Side 10 af 19 FørsteFørste ... 89101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 181

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Hvornår går den stodder på pension, hader godt nok Chiellini, og hader endnu mere at dommeren dømmer til hans fordel bare han falder.

Standard

Sgu ærgerligt at vi har sådan et decimeret hold. Juve er bestemt til at tale med. Men vores offensiv er håbløs idag. Saelemakers kan jo intet skabe. Leao og Rebic uskarpe og ikke deres type kamp.

Standard

Vi spiller elendigt, og nej hvor kommer vi til at fortryde at vi ikke hentede en offensiv klassespiller. Saelemaekers har bare for lidt kvalitet offensivt, og at Florenzi er alternativet er grinagtigt.

Standard

Fandme godt vi får et point med fra en kamp hvor vi spiller rigtig dårligt, og hvor vi mangler mange spillere. Det er dejligt at vi kommer ud med 4 point mod Lazio og Juve, og håber nu vi kan få 6 point fra nemme kampe mod Spezia og Venezia.

Stærkt af Rebic, mens Tomori endnu engang viser sin klasse (på CB dog).

Standard

Fint resultat.

Jeg synes slet ikke Juventus var så overlegne som det lød i kommenteringen.

De mange skader bliver et problem, men synes det er positivt at man igen idag, fint spiller sin chance. Juventus er bare ikke et hold Milan frygter synderligt længere.

Standard

Hvor er det stærktkommet tilbage af, gutterne. Juve’s kræfter slipper op efter 60 min og så har vi overtaget resten af kampen. Szczesny laver en vild redning på vores “alt eller intet” mand Kalulu. Virkeligt flot kommet tilbage og et værdifuldt point som tæller som tre, moralsk set.

Nu gælder det om at få nogle spillere tilbage i form. ASAP.

Standard

Allegri betaler igen prisen for pinsvine taktik, ligesom senest imod Napoli. Milan gjorde det virkelig ikke let for sig selv, at forære et mål (og igen ros til Theo ikke at trække nødbremsen - han har ellers før lavet hjerneblødninger i den stil). I første halveg spiller vi måske lidt for meget tju bang fodbold, hvor vi ikke rigtig sidder tæt på dem, men syntes nu også mange anden bolde lander lidt tilfældig på Juve´s fødder som så kan kommer frem.

I anden halveg var der spil mod et mål, men ja, vi mangler sku noget kvalitet. Vi kan sikkert godt være efter Saelemakers, Rebic etc - men Juve havde 9 mand bag bolden stort set hele anden halveg og det kræver altså talenter af Messi karat, for at kunne spille sig igennem der. Noget Allegri kan så er det stå defensiv og det gjorde Juventus også godt og det er sku noget de kan. At Rebic scorer havde jeg ikke drømt om, men nu selvom Locatelli ikke havde skyld i målet, har jeg stadig svært ved at se hypen omkring ham. Ja han tackler og arbejder godt, men det kan Krunic vel også hos os

Men fed kamp syntes jeg og aller bedst at vi efter målet sku går efter sejren. Havde Allegri været vores træner, havde vi gravet os ned og hvem ved om Juve så ikke havde scoret et sidste sekunds mål. Sjældent man ser kamp statistik i Milan´s favør på udebane. Det er godt nok ikke sket mange gange de sidste mange årtier ihvertfald. Men super kamp syntes jeg, hvor vi fik vist at selv vi igen kommer i vel nærmest nød opstilling, så kan vi spille med. For 5 år siden ville vi måske godt kunne have udlignet, men så sidste minut fået scoret imod os - men der er kvaliteten hos Juve nu også en helt anden end idag.

Kan dog stadig ikke fatte Theo ikke hentede Morata. Lidt senere kunne Kjær endda følge med ham og han er altså ikke hurtig.

Men en uge der virkelig gav modsætninger til Milan. Først Liverpool der nærmest stormer frem med alt, uanset om de fører eller ej. Og så nu mod Juve som gjorde det omvendte, men igen en grund til jeg syntes det er sjovt at følge Milan igen, at der bliver lagt vægt på offensiv fodbold og der plejer typisk at give pote i længden
    Sidst redigeret af Rossonero : 4 Uger siden kl. 21:52
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

1-1. Klart bedst resultat for os.

Ikke nok med vi spiller en relativt svag kamp, så er vi simpelthen skadesramte allerede. Det er simpelthen vildt.

Jeg synes dog virkelig bredden generelt i truppen er god, men som en anden nævner er Saelemakers niveau altså mere som breddespiller. Forhåbentlig Messias kan komme og give en hånd.

En Zlatan eller Giroud ville virkelig have gjort underværker.

Ellers svært at fremhæve individuelle spillere. Jeg vil dog sige, at jeg er imponeret over at Kalulu kan få sæsondebut i sådan en kulisse, og på ingen måde falde igennem. Tværtimod var han tæt på at afgøre kampen.

Standard

Vigtigt med det point og vigtigere var det at se hvilken mental tilstand drengene er i.

Det er vel ved at blive tragikomisk med alle de skader. Men flot spillet af drengene. Magic Mike, Sandro, Tomori og Rebic var de bedste i min bog. Kalulu gjorde et fint stykke arbejde.

Men hvis der er 1 ting jeg håber på, så er det at få solgt Leao til sommer. Jeg kan simpelthen ikke fordrage hans indstilling.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Ja glemte lige Tonali. Sidste år troede jeg virkelig ikke mine øjne at vi havde hentet en spiller som ham, da jeg sjældent har set en spiller med så få kvaliteter. Men i år er det indtil videre ret vildt hvad han har leveret - det kan blive en ny Verrati ham her.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser