Side 7 af 19 FørsteFørste ... 5678917 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 181

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Jeg har fundet denne på engelsk, som lader til at virke og med fornuftig kvalitet.
    http://www.batmanstream.online/p/blog-page_827.html

Standard

Liverpool er startet i deres høje tempo og med en intensitet vi ikke kan matche fra først minut. Men lad os holde stand og så se om vi ikke kan arbejde os ind i det.

Vi skal nok få en chance eller to sådan som de satser offensivt!

God kamp lads!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af auge Se meddelelser
    Liverpool er startet i deres høje tempo og med en intensitet vi ikke kan matche fra først minut. Men lad os holde stand og så se om vi ikke kan arbejde os ind i det.

Vi skal nok få en chance eller to sådan som de satser offensivt!

God kamp lads!
    Præcis. Det er nemlig nok et spørgsmål om ikke at blive stresset og overrumplet af tempoet. Det er klart at det er lidt af et chok.

Fantastisk at se os være med, men håber ikke de bliver skrællet fuldstændig.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Præcis. Det er nemlig nok et spørgsmål om ikke at blive stresset og overrumplet af tempoet. Det er klart at det er lidt af et chok.

Fantastisk at se os være med, men håber ikke de bliver skrællet fuldstændig.
    Og det er så dét vi lige har oplevet de første 30 min🙈 Vi er fuldstændig væk. Nærmest pinligt. Vi kan ikke strække to afleveringer sammen. Nå, op på hesten igen.

Men kommer Theo og Calabria ikke igang det sidste kvarter, så kan de pænt blive i omklædningsrummet. De er helt væk de to.

Kun Kjær, Tomori og Maignan på banen.

Standard

Vi havde lige 4 minutter mellem 20-30 min. hvor der var tegninger til en smule, men vi er godt nok presset i bund.

Kan godt lide Brahims start. Finder gode rum, men fylder godt nok ikke meget. Lidt samme med Saelemakers som bare ikke er nær så dygtig med bolden.

Leao kommer godt nok også til kort i en kamp som denne.

Lad os holde den til halvleg og så ind med Giroud og Rebic ud på sin kant.

Standard

Sådan!! HVAD SKER DER

Standard

Så-fucking-dan! Liverpool tager lige en puster en gang i mellem, og det giver lidt tid og rum til at strikke bare en skulle sammen. Vi er pisse heldige, men sådan skal det være! Forza!!!

Standard

Smager af Champions League det her. Milan!!! Fucking Milan.

Standard

Nej, nej, nej!!! Utroligt!!!!!!

Standard

Det er jo helt absurd vi fører ved halvlegen. Godt at vi kom lidt ind i kampen, da vi lignede et superliga hold de første 20 min.

Mega vigtigt at vi fortsætter med at spille, og prøver at være giftige på kontra. Prøver vi at forsvare denne her hjem fra starten, så frygter jeg vi taber stort.

Det vigtigste er dog at alle holder deres mand, og især Leao skal være tættere på Trent.

Tak til Pioli og drengene, de giver os lov til at drømme, og man har virkelig savnet Milan i CL.

Regler for meddelelser