Side 8 af 19 FørsteFørste ... 67891018 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 182

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Jamen der skal ikke mere til deres multi offensive og lidt svage forsvar. Tre sammenhængende afleveringer, så har vi en chance foran mål. Netop sådan vi scorede.

Holder stadig på at Pioli skal veksle. Ind med Florenzi og Giroud. Rebic på kanten, for Leao og Theo bliver overløbet hver 2. min.

Standard

Forstår ikke hvordan vi kan være så passive fra 2. halvlegs start.

Standard

Desværre har det været ret tydeligt at man i de dårlige perioder af kampen, simpelthen for lidt kvalitet.

Standard

Vi laver så mange børnefejl, at der ikke er meget positivt at tage med fra den kamp udover de sidste 2 minutter af første halvleg. Bennacer header den direkte ud foran feltet.

Resultat er, indtil videre, hæderligt. Men det afspejler ikke kampens indsats. Check bare statsene. Synes det er skuffende så få afleveringer vi kan strække sammen uagtet deres pres. Sgu for ringe indsats af midtbanen og vores to backs idag.

Standard

Er jeg den eneste der undres en smule over at Bennacer starter? Er med på han på papiret er mere erfaren etc. Men med Tonalis gode start, Bennacers lidt skadesramte start - så forstår jeg ikke han er at foretrække.

Som I er inde på, så har det for mig også set lidt skidt ud ift. at afstemme de 2 centrale og deres positionering under det massive pres.

Theos defensive mangler bliver virkelig også udstillet i en kamp som denne, synes Kessie løber mange meter for at afhjælpe ham.

Med det sagt, så er vi tilbage i det fine selskab mod en af de hårdeste udebane ture der findes i europæisk fodbold - jeg synes vi består - omend det så blot er til karakteren 02.
    Sidst redigeret af auge : 4 Uger siden kl. 21:37

Standard

Nu har jeg ikke set kampen, men det tyder på at der bliver spillet i et tempo som klubben ikke er vant til og dermed ikke kan være med på. Det er dog forventeligt at de taber til Liverpool. Det er ikke CL som er det vigtigste, men ligaen, så vi må bare håbe at de ikke får nogle skader. Kan de få et par point vil det være en bonus, da det også giver lidt på indtjeningsfronten og så er det også en god erfaring at få hvis klubben forhåbentlig kvalificerer sig til CL igen. Mange af spillerne er trods alt ikke vant til at spille CL. Og så gør det at der bliver talt lidt om Milan igen. Det er altid rart.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af auge Se meddelelser
    Er jeg den eneste der undres en smule over at Bennacer starter? Er med på han på papiret er mere erfaren etc. Men med Tonalis gode start, Bennacers lidt skadesramte start - så forstår jeg ikke han er at foretrække.

Som I er inde på, så har det for mig også set lidt skidt ud ift. at afstemme de 2 centrale og deres positionering under det massive pres.

Theos defensive mangler bliver virkelig også udstillet i en kamp som denne, synes Kessie løber mange meter for at afhjælpe ham.

Med det sagt, så er vi tilbage i det fine selskab mod en af de hårdeste udebane ture der findes i europæisk fodbold - jeg synes vi består - omend det så blot er til karakteren 02.
    Bennacer kunne delvist have kostet 2 mål idag, hvis Maignan ikke tog straffesparket. Tonali var lidt ramt af feber, så Pioli havde ingen alternativer.

Theo spiller sig op i 2. halvleg. Calabria er derimod kommet ned på jorden. Virkelig ringe indsats. Kessie og Diaz slet ikke vant til dette tempo med masser af boldtab. Alt for mange, tempo eller ej.

Enig med 02 med pil nedad. Bennacer og Calabria dumper i den grad. Kessie, Diaz og Saelemakers knap bestået.

Tomori, Kjær, Maignan og Rebic spiller en solid kamp.

Ærgerligt, da du har muligheder med den svage Liverpool bagkæde, men det havde været tyveri hvis vi tog noget led herfra. Selv med 1-2 føring ved halvleg.

Zlatan havde betydet en del her. Måske ikke direkte, men for kvaliteten/standarden de andre vil levere.

En masse energi brugt, nederlag men forhåbentligt ikke det store slag i selvtilliden. Dog lidt selvreflektion, at vi skal arbejde hårdt for bedre er vi ikke.

Standard

Det var ikke kønt, men resultatet er isoleret set OK, og så kan vi helst sikkert bruge det her fremadrettet. Kan kun være godt, at alle de unge får øjnene op for, at tempoet altså er et helt andet, når vi snakker den absolutte top.

Vi er tilbage i Champions League, og vi fik vist os frem med to flotte mål og en masse fight!

Standard

Vi har et hold bestående af unge drenge hvor næsten ingen af dem har prøvet CL bold før.
    Deres første kamp er mod et Liverpool hold som er kendt for deres Press spil.
    Spørger Barca og City. De har begge prøvet det.
    Vi laver alt for mange fejl afleveringer og virker vanvIttig stresset.
    Men nu har de officielt prøvet CL.
    Jeg er sikker på at de viser langt mere mod de 2 andre hold.

Standard

Jeg ventede virkelig det blev svært i aften og håbede jeg kunne blive lidt overrasket, men især de første 20-30 minutter var virkelig mareridt og det kunne være gået helt galt hed de også scoret på straffespareket.
    Vi slap heldigvis med æren i behold vil jeg mene. Set i lyset af vi kommer med helt igennem et urutinerede hold og så få en CL debut på Anfield imod Liverpool, ja så vil jeg ikke mene de kan gøre det meget bedre. Vi mangler sikkert meget i forhold til Liverpool, men en del af det er nu uden tvivl også ren og skær usikkerhed i sådan en arena i CL. At kunne få noget hjem fra Liverpool kræver virkelig men kan trække tempoet ud af kampen og kunne holde på bolden og selvfølgelig slå til når chancen byder sig. Det med chancerne var vi rigtig gode og fik scoret 2 super mål, men at få et mål så tidlig i anden halveg, var sku nok ikke gået med Maldini og Nesta i forsvaret og Ancelotti på bænken - men selvfølgelig er spillerne klar over man skal holde dem fra at score tidlig i anden halveg, men Liverpool er jo super højt tempo konstant.

Anden halveg gjorde vi det langt bedre og tillod ikke Liverpool det store indtil de sidste 10 minutter hvor vi stod satsede. At heade bolden ud lige foran er jo utilgivelig og man dog så også sige, at han så tæt på feltet vel også burde have været en Milan gardering, så han ikke får frit skud. Men desværre det man ser med de her begynder fejl, når presset stiger og noget spillerne ikke har prøvet før i CL

Nu endte det andet opgør 0-0, så alt er stadig åben i gruppen. Atl. Madrid og Porto spiller sikkert også offensiv fodbold, men i den her super vilde pres som Liverpool kommer med er de ikke i nærheden af. Uanset er vi dog ikke favoritter til at gå videre, men syntes dog godt spillerne kan være glade for det her resultat og forhåbentlig har lært en masse. For at for alvor kunne begå sig i CL kræver det 2-3 sæsoner tilvænning selvfølgelig også med de rette spillere. Men når man spiller idag mod et af de bedste hold i verden, kan det dog også uden tvivl skabe mere ro i de store kampe i Serie A, hvor man så igen har det pres som man møder i CL og man forhåbentlig kan holde hovedet kold, frem for tåbelig begynder fejl som vi også så mange af idag.

Jeg tænker Pioli er meget tilfreds og spillerne vel egentlig også.
    Sidst redigeret af Rossonero : 4 Uger siden kl. 22:14
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser