Side 5 af 14 FørsteFørste ... 34567 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 135

Emner: Kamptråden 2021/22

Standard

Den start på sæsonen kunne vel ikke være gået bedre. Mod Samp fik vi 3 point selvom det haltede. Igår var jo en fremragende kamp der udviklede sig som vi ville det med gode omstillingsmuligheder og Cagliari i konstant ubalance.

Og så endda uden Zlatan, Kessie og Bennacer.

Giroud og Diaz var rigtig gode igår sammen med Tonali. Og for breddens skyld er det vigtigt at de lægger på til holdet.

Jeg ærgrer mig dog stadig over Leaos niveau. Den chance ved 0-0 hvor han med al tid i verden formår at tage 3 dårlige berøringer og ved at miste balancen og når at blive tacklet. Det opsummerer den mand meget godt. Maignan gjorde det også fornugtigt omend Donna med sit vingefang havde reddet deres mål. Men selvom Maignan ikke er Donna så er han ikke en dårlig keeper og samtidig kan han give os noget mere ro med bolden.

Nu er der nogle ugers arbejdsro til at få dem der ikke skal med landsholdet i form. Desværre er Theo med den her gang. Så bliver det spændende med kampprogrammet bagefter når der begynder at komme kød på modstanderne hvor vi så står.

Standard

Pis, så røg Giroud ned med Corona. Ikke optimalt med Lazio, Liverpool og Juventus ventende.. altid noget der er 10 dage til næste kamp.

.. Zlatan.. start your engines

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Pis, så røg Giroud ned med Corona. Ikke optimalt med Lazio, Liverpool og Juventus ventende.. altid noget der er 10 dage til næste kamp.

.. Zlatan.. start your engines
    Skulle det ske, så var det næsten det bedst tænkelige tidspunkt. Det er i princippet tids nok til, at han kan komme sig.

Så må vi bare håbe, at han ikke får alvorlige senfølger

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Skulle det ske, så var det næsten det bedst tænkelige tidspunkt. Det er i princippet tids nok til, at han kan komme sig.

Så må vi bare håbe, at han ikke får alvorlige senfølger
    Og han er nu testet negativ. Så man må næsten formode, at han er med i weekendens kamp.

Standard

Så er første store test idag. Kampen er i min optik sindssygt vigtig, da den kan give en indikation på, hvor stærkt holdet er i år.

Kampens betydning er ikke blevet mindre efter resultaterne fra de andre kampe i runden.
    Inter, Atalanta og Juve kan vi alle hente point fra og skabe et relativt stort forspring til Juve.

Derudover er det på hjemmebane, hvor vi havde problemer sidste år, og det kunne være skønt, hvis San Siri igen kunne blive et fort.

Jeg tror desværre ikke på en sejr, men derimod et x, som også ville være et brugbart resultat.

Standard

Imponerende første halveg. Vi har dem helt i sækken havde vi bare scoret på straffesparket. Kan ikke se hvordan de kan tude over det straffespark - han losser ham jo lige op i lægen.

Men vi skal have mere mål - it’s Zlatan time

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Imponerende første halveg. Vi har dem helt i sækken havde vi bare scoret på straffesparket. Kan ikke se hvordan de kan tude over det straffespark - han losser ham jo lige op i lægen.

Men vi skal have mere mål - it’s Zlatan time
    Enig. Klasse halvleg af os! Jeg synes virkelig vi er gode, og det er altså mod et af rækkens bedste hold.

Ærgeligt Kessie misser...

Standard

Fabelagtig første halvleg. Ganske enkelt.

Tændt, fremragende genpres og dine løbemønstre.

Helt klart en Diaz der er trådt i karakter og synes også Leao har mere produkt i sig end i sidste sæson. Hvis han hævede sit bundniveau så havde man en klassespiller.

Standard

Diaz har sikkert sine mangler, men bevæger sig godt nok utrolig meget og det skaber en masse problemer for modstanderne, når først en Diaz, Theo og Leao begynder at løbe for hinanden. Højre kanten ser der svagere ud og Rebic på toppen burde ikke være en løsning vi skulle bruge imod Lazio, men vi har desværre ikke andre alternativer åbenbart
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Diaz har sikkert sine mangler, men bevæger sig godt nok utrolig meget og det skaber en masse problemer for modstanderne, når først en Diaz, Theo og Leao begynder at løbe for hinanden. Højre kanten ser der svagere ud og Rebic på toppen burde ikke være en løsning vi skulle bruge imod Lazio, men vi har desværre ikke andre alternativer åbenbart
    Enig i Rebic er bedst på kanten, men synes nu han gør det fint idag. Især når man tager i betragtning, at han er 3. Valg.

Jeg synes vi spiller en fantastisk god kamp, mod en stærk modstander på hjemmebane, hvor vi har haft det svært. Eneste minus er Bakayoko, som blev skadet efter en håbløs kamp. Han skal spille sig op.

Tilgengæld så spiller Tonali en brandkamp. Han scorer ikke et fantastisk frispark som sidst, men idag er hans bedste kamp i trøjen i min optik.

Regler for meddelelser