, omend han klart er mere dynamisk af type. Var noget vaklende i sine præstationer i sidste sæson, men hvad kan man forvente af en 20 årig der netop kommer til en storklub med kæmpe forvetninger og samtidig skal spille den position der kræver mest modenhed på banen?

2) Calabria: Uden at lyde blasfemisk, så ramte han et niveau idag der fik ham til at ligne Maldini på en god dag. Sikke en magtpræstation. Hvem havde troet at han ville blive så god for 2 sæsoner siden?

Kessie, Bennacer, midterforsvaret... Alle gjorde det godt. Liverpool får det ikke nemt hvis det er sådan et Milan hold de møder på onsdag. Bliver spændende at se hvordan vi klarer presset på onsdag.
    Zorro per sempre!

Standard

Ja når jeg tænker Tonali i de første måneder og så nu skulle man ikke tro han var samme spiller. Bakayoko lignede lidt da han spillede i Napoli konfus og tåbelige fejl. Forhåbentlig han kan finde bare lidt af se niveau han havde sidst i Milan, der var han virkelig et monster

Vi plejer altid have problemer imod et fysisk hold som Lazio, men idag virkede det nærmest som om vi mødte Genoa. De havde intet at stille op og kom vel frem til en halv chance i hele kampen.

Men en kamp som idag vinder vi ikke bare, men vi spiller jo virkelig underholdene fodbold som jo gør livet sjovt igen som Milan fan - hvilket vi nu i store dele af sidste sæson også viste. Milan´s hold er næppe perfekt, men kunne vi få bare 1-2 spillere af pænt høj kaliber som en højre kant og måske en opgradering til Diaz, så ville det her hold altså være endnu mere giftig. Rom(Milan) blev ikke bygget på en dag og vi har intet vundet endnu, men det er altså fortsat en spændende hold vi råder over

Liverpool bliver en helt anden kaliber og jeg frygter bare vi kan få en ordentlig lærestreg, hvis vi tror vi kan spille serie a fodbold i champions league. Pioli og spillerne har nul erfaring så det kan koste, men igen en proces som alle hold skal igennem
    Sidst redigeret af Rossonero : 2 Uger siden kl. 20:20

Standard

En anden man kunne fremhæve var Romagnioli. Man bør seriøst overveje, hvor langt man skal strække sig også med ham. Han kender klubben, og ham, Tomori, Calabria og Maignan kan være den defensive akse de næste mange år.

Standard

Præcis. Romagnioli har før været for overvurderet tilbage en tiden, men man skal bestemt heller ikke undervurdere ham. Måske ikke den fødte anfører og lige pt. er Kjær foran. Man man skal ikke glemme Kjær’s alder og skadeshistorik. Forlæng endeligt. Ellers gafler Juve ham.

Men fedt med en sikker sejr. Tonali - Wow. Næsten for godt til at være sandt. Den pasning han laver til Rebic ved det andet mål, er jo nærmest som at se Pirlo/Albertini. Tomori også et monster. Spørgsmål om tid før City/Liverpool smider 60 mio. EUR.

Ellers så synes jeg det er bredden der gør, at vi vinder. Bakayoko med en ringe debut bliver skadet, så ryger Bennacer da bare ind. Florenzi for Saelemakers. Giroud laver mål, ude med Covid, Rebic og Zlatsn leverer. Nu skal vi bare ha’ Messias og Bakayoko igang. Og se hvad ham Pellegri kan byde på.

Standard

Så er det imorgen vi får comeback i CL. Vildt man har ventet så mange år på det og nu sker det endelig og så lige i en kamp, hvor vi kommer op imod et hold med masser af erfaring. Gruppen i sig selv vi er havnet i er vel noget nær det sværeste man kunne ramme, så selv en 3 plads i gruppen er langt fra sikkert.

Zlatan er ude med en skade - ja hvad skal man snart sige andet end det bare ikke holder at vi satser på ham som vores første angriber. Han er vel sikkert igen ude i 3-4 uger tænker jeg, når de først får undersøgt ham.

