Side 9 af 19 FørsteFørste ... 7891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 181

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Synes faktisk det er en ganske tilfredsstillende aften.

Historikken vil altid veje tungt, men hvis man tager den til side, så frygtede jeg både inden kampen og i de første ti minutter, at vi ville blive kørt så hårdt ud af Anfield, at det blev pinligt.

Det sker jo ikke rigtig på resultatet og det er virkelig vigtigt. Især på den sidste tredjedel får vi i momenter vist, at vi faktisk kan noget der gør ondt på selv de bedste i Europa.

Defensivt og i opspillet er det kritisk i store perioder. Der laves fejl der bare vil blive straffet i denne turnering og idag er vi heldige med at det ikke gik værre.

Når det er sagt, så tror jeg af et sæt af svære kampe, at den sværeste er overstået og man sidder da med en følelse af at vi rent faktisk kan være med om en 3. plads.. Måske en 2. plads med lidt held.

Herfra bliver det selvfølgelig spændende at se hvordan det går i ligaen. Juventus på søndag efter en midtugekamp mod Liverpool. Puha. Svær og ny balance for Pioli.

Standard

En kamp der i min optik viste, at der selvfølgelig stadigvæk er et godt stykke op til de bedste hold i Europa, men også at vi er på rette vej.

Tempoet var for højt for vores spillere, hvor flere af dem også var debutanter i Cl.

Jeg frygtede dog en snitter, og på denne måde tror jeg ikke psyken kommer til at lide et knæk.

Den sværeste kamp i gruppespillet overstået. Mon ikke tempoet kommer væsentlig ned mod både Madrid og Porto.

Nu gælder det Juventus og det er en kamp der er endnu vigtigere, og forhåbentlig giver som minimum ét point.

Standard

Midtanen virkede ihverfald meget ofte til at efterlade kæmpe rum, men er selvfølgelig ikke kun midtbanens skyld, men generelt holdet der ikke kom hurtig nok bag bolden og så angriber Liverpool jo konstant med 120% fart. Men også derfor man nogen gange ser Liverpool i mange meget målrige opgør, da hvis man lige for brudt det første pres de kommer med, så er der også virkelig store rum til modstanderne - også den måde vi fik scoret vores mål på.

Vil sige en Giroud eller Zlatan ville nok have hjulpet os en del, med deres store fysik. Ihvertfald Zlatan ville kunne holde på bolden og evt. få frispark, så det kunne sænke tempo´et og vi ikke hele tiden skulle miste bolden på egen bane i forsøg på at spille op
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Midtbanen blev løbet over, men man sad også med en fornemmelse af at Bennacer og Kessie skulle dække store områder to mand.
    I sådanne kampe kunne man overveje at smide Tonali ind i stedet for Saelemakers og så rykke Diaz ud til højre.
    4-2-3-1 og 4-3-3 er selvfølgelig bare tal, men med Tonali ville det give os lidt mere tyngde på midten.

Standard

Juve venter på os imorgen aften.

Sæsonen er knapt gået igang, og vi har allerede et decimeret hold pga. skader. Messias stadig ikke med, Zlatan ude, Giroud ude, Krunic ude, Bakayoko og Calabria meldes ude. Messias endnu ikke klar. Det er sgu frustrerende. Især Zlatan og Giroud kunne være brugbare.

Holdet giver nærmest sig selv imorgen. Men godt nok en tynd bænk. Kryds ville være fantastisk, selvom Juve ikke er startet for godt.

Standard

Ja, næste store kamp, men tror Liverpool kampen alligevel har givet lidt et boost, selvom vi tabte. Men tabe 3-2 i Liverpool er bestemt godkendt, så håber de kommer ind med stor selvtillid imod et ret tamt Juve hold.

Vil sige hos Juve er det primær Chiesa der har stor individuel styrke, men han lader til at starte ude. Dybala har ikke været sig selv i flere sæsoner, men han har dog altid været ret giftig imod Milan. Cuadrado kan selvfølgelig også noget, men er defensiv ikke så stærk. I forsvaret skal vi nok især prøve at udfordre Bonucci, der i flere sæsoner har været Juve´s svage led sammen med De light. Chiellini er stadig en hård hun og begår sjældent de store fejl

Uafgort kan vi fint bruge, mens Juve nok føler sig mere presset så de ikke bliver hægtet helt af i toppen. Vores trup er allerede efter 4 runder i Serie A meget smal, men forhåbentlig kan vi som sidste år egentlig leverer bedst, når vi kom ind til en kamp med lidt tynd besætning - men det var som om at der så blev givet lidt ekstra.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Spændende med Tomori som back. Han kan ihvertfald følge med Juve´s kanter, men om han fungerer med resten af defensive er så spørgsmålet. Men det her Juve hold er til at tale med. På toppen har de lidt 2 lotto kuponer (som vi måske også har i dag egentlig), men midtbanen med Locatelli, Bentacour, Rabiot og Cuardrado kan vi ihvertfald godt matche og defensiv med Bonucci og Schezny i målet er til vores fordel.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Spændende med Tomori som back. Han kan ihvertfald følge med Juve´s kanter, men om han fungerer med resten af defensive er så spørgsmålet. Men det her Juve hold er til at tale med. På toppen har de lidt 2 lotto kuponer (som vi måske også har i dag egentlig), men midtbanen med Locatelli, Bentacour, Rabiot og Cuardrado kan vi ihvertfald godt matche og defensiv med Bonucci og Schezny i målet er til vores fordel.
    Ja det bliver spændende.

Jeg kan ikke finde ud af om det er med henblik på tremandsforsvar? Hernandez og Saelemakers kan så tage wingbacks?

Personligt havde jeg nok smidt Florenzi ind istedet og så fastholde vores normale system, men in Pioli i trust.

Alt andet end nederlag kan bruges. En sejr ville være kæmpe stort!

Jeg gætter på 1-1.

Standard

Underholdende kamp, men desværre med
    Foræring af Theo. Ufattelig han ikke kunne hente morata, da han jo ikke er en særlig hurtig spiller. Men dog klogt af theo ikke at trække nødbremsen for Så havde den kamp været solgt.

Men vel typisk Allegri kamp med solid defensiv og så satse på kontra, hvor vi bare ikke sidder tæt nok. Kan vi kører samme tempo anden halveg tvivler jeg på Juve kan holde samme tempo. Men vi mangler fysik i angrebet, men det viste vi også inden kampen. Allegri er af den gamle skole så det bliver uden tvivl dyb defensiv igen, og så skal vi spille hurtig og være heldig med at komme igennem 9 mand.

Kjær - ja hvad skal man sige. Sad 2 minutter inden og blev skadet og tænkte han skal godt nok spares i næste kamp ellers bliver han igen skadet. Så er han jo nok igen væk 1 måneds. Tid

Standard

Ja, typisk Allegri kamp som hm vinder 8 ud af 10 gange. Simpenhelt for ringe vi kan indkassere sådan et mål efter 4 min!! Hverken Dybala eller Morata er lynhurtige, men han får en friløber fra midtbanen. Jesus Christ.

Når det så er sagt, så er det simpenhelt utroligt hvilken ringe fysisk forfatning vi er i efter 3-4 kampe. Vi har jo intet at skyde med fremme rent offensivt. Nu ryger Kjær igen igen, da han ikke kan spille 3 kampe i streg. Måske skulle vi fyre vores fysiske træner.. 2021 skadeshelvedet har ingen ende.

Håber sgu vi kan få fedtet en 1-1 med hjem, men kan ærligt talt ikke se hvor målet skal komme fra. Ikke nemt for Pioli i aften.

Regler for meddelelser