Side 16 af 19 FørsteFørste ... 61415161718 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 160 af 182

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Ja præcis. Det ene point havde dog gjort underværker i længere perspektiv. Satans også.

Lad os dog tage det positive med. Endnu en dedikeret indsats af størstedelen. Set i bakspejlet kommer vi ned og stå alt for langt tilbage. Kan sagtens forstå Pioli’s indskiftninger, men kvalitetsmæssigt blev vi svækket med Balo-Toure og Giroud indskiftning desværre.

Op på hesten igen mod Atalanta. Tid til at de spillere som har været skadet/ikke performet giver en hjælpende hånd. Her tænker jeg først og fremmest Kjær, Kessie og Giroud. Efter pausen SKAL Zlatan, Florenzi og Messias i omdrejninger.

Standard

Officiel opstilling: AC MILAN (4-2-3-1): Maignan; Calabria, Tomori, Kjær, Hernández; Tonali, Kessie; Saelemaekers, Díaz, Leão; Rebić
    AC Milan nel mio cuore <3

Standard

Skøn start med Calabria kasse. Synes simpelthen det er fedt at se ham med anførerbindet!

Ham Musso ser noget usikker ud, lad os bare få testet ham. Ellers må man sige at kampbilledet efter en fin start, ligner det vi kunne vente i Bergamo med Atalanta som dominerende, de spiller bare god bold. Krydser fingre for et par kontrastød kan give afkast og give os en 2-0 føring inden pausen så vi har lidt ekstra luft, det får vi brug for!

Standard

Sådan! Tonali, sikke dog jeg under den unge mand dette mål. Stærkt presspil og køligt sparket ind.

Vi er altså blevet ret modne sommeren over mht. at udnytte en føring - let irriterende, laver de rette små frispark osv.

Intet er givet mod dette Atalanta hold, men det ser godt ud!

Standard

Stærk halvleg mod et af rækkens bedste hold. Hvad end Tonali har lavet i sommerferien, så er det en ny spiller, der er kommet tilbage.

Nu skal vi bare holde den føring!

Standard

Kan Tonali ikke lige fortælle hvilke piller han har taget henover sommeren, dem kunne vi godt bruge nogle af på vores 7 mands hold.

Fantastisk halvleg, og håber vi fortsætter. Eneste minus er Kjær, der har tabt de fleste dueller mod Zapata, også må Illicic gerne blive på bænken da han altid plejer at lave noget imod os.

Standard

Mere end godkendt første halvleg. Vi er ikke dominerende, men vi spiller fint, vi spiller klogt, og så slår vi til, når muligheden er der. Kampen ligner vel, hvad man kunne forvente, men vi er altså foran 2-0. Stærkt!

Og fedt med mål fra Calabria og Tonali. Jeg krydser alt, hvad jeg har, for at de to kan være nogen, vi kan bygge holdet op omkring på længere sigt. Klasse mentalitet og attitude - arbejdsomme, modige, og så tager de ansvar! Begge er mere eller mindre komplette på deres positioner.

Det kunne altså sagtens være et fremtidigt anfører og viceanfører makkerpar, det der.

Standard

Puha, Leao har da fået indstillet sigtekornet lidt bedre til denne sæson! Han mangler stadig lidt overblik, men ellers ser det ret lyst ud med den udvikling flere af de unge er inde i!

Sikke et rygstød til landskampspausen, må give lidt tro på tingene og vel en fantastisk reaktion på den kolde spand vand vi fik i midtugen!

Standard

Godt nok en halvfuld dommer der til sidst. Men heldigvis fik vi en sejr, og det er det vigtigste. Messias der måske bare skal holde sig fra vores eget felt fremadrettet haha.

Standard

Unødvendigt det var tæt på, at blive spændende. At der ikke er frispark, og tilsyneladende ikke bliver tjekket var på deres sidste mål begriber jeg ikke.

Overordnet dominerende indsats, og jeg mener vi er markant bedre end Atalanta idag.

Tonali spiller klasse. Maignan var god i første halvleg. Calabria med en stærk kamp. De tre var nok mine favoritter idag. Rebic knokler også en vis legemsdel ud af bukserne, hvilket også skal hyldes.

Messias er selvfølgelig uheldig i de defensive aktioner idag, hvor jeg mener han bliver snydt på den ene. Ellers synes jeg faktisk, at han så ret stærk ud. Det ligner han har en rigtig god teknik og har altså ikke spillet i et par måneder. Fint alternativ til Diaz.

Dejligt at slutte godt af inden landsholdspause. Der skulle Bakayoko, Krunic, Giroud og Zlatan gerne blive skaderne kvit.

Regler for meddelelser