Det bliver vigtig vi imorgen kan holde nullet de første 20-30 minutter, så vi forhåbentlig lige får rystet lidt af nerverne af. Liverpool er jo virkelig et alt eller intet hold, så vi vil uden tvivl kunne få en masse kontra chancer, hvor vi også er giftige. Liverpool angriber med rigtig mange, det bliver en travl dag i defensiven

Det eneste jeg håber er at vi i vores CL debut slipper med æren i behold, så vi stadig har en tro på holdet kan klare sig i CL. At tabe i Liverpool er ingen skam, men forhåbentlig kan vi også gøre det uden at løbe ind i et kæmpe nederlag. Det er et vanvittig ung og urutineret hold vi kommer med, så har virkelig svært ved at tro vi kan slippe godt fra det her.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så er det imorgen vi får comeback i CL. Vildt man har ventet så mange år på det og nu sker det endelig og så lige i en kamp, hvor vi kommer op imod et hold med masser af erfaring. Gruppen i sig selv vi er havnet i er vel noget nær det sværeste man kunne ramme, så selv en 3 plads i gruppen er langt fra sikkert.

Zlatan er ude med en skade - ja hvad skal man snart sige andet end det bare ikke holder at vi satser på ham som vores første angriber. Han er vel sikkert igen ude i 3-4 uger tænker jeg, når de først får undersøgt ham.

Det bliver vigtig vi imorgen kan holde nullet de første 20-30 minutter, så vi forhåbentlig lige får rystet lidt af nerverne af. Liverpool er jo virkelig et alt eller intet hold, så vi vil uden tvivl kunne få en masse kontra chancer, hvor vi også er giftige. Liverpool angriber med rigtig mange, det bliver en travl dag i defensiven

Det eneste jeg håber er at vi i vores CL debut slipper med æren i behold, så vi stadig har en tro på holdet kan klare sig i CL. At tabe i Liverpool er ingen skam, men forhåbentlig kan vi også gøre det uden at løbe ind i et kæmpe nederlag. Det er et vanvittig ung og urutineret hold vi kommer med, så har virkelig svært ved at tro vi kan slippe godt fra det her.
    Nu må vi se hvor længe det er med Zlatan. Jeg forstår også din pointe, men jeg mener dog det lige præcis er derfor Giroud signingen for mig gav super mening.

Næste år skal der dog hentes en ny, da Zlatan får en meget høj løn.

Standard

Hvor bliver det fantastisk at se det her hold tilbage, hvor de hører til! Hvor har vi ventet længe... Jeg glæder mig helt vildt til i aften - høre hymnen og teste holdet mod de bedste hold i verden.

Jeg tror, vi er tilbage igen næste år, men det er langt fra en garanti, så husk at nyd det! Liverpool er et super hold, det er ingen i tvivl om, men ingen af os bliver betalt for at være kritiske eksperter, og vi har faktisk en masse rigtig talentfulde spillere, der på en god dag kan gøre ondt på enhver.

Så på med den rød-sorte klaphat og nyd, at der igen er europæisk tirsdags- og onsdagsbold i den rigtige del af Milano. :-)

Min påtaget naive forudsigelse er, at Leao og Brahim for alvor får deres gennembrud i den brede befolkning, og at vi vinder 3-1 på 2 x Leao og 1 x Diaz.

Forza Milan!

Standard

Jeg har ikke set en CL kamp i efterhånden mange år. Måske jeg ser aftenens kamp, men har dog hverken Viaplay eller C More og Paramount synes jeg ikke jeg gider at abonnere på bare pga. CL

Standard

http://www.sportnews.to/ plejer ellers at streame CHL. men ikke idag :'(

Er der nogen der kender til andre sider ?

Standard

Umiddelbart kan jeg kun se at CL skulle være tilgængeligt på Viaplay. Er der nogen der kan bekræfte det?

Jeg har oprettet mig på Paramountplus, men her kan jeg ikke finde kampen. Det ser ud til at de kun bliver steamet hvis man er bosiddende i USA.

Regler for meddelelser